Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו פה זרק פארק בריטניה.

הייתי שם לפניי מספר חודשים לצורך צילומים, כזכור לי המקום אינו נגיש לנכים.

 

מה שכן, אפשר לנסות יער להב, אם בא לכם לעשות על האש למשל וקצת לשבת ביער. זה גם לא כל כך רחוק ממך.

אפשר גם ללכת לצפארי או לגן חיות במרכז. בצפארי יש גישה לנכים.

 

בבאר שבע הקניון החדש הוא גראנד קניון. יש גישה מלאה לנכים. יש חניות, הכול רחב וגדול בתוך הקניון, יש מעליות כמובן.

בנוסף לכך יש עוד קניונים בבאר שבע ויש גם מרכזי קניות נחמדים. (אם תרצה להגיע לבאר שבע אתן לך המלצות למקומות לאכול, מקומות לקנות דברים אם תרצה וכו')

ואם אחיך רוצה לראות בעלי חיים יש את הגן הזאולוגי בבאר שבע. קח בחשבון שהוא די מסכן ביחס לגני חיות אחרים.

עוד אופציה לא רחוקה מבאר שבע היא מוזיאון חייל האוויר בחצרים. הכביש די רגוע ואין יותר מדי תנועה ואם אחיך אוהב מטוסים יוכל לראות שם. יש גישה לנכים. שים לב לא להגיע מוקדם מדי, כי כל מתגייסי הדרום מגיעים לשם בשעות הבוקר בימי חול.

 

בית ג'וברין גם איזור יפה ושווה בדיקה.

אפשר גם נמל אשקלון, סתם לשבת לקפה ועוגה ולטייל קצת עם אחיך.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי חברים,

איזה כיף לראות שאתם קוראים, מגיבים, מציעים רעיונות ומנסים לעזור - תודה רבה לכם!

 

אני מעריך זאת מאוד.

מודה לכם מאוד מאוד.

אני בטוח שאם אחי היה יודע על הנושא הזה, היה מודה לכם אישית, מקרב לב.

 

lesles -

 

תודה על ההמלצה לנסוע ליערות.

אני ארשום לי בצד, לאחר שאהיה מיומן יותר, עם יותר ניסיון.

כי כפי שהמליץ החבר Night Driver, עדיף לצבור מעט ניסיון, לפני שנכנסים למקומות כאלה.

כי אם חלילה נתקע - קצת מסובך להיתקע עם כיסא גלגלים ממונע.

 

אבל זה נפלא לרשום בצד, לעתיד. בעוד מספר חודשים.

 

המלצת גם על הטיילת של חוף הקשתות - נרשום חבר, אני בטוח שזה מקום יפה.

 

אשקלון חוף דלילה - כנ"ל.

 

גרנד קניון - נרשם, מספר חברים המליצו עליו פה - כנראה באמת כדאי לבקר.

תודה על הטיפ עם המעליות.

 

Night Driver -

 

גני יהושע, אני חושב ששמעתי על המקום הזה.

אבל אף פעם לא הייתי בו. צריך לבדוק בגוגל אם המקום נגיש.

למרות שאם כתבת חבר, אני מאמין שהוא נגיש. אז לאחר שנראה מספר תמונות בגוגל - נרשום בדף.

 

itsik170 -

 

קודם כל, לפני הכל, המון בריאות לאמך היקרה.

שתדע רק טוב, המון אושר וכמה שיותר תשמחו אותה, שתהיה בריאה.

 

בריאות טוב לכל החברים היקרים.

 

זה בדיוק מה שהתכוונתי אליו חבר.

מעלון מיוחד לנכים שמוריד לבריכה - נפלא לקרוא שיש דבר כזה בקרית גת.

עד לא מזמן לא היה דבר כזה. איזה יופי.

 

אני אבדוק על חוף בר כוכבא, תודה חבר.

 

dorsht -

 

דור, שלום חבר.

 

יער להב, נבדוק בגוגל.

קיבלתי מספר המלצות ליערות, אני חושב שלבינתיים זה יספיק לנו חבר.

 

על הצפארי לא שמעתי מעולם, צריך לבדוק את זה.

כתבת שיש שם גישה לנכים - נפלא. חשוב לנו מאוד.

 

הקניון בבאר שבע - נבקר שם, רשמתי לי כשהמליצו למעלה. תודה.

