Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעוניין לרכוש מספר סטייקים לעל האש בסופש.

מחפש לקסוס במחיר של טויוטה (עד כ100 שח לקילו), האם אפשרי?

 

באיזור המרכז או אשקלון,

אודה מקרב לב לעזרתכם,

 

אלי.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לגעת באוכל במתחם חונים קונים בראשון לציון, בשר איכותי בצורה מדהימה ומחירים יותר זולים מכל מקום אחר שתמצא.

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם
מחפש לקסוס במחיר של טויוטה (עד כ100 שח לקילו), האם אפשרי?

 

לא.

בדיוק כמו שאין לקסוס במחיר של טויוטה.

 

אבל...

 

הכי טוב שאני מכיר זה בכ-100 ש"ח לק"ג, אנטריקוט אנגוס, שאני קונה ישירות מהספק. אנטריקוט קפוא, מיובא, באריזת וואקום, שלא משווק לשוק הביתי. כנראה מקפיאים אותם טוב יותר, כי הם טובים גם לאחר הפשרה, ולמחירם הם מעולים.

אבל זה לא בשר "מעולה", זה בשר טוב מאוד, ואתה צריך להיות מסוגל לקנות ישר מהספק.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם אתה מוכן לשלם 120 לק"ג יש את ר.א.א שיווק בשר בכורזין 5 גבעתיים אנטריקוט שבא לבכות, אני עושה אותו מדיום ואנשים פשוט בוכים שנגמר להם.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

אם באיזור השרון גם טוב,אנטריקוט 80 ש"ח לקילו לא קפוא קצביית הערקי בטירה.

קח בחשבון שהמקום לא כשר.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אני הולך להגיד לך משהו שהרבה "מביני עניין" יזדעזעו ממנו.. קנה אנטריקוט בסופר הקרוב לביתך (בדרך כלל בויקטורי מוכרים באזור 60 שח) הוצא מהשקית והנח במקרר למשך יומיים שלושה (אפשר גם שבוע) נסה לדאוג לרשת שדרכה ינזלו המיצים מהבשר ותהפוך את הנתח בכל יום. בסופו של התהליך יהיה לך אנטריקוט מיושן ורך כמו שלא הכרת.

פורסם
אני הולך להגיד לך משהו שהרבה "מביני עניין" יזדעזעו ממנו.. קנה אנטריקוט בסופר הקרוב לביתך (בדרך כלל בויקטורי מוכרים באזור 60 שח) הוצא מהשקית והנח במקרר למשך יומיים שלושה (אפשר גם שבוע) נסה לדאוג לרשת שדרכה ינזלו המיצים מהבשר ותהפוך את הנתח בכל יום. בסופו של התהליך יהיה לך אנטריקוט מיושן ורך כמו שלא הכרת.

 

ככה ממש לא מישנים אנטרקוט, או בשר בכלל.

בצורה שרשמת הבשר יכול רק לצבור ריקבון (גם אם איך מבחין בכך), תנאי המקרר הביתי אינם הנתאי הקור והלחות שצריך ליישון.

 

ליישון ("יבש") חייב נתח גדול מאוד והוא חייב להיות תלוי כדי שהמשקל ימתח אותו

המקרר צריך להיות בטמפרטורה מסויימת עם לחות מסויימת שלא קיימת במקרר הביתי שננפתח המון פעמים ביום (ואלו פרמטרים שצריכים להשתנות עפ זמן היישון המתוכנן)

יישון זה יקר ולא מאמין שניתן להשיג במחיר של פחות מ 130~ שח לקילו וגם אין את זה בדרך כלל בסופרים אלא רק בקצביות מתמחות

 

מה שאתה קונה בסופר ב 60 שח לקילו הינו בשר שעבר יישון "רטוב" גם אם זה לא היה כתוב עליו

לפני היישון הרטוב הוא נחלק לנתחים קטנים, נארז ברשת גמישה, נתלה לנגירת נוזלים ונכנס לוואקום למשך מספר ימים בטמפרטורה מסויימת (ועדיין יותר יציבה ממה שיש לך במקרר)ו ובסוף התהליך הוא עובר להקפאה כשהוא עדיין בבוואקום.

