Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4632 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כחצי שעה ( 13:20 ) יצאתי מחניה בבסיס ברוורס ונכנסתי ברכב שחנה מאחוריי ( יונדאי וולוסטר ) .

עזבו את זה שאני מרגיש אידיוט כרגע, אבל ממש נלחצתי ופשוט לא חשבתי .

 

אני מכיר את הבן אדם מהבסיס, חייל כמוני בשירות חובה .

הוא הרגיע אותי ואני הצעתי לו שנחליף פרטי ביטוח, הוא אמר שאין צורך ונתן לי את המספר פלאפון שלו,ומיד אחרי כמה דקות נסע.

אחרי כמה דקות הוא שלח לי הודעה שאני ארגע והכל בסדר ונסגור את זה בנינו ללא ביטוח .

 

כרגע יש לי צילומים של הנזק שנגרם לי בלבד,ביקשתי ממנו לצלם ולשלוח לי .

הנזק אצלו בהרבה פחות גרוע מהנזק אצלי, לפי מה שהספקתי לראות הפח נכנס טיפה ויש כמה שריטות .

 

2udym10.jpg

 

2u8jbiw.jpg

 

כמה שאלות -

 

- ברשותי ביטוח מקיף וחובה , פוליסיה של נהג צעיר וחדש , האם כדי להפעיל את הביטוח?, משתלם? .

- הנזק אצלי , מדובר בפגיעה בשלדת הרכב? , במידה וזה רק פח - מה הנזק פה? (ש"ח??)

- זו תאונה ראשונה שלי, ואני מודע לכך שהייתי צריך לקחת פרטים וגם לצלם - מה יכל להיגרם מכך שלא עשיתי זאת? .

 

המוח שלי לא חושב כרגע, איך שהגעתי הביתה פתחתי את השרשור הזה והמדים עדין עלי.

אשמח לקבל כל עצה והמלצה שלכם.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היכן פגעת ברכב?

(דלת/טמבון קדמי אחורי).

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מצטער אבל אי אפשר לראות את התמונות, לפחות אני.

בדרך כלל אם סכום התיקון מזערי לא מומלץ להפעיל ביטוח, אל תשכח שגם עלות הביטוחים בשלוש השנים הבאות תעלה במידה ותפעיל ביטוח.

מומלץ לצלם מכיוון שאם עכשיו הוא יכנס בעץ בצד השני של הרכב הוא יכול לטעון שזה נגרם מהתאונה איתך.

אני חושב שהפרטים של הפוליסה זה לא דבר נוראי מכיוון שאתה מכיר את הבחור.

שיהיה לך בהצלחה, אל תילחץ בסופו של דבר כולנו בני אדם.

 

פורסם

אם יש לו וולוסטר אני מניח שהיא משנתון חדש , הנזק של כמה שריטות יכול לעבור עשיריה בקלות.

 

יכול להיות שהוא לא רצה להחליף איתך פרטים כי אסור לו לנהוג עליה או מגבלה כלשהיא

בכל אופן אצלך יש נזק כמה אלפיות טובות שכנראה מצדיק הפעלת ביטוח כך שתיקון גם הרכב שלו במסגרת אותו ארוע כבר לא אמור להשפיע עלייך.

פורסם
היכן פגעת ברכב?

(דלת/טמבון קדמי אחורי).

 

ל'

 

טמבון אחורי באחד הצדדים.

 

מצטער אבל אי אפשר לראות את התמונות, לפחות אני.

בדרך כלל אם סכום התיקון מזערי לא מומלץ להפעיל ביטוח, אל תשכח שגם עלות הביטוחים בשלוש השנים הבאות תעלה במידה ותפעיל ביטוח.

מומלץ לצלם מכיוון שאם עכשיו הוא יכנס בעץ בצד השני של הרכב הוא יכול לטעון שזה נגרם מהתאונה איתך.

אני חושב שהפרטים של הפוליסה זה לא דבר נוראי מכיוון שאתה מכיר את הבחור.

שיהיה לך בהצלחה, אל תילחץ בסופו של דבר כולנו בני אדם.

 

תודה רבה לך!, סידרתי את התמונות .

 

עדכון, אחד החברים של חבר של אבא שלי פחח ויום ראשון הקרוב אני נלך ביחד לפחח כדי לסדר את הרכבים .

התקשרתי לבחור ועדכנתי אותו, הוא אמר שהוא סומך עלי והוא גם לא חושב שהנזק רציני .

הוא החזיר את הטמבון חזרה ואמר לי שיש כמה שריטות וקילופי צבע ואולי גם נורה שאולי צריך להחליף .

- מה שאני כן פוחד זה שהפחח יקמבן אותי במחיר, מישהו יכל לומר לי מה טווח המחירים המומלץ לתיקון שכזה?