לפני שנסע לבאר שבע - אשלח לך הודעה פרטית עם בקשה להמלצות, אם תענה - נשמח מאוד. תודה חבר.

 

כל הכבוד שהזכרת את הגן הזאולוגי בבאר שבע, אם נהיה בבאר שבע, אפשר גם להיכנס.

אחי מאוד אוהב חיות. זו יכולה להיות חוויה נפלאה.

 

מוזיאון חייל האוויר בחצרים - לא מכיר, רק שמעתי.

נרשום בצד, צריך לבדוק אם נגיש, אם יש מה לעשות שם, גם לנכים, אם זה לא בגובה גבוהה מדי, אם הוא

ירגיש בנוח - אם כן, אפשר לרשום את זה, לבקר כשנהיה בבאר שבע, או כל פעם כשנהיה בעיר לבקר במקום אחר.

 

תודה על הטיפ החשוב - לא להגיע בשעות הבוקר המוקדמות. חשוב מאוד. תודה.

 

בית ג'וברין - אני לא מכיר. אצטרך לבדוק בגוגל.

 

נמל אשקלון - האם זה המרינה? אם כן, רשמתי לי מרינה באשקלון.

 

תודה לכולם.

נתתם לי המון המלצות.

יש לי כבר דף מלא.

 

עכשיו רק צריך להחליט לאן נוסעים, באיזה יום (מזג אוויר), האם באמת המקום נגיש (להתקשר לפני, לוודא), לחזור עם חוויות.

 

איזה כיף להיעזר שוב פעם בפורום הנפלא הזה.

אנשים טובים שמשתפים מהידע שלהם אחד את השני - תודה לכם. תודה רבה.

 

שבוע טוב ומבורך לכולם!

פורסם

יער המלאכים (או בשמו השני, יער שחריה) נמצא קרוב מאוד לקרית גת, קילומטרים ספורים. המקום נגיש לנכים, זכור לי היטב שיש שם שולחנות נגישים, לפי האתר של קק"ל בחניון המרכזי ביער יש "שולחנות נגישים, ברזיות נגישות, ומתקני משחק פיסוליים נגישים לנכים".

 

מאוד ממולץ להגיע בפריחה למרות שגם עכשיו נחמד שם.

פורסם

במוזיאון חייל האוויר יש גישה לרוב המקומות למעט 2-3 מטוסים שיש גישה לתוכם במדרגות. מעבר לזה יוכל אחיך לראות את כל המטוסים מבחוץ בלי שום בעיה.

גישה לתוך המטוסים אני מאמין שתהיה בעייתית לצערך ולצערי הרב.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

RBRB

 

תודה, זכרתי פעם שיש לנו יער ליד קרית גת.

רק שכחתי את שמו.

כעת הזכרת לי, תודה רבה.

יער המלאכים.

 

נזכור להגיע בפריחה, למרות שגם אם נגיע לפני - מקסימום נבקר פעמיים.

 

רק לא לפני, שאהיה מנוסה קצת יותר.

כי הבנתי שלא כדאי לי לנסוע במקומות כאלה, לפחות לא כעת.

כי אם חלילה נתקע - קצת לא נעים.

 

אבל בהחלט נרשם.

 

דור -

 

שמח לקרוא חבר.

אם זה באמת נגיש, נפלא.

 

גישה למטוסים - לא נורא.

אנחנו רגילים כבר שיש דברים בחיים, שאחי כנראה לא יוכל לעשות.

למרות שאומרים שכל דבר, עם קצת רצון, קצת יכולת. אבל לא נורא, לפחות זה, זה גם משהו.

 

יש לי המון מקומות שנתתם לי.

אני חושב שזה יספיק לנו לכמה חודשים טובים, אולי אפילו יותר.

את האמת אין לדעת. אולי נהנה לטייל (אף פעם הרי לא ניסינו, אנחנו לא יודעים איך זה), נעשה מנהג של לטייל כל פעם.

 

שימחתם אותי מאוד חברים יקרים שלי, כל הכבוד לכם על ההתייחסות, על העזרה - מודה לכל אחד ואחד מכם באופן אישי.

 

שבוע טוב ונפלא לכולם.

אנשים שלא רוצים להקפיץ את הנושא, כי לא נעים, אבל יש להם המלצות להמליץ לנו, מוזמנים לשלוח לי המלצות לפרטי.

אני אשמח מאוד.