בסופר הוא עובר הפשרה (כשהוא מובשר וטרם הוצאתו מהוואקום יש לו אורך חיים של חודש) יוצא מהוואקום ולאחר שעתיים חוזר צבעו לאדום ונעלמים סימני הרשת והוא נפרס ונמכר ב 60 שח, לרוב מקורו מבשר מיובא.

 

אנטרקוט טרי לא נמכר גם כן במחירים אלו בשום מקום מהסיבה שזה בשר מקומי וטרי ועליות שינוע "מהירות" טרם יתקלק עולות כסף.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מה המחירים המפחידים האלו? מעל 130 לקילו?

בקצבייה שהייתה לנו פה, "הצלע האדום", היה ניתן לקנות אנטריקוט מצוין ב 100 ש"ח לקילו, טרי.

אפילו בלימוזין זה לא הרבה יותר מזה

למי שמתפשר על "טוב" ולא חייב מצוין רוב הקצביות בסופרים מחזיקות נתחים מופשרים באיכות טובה.

כמובן שאין מה להשוות עם טרי, אבל ב 60 שקל לקילו זה פתרון מצוין לערב עם חברים ומנגל.

פורסם
מה המחירים המפחידים האלו? מעל 130 לקילו?

בקצבייה שהייתה לנו פה, "הצלע האדום", היה ניתן לקנות אנטריקוט מצוין ב 100 ש"ח לקילו, טרי.

אפילו בלימוזין זה לא הרבה יותר מזה

למי שמתפשר על "טוב" ולא חייב מצוין רוב הקצביות בסופרים מחזיקות נתחים מופשרים באיכות טובה.

כמובן שאין מה להשוות עם טרי, אבל ב 60 שקל לקילו זה פתרון מצוין לערב עם חברים ומנגל.

 

אין שום סיכוי שאתה קונה אנטרקוט שעבר יישון יבש בפחות ממה שרשמתי וזה עוד מחיר של נתח, פרוס לא תמצא בפחות מ160-170₪

 

במחיר שציינת זה או טרי או מיושן בוואקום

 

צריך לדעת בידיוק מה קונים ועל מה משלמים, גם הזולים יכולים להיות מעולים, תלוי מה מקורם ואיזה טיפול הם עברו עד שהגיעו לצלחת

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

רק אצל גיליס ממושב נוב שברמת הגולן, טרי ולא מופשר, 180 שקל לקילו , שווה כל שקל !!

 

לא קומבינות, יש לו גם מעדן פילה טבול ברוטב מיוחד ומגולגל לרול. הדבר הכי מיוחד שטעיתי.

עד שלא תנסה לא תדע מה אתה מפסיד.

 

http://Www.gillis.Co.il

פורסם
אין שום סיכוי שאתה קונה אנטרקוט שעבר יישון יבש בפחות ממה שרשמתי וזה עוד מחיר של נתח, פרוס לא תמצא בפחות מ160-170₪

 

במחיר שציינת זה או טרי או מיושן בוואקום

 

צריך לדעת בידיוק מה קונים ועל מה משלמים, גם הזולים יכולים להיות מעולים, תלוי מה מקורם ואיזה טיפול הם עברו עד שהגיעו לצלחת

 

לחלוטין נכון. זה לא אומר שנתח טרי או בואקום אינו טעים. פשוט מנסיוני, נתח מיושן הרבה יותר קל להכנה, כי מה שלא תעשה איתו הוא ייצא רך ועסיסי. נתח טרי לא יצא רך במיוחד בצורת צלייה שהיא יותר ממדיום. אבל, יש הרבה אנשים שאוהבים את הבשר מעט צמיגי. אבא שלי למשל אוהב להרגיש מעט את הבשר, כי בשר רך מדי מרגיש לו כאילו שהוא לועס פירה. אני למשל לא אוהב יותר ממדיום.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...