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

האם המכה במכסה תא המטען קשורה לתאונה הזו?

מבלי לראות תמונות של הרכב השני אני מעריך שמדובר בתיקון של כמה אלפי שקלים לשני כלי הרכב.

אחרי שתקבל הצעה מן הפחח, תוכל לשקול האם הפעלת ביטוח (תשלום השתתפות עצמית לנהג חדש+אבדן הנחת היעדר תביעות) תהיה כדאית.

פורסם

הנזק שלך מגרד אלפייה במידה והטמבון יתיישר במכה, אם ייסדק אז יותר, ואף אולי יהיה זול יותר למצוא טמבון במצב טוב מפירוק. (בכל זאת, מאזדה 3.. לא מוסטאנג, יש מיליון כאלה בפירוקיות)

 

אם השלדה נפגמה או לא - תדע רק אחרי פירוק אצל הפחח. (תירגע, במקרה הכי גרוע זה קצה, אין לך פה טוטאלוס..)

 

הטעות היחידה שלך עד כה היא שלא צילמת את הרכב הנפגע.

לא חסר במדינה אנשים שהיו מנצלים מצב כזה ומוסיפים עוד נזקים כדי לתקן או להרוויח טוטאלוס.

לא אומר שזה המצב פה, בכל זאת שכן\חבר מהבסיס עם וולוסטר חדשה (חייל חובה עם רכב של 120K? יפה לו) אבל להבא תדע תמיד לשלוף מצלמה ולתעד כל דבר ודבר.

 

בהצלחה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

קודם כל, אתה יכול לשמוח שמדובר בתאונת רכוש בלבד, ושאתה מבוטח.

כרגע רואים את התמונות.

 

כנראה שתצטרך להפעיל את הביטוח בכל מקרה, תודיע את זה גם לנהג הנפגע, אולי לאחר ייעוץ, הוא יבחר כן לערב ביטוחים.

אם תחליט להפעיל את המקיף (נראה שיש נזק לטמבון, והוא לא זול במכונית כמו שלך - כמה אלפים, אולי גם נזק מאחורי הטמבון, כולל ירידת ערך קלה).

 

בכל מקרה, אני חושב שפעלת נכון, והדבר הנכון יהיה לעדכן את הביטוח בפרטי המקרה.

 

מה שלי לא ברור, זה מה אמרו חיישני הרוורס בזמן התאונה?

פורסם

לי היתה תאונה (מיצובישי לנסר) שהחליפו טמבון אחורי (הרכב היה דיי חדש),קצת קליפסים ועבודת חשמל , כולל מע"מ עבר 13,000 שח

פורסם
האם המכה במכסה תא המטען קשורה לתאונה הזו?

מבלי לראות תמונות של הרכב השני אני מעריך שמדובר בתיקון של כמה אלפי שקלים לשני כלי הרכב.

אחרי שתקבל הצעה מן הפחח, תוכל לשקול האם הפעלת ביטוח (תשלום השתתפות עצמית לנהג חדש+אבדן הנחת היעדר תביעות) תהיה כדאית.

 

הנזק שלך מגרד אלפייה במידה והטמבון יתיישר במכה, אם ייסדק אז יותר, ואף אולי יהיה זול יותר למצוא טמבון במצב טוב מפירוק. (בכל זאת, מאזדה 3.. לא מוסטאנג, יש מיליון כאלה בפירוקיות)

 

אם השלדה נפגמה או לא - תדע רק אחרי פירוק אצל הפחח. (תירגע, במקרה הכי גרוע זה קצה, אין לך פה טוטאלוס..)

 

הטעות היחידה שלך עד כה היא שלא צילמת את הרכב הנפגע.

לא חסר במדינה אנשים שהיו מנצלים מצב כזה ומוסיפים עוד נזקים כדי לתקן או להרוויח טוטאלוס.

לא אומר שזה המצב פה, בכל זאת שכן\חבר מהבסיס עם וולוסטר חדשה (חייל חובה עם רכב של 120K? יפה לו) אבל להבא תדע תמיד לשלוף מצלמה ולתעד כל דבר ודבר.

 

בהצלחה.

 

תודה לכם, לא המכה במכסה תא מטען לא קשורה, ככה רכשתי את הרכב.

עצוב לי לשמוע שמדובר בכמה אלפי שקלים ( שאין לי ) בהחלט אחשוב טוב טוב לפני שאני מפעיל ביטוח .

אני מודע לזה שעשיתי טעות בזה שלא צילמתי את הרכב שלו ,נלמד לפעם הבאה ( שלא תהיה כן? ) .

נקווה שאין פגיעות שלדה, גם לא קצה שלדה.

