Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חדל קשקשת ברשת.

 

http://food.allmag.co.il/page/20263

 

למי שמתעצל, מחיר אנטריקוט בלימוזין - 156 ש"ח לק"ג.

 

אני מודה ומתוודה- הפעם האחרונה שרכשתי אצלם הייתה לפני שנתיים (במחיר של 128 ש"ח לקילו). אני לא טורח לבדוק באתר שלהם כי אני גר ברמת ישי, אז זה מרחק יריקה ממני.

גוועלדיהו ובניו, מה לעזאזל קרה למחירים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה, לא ראית שהמדד עלה?

אה, לא, בעצם הוא בקושי זז. אה-הה.

ארוחת בוקר בבית קפה זה סיפור של 50 ש"ח בימינו. לראות ולא להאמין.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
ככה ממש לא מישנים אנטרקוט, או בשר בכלל.

בצורה שרשמת הבשר יכול רק לצבור ריקבון (גם אם איך מבחין בכך), תנאי המקרר הביתי אינם הנתאי הקור והלחות שצריך ליישון.

 

ליישון ("יבש") חייב נתח גדול מאוד והוא חייב להיות תלוי כדי שהמשקל ימתח אותו

המקרר צריך להיות בטמפרטורה מסויימת עם לחות מסויימת שלא קיימת במקרר הביתי שננפתח המון פעמים ביום (ואלו פרמטרים שצריכים להשתנות עפ זמן היישון המתוכנן)

יישון זה יקר ולא מאמין שניתן להשיג במחיר של פחות מ 130~ שח לקילו וגם אין את זה בדרך כלל בסופרים אלא רק בקצביות מתמחות

 

מה שאתה קונה בסופר ב 60 שח לקילו הינו בשר שעבר יישון "רטוב" גם אם זה לא היה כתוב עליו

לפני היישון הרטוב הוא נחלק לנתחים קטנים, נארז ברשת גמישה, נתלה לנגירת נוזלים ונכנס לוואקום למשך מספר ימים בטמפרטורה מסויימת (ועדיין יותר יציבה ממה שיש לך במקרר)ו ובסוף התהליך הוא עובר להקפאה כשהוא עדיין בבוואקום.

בסופר הוא עובר הפשרה (כשהוא מובשר וטרם הוצאתו מהוואקום יש לו אורך חיים של חודש) יוצא מהוואקום ולאחר שעתיים חוזר צבעו לאדום ונעלמים סימני הרשת והוא נפרס ונמכר ב 60 שח, לרוב מקורו מבשר מיובא.

 

אנטרקוט טרי לא נמכר גם כן במחירים אלו בשום מקום מהסיבה שזה בשר מקומי וטרי ועליות שינוע "מהירות" טרם יתקלק עולות כסף.

 

נתחיל בעובדה הפשוטה ש"יישון" בשר הוא ריקבון מבוקר ככה שאין צורך להשתמש במילה הזאת כהפחדה..האנזמים שנמצאים בתוך הבשר מתחילים לפרק אותו ובכך לשחרר את סיבי השריר, מה שהופך את הבשר לרך בסופו של דבר. אני שונא להשוויץ או להתיימר אבל למדתי אצל שף צרפתי די מכובד ועבדתי בתור גרילמן במסעדת שף הכי טובה באזור הדרום. בלי שום קשר לזה אני קרניבור מלידה וקראתי לא מעט ספרות בנושא בשר,לכן אני מרגיש בנוח לומר את מה שאמרתי. יש לי חבר כזה שמת על כל היישונים האלה במקומות 'יחודיים' פעם הוא קנה לנו סטקים מאסאדה בפתח תקווה ב180 שח.. אף אחד לא אכל יותר משתיים שלוש ביסים. לסיכום: סטייק טוב כמובן שעדיף לקנות טרי ואיכותי אבל מה שיהפוך את הסטייק לטעים לרוב יהיה מי שמכין אותו ואופן הטיפול בו.

פורסם

אתה מחפש אנטריקוט מובחר במחיר עממי.