פורסם

כמה מקומות שאנחנו אוהבים לבקר באיזור שלך :

 

1. קיבוץ משואות יצחק קרוב אליכם וכשאתה נכנס לקיבוץ קח ימינה בכיכר הראשונה ותגיעו לרפת הגדולה של הקיבוץ, אם זה מעניין אתכם תוכלו לראות את הפרות,את המחלבה וכו'. זה לא עולה שום כסף ונגיש כמעט לגמרי לנכים.

 

2. הפארק הלאומי באשקלון עולה סכום די קטן לכניסה ותוכלו לעשות שם פיקניק נחמד ולראות עתיקות מימי הרומאים.

 

3. פארק אשכול טיפה יותר רחוק (ליד שדרות) ועולה סכום קטן לכניסה אבל הוא מאוד נגיש לנכים ויש אפילו בריכות קטנות שאפשר להתרחץ בהן וניתן להגיע בנוחות עם כסא גלגלים.

 

אני מאוד שמח לראות שאתה תופס בטחון ומוכן לנסוע קצת עם המשפחה להתאוורר, כל הכבוד לך!

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

elibaba, שלום חבר.

 

תודה על ההתייחסות.

 

אף פעם לא היינו בקיבוץ.

חיפשתי בגוגל האם יש תמונות של הקיבוץ, קצת מידע על קיבוץ משואות יצחק.

 

אני אישית לא יודע אם זה בסדר, שבן אדם יגיע, יכנס בחופשיות לקיבוץ.

אבל אם אתה כותב, אתה כנראה מדבר מניסיון חבר.

 

אני אזכור לי בצד, אתקשר אליהם או אשאל באתר הרשמי שלהם, בצור קשר.

יכולה להיות חוויה לבקר בקיבוץ, אני בטוח שזה כיף. כל חוויה חדשה זה כיף.

 

הפארק הלאומי באשקלון נראה מקום יפה מאוד.

ראיתי תמונות עם עתיקות, כלניות, איזה יופי. פשוט מדהים.

רשמתי לי בצד, בדף. זה גם קרוב לקרית גת, נפלא.

 

פארק אשכול נראה מקום יפה, ראיתי שיש שם מעיינות, בריכה, איזה יופי, נפלא.

רשמתי לי גם.

אפילו שמעט רחוק, עצם הנסיעה - חוויה בפני עצמה.

במיוחד כשאחי הרי יושב מקדימה, אז זה בכלל חוויה. כמובן אם אני נוהג בצורה טובה, מקווה להשתפר עוד ועוד.

 

תודה לך חברי היקר.

אני מאוד שמח שהגיעו חברים יקרים, טובי לב, אנשים שאכפת להם, עזרו לי, לימדו אותי, תרגלו איתי נהיגה.

רק בזכותכם אנשים טובים, הגעתי למצב שאני מרגיש בשל להסיע את משפחתי.

 

תודה רבה.

פורסם

לקיבוץ כל אחד יכול להכנס ואין צורך בשום תיאום, רק בבקשה לא ברכב בשבת כי זה קיבוץ דתי. חוץ מהרפת סתם נחמד להסתובב שם בשבילים ובדשא.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

קודם כל תבין שעכשיו שאתם ניידים הבילוי הזה לא הולך להיות חד פעמי.

ואתם יכולים לנסות הכל מהכל, כל פעם חוויה שונה.

 

יכולים לנסוע עד להרצליה למרינה כמו שהציעו, קח בחשבון שאחרי חצי שעה של סיבוב כבר רואים את מה שיש לראות והאופציה הבאה זה לשבת באחת מן המסעדות הלא זולות שם.

 

מה עם ביקור בגן החיות ברמת גן?

אתם יכולים לצאת באחת השבתות מוקדם ולשבת באחד היערות שבדרך (מקום חביב עלי במיוחד זה יער חולדה) לארוחת בוקר וקצת להנות מהטבע (וכמובן שגם מהנסיעה עצמה)

ומשם להמשיך לגן החיות שזו חוויה בפני עצמה. החל מהמתחם הראשון שאליו נכנסים עם רכב ונוסעים בדרך מוגדרת בין המון חיות שמשוחררות שם וניתן לראות המון מינים של ציפורים מיוחדות, היפופוטמים, ג'ירפות, קרנפים זברות ועוד.