 

ואת הנזק האמיתי אני אדע רק יום ראשון.

 

 

קודם כל, אתה יכול לשמוח שמדובר בתאונת רכוש בלבד, ושאתה מבוטח.

כרגע רואים את התמונות.

 

כנראה שתצטרך להפעיל את הביטוח בכל מקרה, תודיע את זה גם לנהג הנפגע, אולי לאחר ייעוץ, הוא יבחר כן לערב ביטוחים.

אם תחליט להפעיל את המקיף (נראה שיש נזק לטמבון, והוא לא זול במכונית כמו שלך - כמה אלפים, אולי גם נזק מאחורי הטמבון, כולל ירידת ערך קלה).

 

בכל מקרה, אני חושב שפעלת נכון, והדבר הנכון יהיה לעדכן את הביטוח בפרטי המקרה.

 

מה שלי לא ברור, זה מה אמרו חיישני הרוורס בזמן התאונה?

 

כמובן שאני אשמח שמדובר בתאונת רכוש בלבד.

יום ראשון הקרוב אני הולך לפחח כדי לדעת כמה הנזק, במידה ומדובר בסכום גבהה אז אני אפעיל את חברת הביטוח .

הנזק ברכב שלו לא כמו אצלי, ביקשתי ממנו תמונה כשהוא יביא לי אני העלאה לכם כדי שתראו .

לפי מה שהוא אמר לי בטלפון, הנזק לא רציני ומדובר בנזק של שריטות ומעיכה קלה של הפח.

 

מה אמרו חיישני הרוורס? , מוזיקה,לחץ בית,ויום חמישי לא ממש שמתי לב אליהם .

אבל אלה החיים ולומדים מטעויות .

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

קודם כל תבדוק כמה הנזק של הבחור, ואז תדע אם כדאי להפעיל את הביטוח.

 

הרכב שלך כמעט בן 8 - לדעתי כדאי לך לפרק את הטמבון עצמאית לדחוף אותו החוצה ולצבוע במכחול/ספריי צבע לפי קוד הצבע של הרכב, יראו עדיין סימנים אך תחסוך לעצמך דיי הרבה כסף שלא תקבל חזרה כשתמכור אותו.

לגבי פגיעה בשילדה, לאחר שתפרק את הטמבון תוכל לדעת (או שבאמת הפחח יבדוק לך את זה).

או שאתה יכול להשאיר ככה, אני רואה לא מעט רכבים כאלו על הכביש וחוץ מהפן האסטטי (תלוי עד כמה זה מפריע לך) זה לא מפריע לאף אחד.

 

בדוק עם החברת ביטוח בכמה תעלה לך הפרמיה במקרה של תביעה ולכמה שנים, כך תוכל לעשות חישוב כדאיות.

 

מעבר לכך, הרגע, יש הרבה טעויות בחיים, זאת כנראה לא תהיה האחרונה שלך, לא קרה שום דבר בגוף לאף אחד וזה הכי חשוב.

פורסם

היי, החלפת טמבון חיצוני בלבד במאזדה 3 2007 עלתה לי כ5.5K אחרי מע"מ. ממה שנראה לי בתמונה את הטמבון שלך יהיה קשה לתקן. לדעתי זה מצריך החלפה. קח בחשבון שאם הטמבון הפנימי נפגע, אז הנזק גדול יותר. זה נראה כיאלו יצאת ממש מהר מהחנייה. בי נכנסו ב30 קמ"ש והנזק היה פחות מכך.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
היי, החלפת טמבון חיצוני בלבד במאזדה 3 2007 עלתה לי כ5.5K אחרי מע"מ. ממה שנראה לי בתמונה את הטמבון שלך יהיה קשה לתקן. לדעתי זה מצריך החלפה. קח בחשבון שאם הטמבון הפנימי נפגע, אז הנזק גדול יותר. זה נראה כיאלו יצאת ממש מהר מהחנייה. בי נכנסו ב30 קמ"ש והנזק היה פחות מכך.

 

5.5K לטמבון חיצוני? , אני כנראה אשאיר את זה ככה, הכסף שאני משלם לביטוח זה 6300K בשנה ועכשיו זה..

אין לי את הסכומים האלה כרגע.

אני לא ממש זוכר אבל כנראה נתתי נגיעה של גז שיצאתי מהחניה וטיפשותי .

 

אם הטמבון שלך נראה כך, אתה בטוח שאצלו הנזק קטן יותר?!

 

לחלוטין, גם אני הייתי בהלם אבל הנזק אצלו בהרבה יותר קטן .

כבר מחר אני העלאה את התמונה, ביקשתי ממנו לשלוח לי.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.

×
×
  • תוכן חדש...