אם אתה רוצה מחיר עממי - גם האנטריקוט יהיה עממי. זה לא שהוא לא יהיה טעים. יכול להיות שהוא יהיה סבבה.

אם אתה רוצה אנטריקוט מובחר - זה כבר עולה כסף, והתמורה בהתאם.

you get what you pay for

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

E-A,

 

יישון בשר מתבצע ב"מקרר אפס" שקרוי כך ע"ש הטמפרטורה שעליה הוא שומר 24/7.

 

בטמפרטורה זו אין הליכי ריקבון, רק הליכי פירוק.

 

בשר איכותי מיושן 24 יום, באמצע יכולה להיות הפסקת חשמל וכל המקרר הלך לפח, צריך לזכור שגם זה בתחשיב של מחיר האנטרקוט.

 

אבל יאללה, חדל קשקשת ברשת, נראה שאתם מבינים בבשר אז נעזוב את האנטרקוט ונפנה לנתח של גברים שמבינים עניין, הסינטה.

 

אז איפה ממליצים לקנות סינטה מעלפת?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בקיצור, איפה אפשר לקנות אנטריקוט מיושן איכותי ברמות הכי גבוהות שניתן? מחיר לא מעניין.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

באמת סינטה? האמת המנייה של הנתח הזה צונחת אצלי... ניסית שייטל של אדום אדום? הרבה יותר טעם ועסיסיות,באותם שיטות הכנה. באגירה אני שוב חוזר ואומר אין דבר כזה פירוק ללא ריקבון! מבחינתכם רקבון זה משהו מסריח וירוק אולי בגלל זה הבלבול. הבשר נרקב והסיבים מתפרקים זה תהליך טבעי ולא ייתכן האחד ללא השני.

פורסם

בשעת המוות קורה הליך שנקרא צפידת מוות (רגיריס מורטום) שגורם לבשר לההפך קשה וצמיגי (כל מי שאכל פעם בעל חיים שרק נשחט יודע שההליך גורם לבשר להיות בילתי לעיס לחלוטין), הליך היישון גורם לבשר לעמוד במקררים בטמפרטורה שלא מאפשרת התפתחות חיידיקית עליו (הווה אומר ללא רקבון) ומאפשר לקשרי החלבון שנגרמים בשעת צפידת המוות להתפוגג להם לאיטם.

 

לסיכום, אין כל קשר בין יישון ובין רקבון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

מישהו יענה לי? אבל ברצינות. בא לי לאכול טוב מידי פעם ולאו דווקא במסעדה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני קונה בשר איכותי במרינדו ברמת השרון.

יקר רצח, אבל עדיין לא נפלתי שם עם בקר. (צלעות, טחון טרי, אנטריקוט, פילה, וייסבראטן ועוד).

יש עוד קצב לא רחוק מאיפה שאני גר, נדמה לי שקוראים לו עופר או משהו כזה, קיבלתי המלצות מטורפות עליו. הלכתי, קניתי, היה רגוע, לא חזרתי. ממשיך לתת עדיפות למרינדו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
מישהו יענה לי? אבל ברצינות. בא לי לאכול טוב מידי פעם ולאו דווקא במסעדה.

 

לא מזמן השקעתי וקניתי סטייק מיושן ופילה מהמעדניה שבמרכז הקניות בצומת בני דרור.

שניהם עלו בסביבות ה 200 לקילו (230-260 לא זוכר) וזה היה בשר בליגה אחרת ל-ג-מ-ר-י.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
בקיצור, איפה אפשר לקנות אנטריקוט מיושן איכותי ברמות הכי גבוהות שניתן? מחיר לא מעניין.

 

 

בכל מקום.

 

השאלה היא לא מי הקצב, אלא איזה נתח הוא בחר לקנות, ומה הוא בחר למכור לך.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בסטופ מרקט בהרצליה פיתוח (בארנה) יש נתחי בשר מעולים למי שמתעניין. גם המחירים לא בשמיים. באגירה אנחנו צריכים לנהל את הדיון הזה על כוס מרלו עם וכמה סטייקים בצד..


×
×
  • תוכן חדש...