Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספורטיבית


avivsi
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4636 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתחילים הירהורי החלפה של הפיזו. הבאה תהיה יותר ספורטיבית וההתלבטות כרגע היא בין וולוסטר טורבו ללאון 1.8. הנטיה שלי היא ללאון, חבר דווקא ממליץ על היונדאי. אשמח לקבל את דעתכם

פורסם

לאון עכשיו בממצע השקה ומגיעה עם תאורת לד מקדימה ומאחור וחישוקי 18. כמו כן היא אמורה להיות יותר מהירה, חסכונית ובטיחותית. אבל למה שלא תעשה נסיעת מבחן?

פורסם

אם בשבילך תאוצה בקו ישר זה ספורטיבי - לך על הלאון.

צ'יפ קטן ואתה מעל 200 כ"ס.

 

עריכה:

לא ראיתי שהתכוונת לוולוסטר טורבו,

מבחינת לוק - אין ספק שהיא הרבה יותר ספורטיבית מהלאון.

פורסם

טוב הרי זה ידוע שאנחנו פורום חובבי וואג. בצע נסיעות מבחן על שתיהן ותחזור אליונו עם תשובה.

לא מכיר את הלאון החדשה, לכן לא יודע איך להגיב (היא קורצת גם לי, אבל במבצעים העתידיים לבוא :wink:).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ולוסטר טורבו ידנית או אוטומט?

אם אוטומט, למה לא לשקול גם קליאו RS? המחיר זהה רק שהקליאו קצת יותר קטנה אבל מבטיחה יותר

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

מזלנו שאתה פה ומביא בכתיבתך כלכך הרבה סיבות למה כן לאון ולא וולוסטר.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

נסעתי על הולוסטר טורבו, לא התרשמתי.

 

תעשה חיפוש על שרשור שפתחתי בחיפושי לרכב חדש, שם ציינתי בדיוק למה.

 

לגבי הלאון, בצורת הישנה היא נראת בפנים לדעתי מיושנת ולא מעודכנת, סובלת מאיכות חומרים לא מרשימה, אפילו הוולוסטר במקרה זה עדיפה.

 

יתרון ללאון זה שוק שיפורים מפותח, מה שליונדאי לא תקבל.

 

לדעתי שווה לשקול את הקליאו RS החדשה, בגלל שהדגם חדש יחסית ומכיל טכנולוגיה מודרנית יותר, לפי מבחנים בחו"ל הרכב מרשים ביותר. הקליאו 4 דלתות לכן מבחינה פונקציונלית היא לא רעה בכלל.

 

אני לבסוף הלכתי על קורסה OPC, אני לא מתחרט כלל, אבל אם היתה הבחירה בידי היום היתי שוקל את הקליאו ברצינות.

×
×
  • תוכן חדש...