Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במצב קומפורט תיבת ההילוכים תשאף תמיד להיות בהילוך הגבוה ביותר האפשרי בהתאם למהירות על מנת לחסוך בדלק וליצור נסיעה שקטה יותר (סל"ד מנוע נמוך יותר).

 

במצב ספורט תיבת ההילוכים תשאף להיות בהילוך שישמור אותך בתוך רצועת הכח על מנת שיהיה אפשרי לנצל כח מנוע זמין, לכן במצב זה תיבת ההילוכים תמשוך את ההילוכים לסל"ד גבוה יותר בטרם תעביר הילוך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

במצב C התיבה מתחילה מהילוך שני. שימושי בנהיגה בשלג או כביש רטוב במיוחד. כמעט ולא פרקטי בארץ.

פורסם

הרכב מתחיל בהילוך שני. גולף, זה מאוד פרקטי: יש מספיק מומנט, תחילת נסיעה חלקה והאצה מהירה בלי מעבר הילוך, נסיעה איטית יותר בפקק. בקיק דאון או לחיצה מהירה על גז הרכב מעביר להילוך ראשון.

במרצדס זו קלאסיקה להתחיל בהילוך שני - זה כל הכיף. אצלי הילוך ראשון עד 80 ובכל זאת מתחיל בשני ומספיק כוח בעליות ובכל מקום אחר. פשוט תענוג.

כאשר יש מספיק מומנט הילוך ראשון מיותר, אלא אם כן אתה גורר יאכטה. בדיזל שצובר טורים לאט יותר זה אפילו יתרון גדול יותר כי זה מאפשר מהר לעלות לחץ גדישה ולהאיץ חלק מאוד. בדיוק בשביל זה המציאו ממיר מומנט שמספק טווח יחסי העברה והוא מפצה על הילוך ראשון.

 

הילוך ראשון זה באמת לספורט - עבור אנשים שרצים לנצח כל חלקיק שנייה. במצב קומפורט גיר הרבה יותר חלק ומתנהג כמו אוטומט אמיתי, בספורט מדמה מצב של ידני, מושך הילוכים, בולם חזק על ידי מנוע בירידות. בקיצר: מיותר עבור קהל היעד של מרצדס לא ספורטיביות שמחפשים נוחות ושלווה.

 

יש דגמים של מרצדס שבמקום C יש להם מצב W שזה חורף. זה באמת מצב לחורף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מצב ספורט לא מדמה מצב ידני, הוא פשוט מתאים עצמו לנהיגה ספורטיבית עם משיכות הילוכים ובלימות מנוע אגרסיביות יותר.

 

כדי "לדמות" מצב ידני יש מצב ישני עם העברות הילוכים שמתבצעות מהידית או מהכפתורים מאחורי ההגה.

 

אגב, יש "טריק" בתיבות הילוכים של מרצדס שאפשר לעשות RESET למחשב של הגיר כדי למחוק "הרגלי נהיגה" של נהגים קודמים ולתת למחשב ללמוד אותך מחדש.

 

אם נעזוב לרגע את הפן הפרקטי, התוצאה המעשית של ה-RESET הזה הוא שהרכב מרגיש לכמה שעות כאילו נוספו לרכב איזה 50 סוסים חדשים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
במצב C התיבה מתחילה מהילוך שני. שימושי בנהיגה בשלג או כביש רטוב במיוחד. כמעט ולא פרקטי בארץ.

 

אני דווקא רואה בו מצב לחיסכון בדלק. רלוונטי מאוד לארץ.

פורסם
אני דווקא רואה בו מצב לחיסכון בדלק. רלוונטי מאוד לארץ.

 

באמת? נסעת במרצדס בשני המצבים ואתה יכול להעיד על שיפור בצריכת הדלק במצב C?!

 

 

יש דגמים של מרצדס שבמקום C יש להם מצב W שזה חורף. זה באמת מצב לחורף.

 

בדגמים הישנים יותר היה Sו-W, מאוחר יותר ה-C החליף את ה-W. התוצאה זהה.

אתה מוזמן לבדוק אותי.

פורסם
באמת? נסעת במרצדס בשני המצבים ואתה יכול להעיד על שיפור בצריכת הדלק במצב C?!

 

אני אענה לך בשאלה. האם ה C וה S של מרצדס דומים או זהים בפעולתם ל D ו S של ה DSG?

אם כן, אז אני יכול להעיד שה D ב DSG חסכוני יותר בדלק. אם לא, אקח את דברי ואתנצל על כך שהטעתי.

פורסם

במצב C אין שיפור ניכר בצריכת הדלק (אם בכלל), צריכת הדלק (סולר במקרה הזה) אצלי הייתה טובה מאוד גם כך. אבל חלקות נסיעה מרצמדסית אמיתית אפשר לקבל רק בC. בS הרכב יותר קשיח בתגובותיו ולדעתי זה מיותר אבל קהל היעד של מרצדס הלא ספורטיביות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
במצב C אין שיפור ניכר בצריכת הדלק (אם בכלל), צריכת הדלק (סולר במקרה הזה) אצלי הייתה טובה מאוד גם כך. אבל חלקות נסיעה מרצמדסית אמיתית אפשר לקבל רק בC. בS הרכב יותר קשיח בתגובותיו ולדעתי זה מיותר אבל קהל היעד של מרצדס הלא ספורטיביות.

 

 

אני לא מתיימר להבין, אבל הגיוני לי שבין מצב בו המנוע מושך את ההילוכים לבין מצב בו הוא מעלה הילוך מהר יותר (במידה והנהג נוהג באותה הצורה בשניהם) הצריכה תשתפר במצב C

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

×
×
  • תוכן חדש...