למתחם גן החיות עצמו שבו תראו המון חיות קטנות וגדולות, טורפים וצמחונים בכלובים.

וכמובן מתחם האריות המגודר שאליו גם נכנסים עם רכב.

ממליץ מאוד

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

אני מוסיף את אתר :"גבעה 69". לכל המקומות האלה אני מגיע בדרך כלל באופניים אז קשה לי לשים לב לענייני נגישות. בכל מקרה השביל אל מרגלות הגבעה נגיש לרכב (אולי קצת יותר ממצפה משואה). רק זכור, כשאתה יורד מהכביש עם הרכב סע במשנה זהירות (נניח הילוך שני בלי גז). אם השביל משובש מדי - וותר עליו!

 

נ.ב. לכל האתרים האלה מומלץ לעשות קצת שיעורי בית (סקירה היסטורית- ויקיפדיה, גוגל וכו', וכן שימוש באתרי מפות: גוגל מפות עם תמונות, עמוד ענן, בזק מפות, אתר מפה - חלקו בתשלום, מומלץ!)

 

 

מקום נוסף שאני ממליץ (גם לחברי הפורום ולילדיהם. נוסף לאתר גבעה 69) הוא פארק הקופים ביער בן שמן (כניסה ליד כפר דניאל) לגביו אני בטוח (בעניין הנגישות. גם כתוב באתר), וההערה על השבילים תקפה גם לגבי הכניסה לפארק (אין מכונית שלא נכנסת אל החנייה, לפעמים נהגים פזיזים, שהם לפעמים נוהגים במכוניות "ליסינג" טסים בשבילים האלה, ופשוט הורסים את הצמיגים והמתלים. אבל נסיעה מאוד רגועה, הילוך שני עם מעט גז, תבטיח מינימום נזקים לרכב. במיוחד לרכב כמו שלך - שהוא עמיד יחסית).

פורסם

בחודשים פברואר-מרץ ישנה פריחה מאסיבית של כלניות באזור של יער אמציה. המון אנשים מגיעים ומטיילים עם המכוניות. האזור מאוד יפה כל השנה ואפשר לעשות פיקניק בכיף, אך בחודשים הללו מרבדי הכלניות מושכים אלפי תיירים מכל הארץ. בשבתות יפות פועל במקום דוכן חומוס מהטובים והטעימים בארץ במחירים טובים, קוראים לו דואי.

כדי להגיע- סע מזרחה לכיוון כביש 6\בית שמש. קצת אחרי יער המלאכים יש פנייה ימינה, ישר עשר דקות ואז ימינה בכיכר. משם סע ישר עד שנגמר הכביש.

תיהנו:)

פורסם

elibaba, תודה שאמרת לי חבר.

אם נבקר בקיבוץ, אני אעדכן בשמחה. תודה רבה.

 

 

___

 

Guy_25, אכן חבר, זה משמח אותי מאוד.

כעת אנחנו ניידים. מה שבמשך שנים רבות לא היינו.

היינו רק בבית, בעיר הקטנה שלנו, שאין כל כך מה לעשות בה.

 

בקשר להרצליה - צודק בהחלט.

אני לא חושב שנשב במסעדות שם.

פשוט רצינו לנסוע להרצליה אך ורק בגלל שקראתי שיש שם את חוף הנכים.

אבל כעת כתבו פה שזה לא כל כך נגיש, אולי בינתיים זה ירד לעדיפות אחרונה, הרצליה.

 

ביקור בגן החיות רמת גן יכול להיות נחמד מאוד.

חבר פורום הציע לי זאת בזמנו בהודעה פרטית, זה גם יכנס לרשימת יעדים שאפשר לבקר בהם.

 

לשבת ביערות זה נפלא.

אומנם לא עשיתי זאת. אבל רק מלקרוא את זה, טבע, זה נפלא.

זכרתי לי יער חולדה, אני בטוח שגם גוגל יתן לי מידע על היער הזה.

לא שחייב דווקא את היער הזה, אבל אם המלצת, אולי כדאי לבקר חבר.

 

עשית לי חשק לנסוע עם אחי ואמי לגן החיות, עם התיאור שלך - כל הכבוד לך.

מקווה שיצא לנו לבקר שם. אני בטוח שזו חוויה מקסימה.

 

תודה חבר.

 

___

 

Eily, כל הכבוד לך חבר, שמחתי לקרוא שאתה מגיע למקומות האלה עם אופניים.

