Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4616 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לפני כחודש וחצי נסעתי ברכב שלי (פיאסטה 2002 מנוע 1.3) ולפתע התחיל האוטו לגמגם בצורה מוזרה, ונדלקה נורית מנוע כתומה.

עצרתי בצד פתחתי מכסה מנוע, ומהתבוננות כללית על כבלי ההצתה הבנתי שאחד מהם היה קרוע כמעט לגמרי, ממש רופף, וככל הנראה היה מעביר לסירוגין זרם לפלאג אליו היה מחובר. חשבתי שזאת הייתה הבעיה. קניתי סט כבלי הצתה חדשים, לפני המלצת חברים בפורום פה, אך לא מקוריים.

 

את הכבלים החלפתי לבד בבית, ולאחר ההחלפה המצב השתפר משמעותית, אבל עדיין יש מדי פעם גימגומים בנסיעה, לא חריפים כמו שהיו לפני כן אבל עדיין יש. עכשיו התופעה הזאת מתרחשת בעיקר כאשר אני נותן "מכת גז" ביציאה לעקיפה, או סתם האצה מהירה מהרגיל . אם אני עדין ומתחשב עם הדוושת גז התופעה לא מתרחשת..

 

יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעיה ? אולי משהו נוסף ננהרס ביחד עם הכבלים?? צריך לבצע כיוון מסויים?! אולי למחשב הרכב??

 

 

תודה מראש

פורסם

אלמוג שלום רב !

אודה לך אם תספק מידע מפורט יותר, לגבי שם יצרן חוי ההצתה שקנית ומחירם.

חוטי הצתה זולים, ובאיכות ירודה, יכולים לשפר במידה רבה, את הנסיעה, לאחר חוט הצתה פגום, אך מידת השיפור יכולה להגיע לבין 70 5 ל85 אחוז לערך, אך לא ל100 אחוז.

חוטי הצתה לא איכותיים( ובכוונה לא ציינתי, חוטי הצתה לא מקוריים), לא יכולים לתת מענה מושלם לבעייתך, ובמקרה שלך הייתי שם דגש לאיכות חוטי ההצתה ולאו דוקא לעובדה שהם לא מקוריים.

קיימים ספקים תוצרת הארץ, שמספקים חוטי הצתה לפי הזמנה , לפי בוג הרכב ולפי דוגמא, ומיצרים זאת במקום, המחיר נוח וסביר בהחלט, ואיכות החוטים כמעט מקבילה למקוררים, ואינך זקוק למשנתא, על מנת לקנותם.

אודה לך אם תספק את תמונת האריזה, אם היא עדיין ברשותך, וצילום של חוטי ההצתה המורכבים כעת ברכב, ואת הכיתוב עליהם.

בנוסף, בדוק נקה את הקטבים

במצבר, שחשודים כרופפים, מלאי קורוזייה, וכנראה גם מנע רופף, לפי השרשור הזה:

 

 

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=504508

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה על התגובה.

החוטים שקניתי הם של פרומוטקס . עלו לי כ-230 שח. קניתי אותם לאחר שקראתי פה בפורום שירשור ישן לגבי חוטי הצתה לפיאסטה. שם הבחור טען שהם התאימו לו.

 

לגבי הכיתוב על החוטים עצמם אני חושב שיש הבדל בין המקוריים לבין אלה שקניתי. אני זוכר שקניתי אותם ראיתי שעל המקוריים היה כתוב 8mm ועל החדשים שאני קניתי היה כתוב 7mm. לא יודע אם זה רלוונטי או לא. מעבר לכך אני יכול לברר עוד בשעות האור.

 

לגבי הקישור ששמת. אמת, אחד הקטבים במצבר שלי מלא קורוזיה, אני מנקה אותו מפעם לפעם, אך לא זכור לי שהדבר שיפר או עזר בבעיה של הנושא שעליו אנו מדברים. בכל מקרה אנסה מחר לנקות שוב.

 

האם החוטים שקניתי נחשבים איכותיים או לא? סבירים??

בנוסף מה מומלץ למרוח על הקטבים עלמנת למנוע קורוזיה לאחר הניקוי?

פורסם
תודה על התגובה.

החוטים שקניתי הם של פרומוטקס . עלו לי כ-230 שח. קניתי אותם לאחר שקראתי פה בפורום שירשור ישן לגבי חוטי הצתה לפיאסטה. שם הבחור טען שהם התאימו לו.

 

לגבי הכיתוב על החוטים עצמם אני חושב שיש הבדל בין המקוריים לבין אלה שקניתי. אני זוכר שקניתי אותם ראיתי שעל המקוריים היה כתוב 8mm ועל החדשים שאני קניתי היה כתוב 7mm. לא יודע אם זה רלוונטי או לא. מעבר לכך אני יכול לברר עוד בשעות האור.

 

לגבי הקישור ששמת. אמת, אחד הקטבים במצבר שלי מלא קורוזיה, אני מנקה אותו מפעם לפעם, אך לא זכור לי שהדבר שיפר או עזר בבעיה של הנושא שעליו אנו מדברים. בכל מקרה אנסה מחר לנקות שוב.

 

האם החוטים שקניתי נחשבים איכותיים או לא? סבירים??

בנוסף מה מומלץ למרוח על הקטבים עלמנת למנוע קורוזיה לאחר הניקוי?

 

ישנם רכבים שבהם לחוטי הצתה מקוריים יש משמעות רבה ולא משנה כמה החלופיים מומלצים וההבדלים בהחלט מורגשים. לגבי מה למרוח על קטבי המצבר אני אישית מורח מעט גריז.

פורסם
תודה על התגובה.

החוטים שקניתי הם של פרומוטקס . עלו לי כ-230 שח. קניתי אותם לאחר שקראתי פה בפורום שירשור ישן לגבי חוטי הצתה לפיאסטה. שם הבחור טען שהם התאימו לו.

 

לגבי הכיתוב על החוטים עצמם אני חושב שיש הבדל בין המקוריים לבין אלה שקניתי. אני זוכר שקניתי אותם ראיתי שעל המקוריים היה כתוב 8mm ועל החדשים שאני קניתי היה כתוב 7mm. לא יודע אם זה רלוונטי או לא. מעבר לכך אני יכול לברר עוד בשעות האור.

לא רלוונטי!

לגבי הקישור ששמת. אמת, אחד הקטבים במצבר שלי מלא קורוזיה, אני מנקה אותו מפעם לפעם, אך לא זכור לי שהדבר שיפר או עזר בבעיה של הנושא שעליו אנו מדברים. בכל מקרה אנסה מחר לנקות שוב.

ממליץ בחום שתנקה, מגע רופף במערכת חשמל גורם לרצודים בתאורה, ועלול לגרום לחתוכים בנסיעה.

האם החוטים שקניתי נחשבים איכותיים או לא? סבירים??

החוטים מתוצרת פרומטקס, איכותיים וסבירים !!

בנוסף מה מומלץ למרוח על הקטבים עלמנת למנוע קורוזיה לאחר הניקוי?

יש למרוח שכבה דקה של גריז, או ווזלין !!

 

כנראה שהקויל נפגע.

כולי תקווה שהוא לא נפגע, אך האפשרות סבירה, בגלל החוט ההצתה הישן הפגום.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תודה על התגובות.

 

אני אנקה את הקטבים ונראה מה יהיה המצב. אני מקווה שזה אולי גם יפתור לי את הבעיה שבגללה נכשלתי בבדיקת זיהום אוויר.

×
×
  • תוכן חדש...