איזה יופי. גם אורח חיים בריא, ספורט, גם חוויה בפני עצמה להגיע למקום כזה, באופניים, לא ברכב.

 

תודה על הטיפים החשובים.

בקשר להילוך שני, נסיעה רגועה, לעשות שיעורי בית לפני הגעה למקום, אם השביל משובש - עדיף לוותר עליו.

 

בקשר לפארק הקופים - הוספתי לדף. עניתי לך גם בהודעה חבר, תודה רבה על ההמלצה.

 

___

 

live4cars, תודה על ההמלצה חבר.

אני רואה שיער אמציה קרוב פחות או יותר ליער המלאכים. ככה זה נראה במפה.

 

אני קורא את מה שאתה מתאר, נראה שזה יפה מאוד. פריחת הכלנית, אני ממש אשמח אם גם אנחנו

נזכה לראות פריחה של כלניות.

 

נחמד מאוד התוספת של הדוכן חומוס.

אזכור את דרך ההגעה לשם, מקווה לא להסתבך יותר מדי.

אני אפילו עם ה Waze מצליח להסתבך, נקווה שיהיה בסדר.

 

תודה רבה לך ולכל מי שהמליץ.

 

מחר אולי נבקר במרינה אשקלון.

אנחנו נוסעים לאבחון באשקלון, אם יהיה לנו זמן פנוי, נראה את המרינה. אני בטוח שיפה שם.

 

תודה.

פורסם

המרינה נחמדה ויש שם גישה לנכים.

הייתי שם ביום שבת וראיתי שמבחינת חניה יותר בעייתי, אבל ביום חול אני משער שהמצב עדיף בהרבה.

יש שם איפה לאכול, אל תצפה לטיילת ארוכה. אם אתם רוצים טיילת ארוכה ויותר מעניינת, לכו על נמל יפו, אבל בשלב כזה לא הייתי נכנס עם הרכב, כדאי שתתמקצע עוד קצת, הסמטאות צרות ולא הכי מהנות לנהיגה. (נסעתי שם לפניי שבוע וחצי עם רכב קטן, לא כיף לנהוג שם במיוחד)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

אני בכוונה רושם בשרשור ולא בהודעה פרטית כיוון שהשרשור הזה יכול לשמש כל אחד, גם מחוץ לפורום.

 

תעשה לך רשימת יערות, רעיון מעולה!

רק צריך להתעדכן לגבי העונה המומלצת לכל יער.

יער חרובית: לא רחוק מצומת מסמיה (ראם, צפונית לקרית מלאכי), יש שביל נגיש ליד מצפה יונתן. המקום נקרא גם פארק הלוחם והשקיעו שם לא מעט בנגישות. השביל עובר ממש באמצע פריחת הרקפות (עוד כחודשיים, עם תחילת החורף). דבר איתי לגבי הגעה מדוייקת.

 

יער בן-שמן: יש גן נגיש באמצע היער.

רוב או כל היערות בארץ שייכים לקק"ל, והם מפעילים מוקד חינם (שנקרא "קו ליער", הכי טוב לחפש את המספר בגוגל), אני מאמין שיש שם מידע לגבי נגישות ביתר היערות, או באתר.

 

בקר באלה (יחד עם היתר שהומלצו פה. אפשר יותר מפעם אחת בכל יער) ותקבל עוד עשרות חינם :) אשמח שגם השרשור הזה יתעדכן.

 

נ.ב. כאן מרוכזת רק דוגמה (של אתרים נגישים):

http://www.eyarok.org.il/2011/07/%D7%97%D7%9E%D7%99%D7%A9%D7%94-%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A0%D7%92%D7%99%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%96%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%9E%D7%A8%D7%9B%D7%96/

פורסם

לגבי משואות יצחק, ניתן לבוא ולהסתובב בשבילים, באמת מקום יפה.

לגבי ביקור ברפת, כדאי לתאם, אחרי הכל זה רפת פעילה, וכמו כל עסק או מפעל כדאי לתאם ביקור.

אני בטוח שישמחו לקבל אתכם.

 

בכניסה לנגבה יש שיחזור של הקמת הקיבוץ בשיטת חומה ומגדל.

בכניסה לעין צורים יש שלולית חורף שסודרה היטב, תבדוק אם נגישה לנכים. (אגמונצ'יק שמלא רק בחורף)

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...