Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4639 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ג'אנטים מקורים של הרכב,מלאים שחור וכל פעם אני משתעבד איתם עם סקוט ודלי מים.

 

יש דרך מהירה יותר יחסית לנקות את זה? עם חומרים בייתים,חבר אמר שאפשר להתיז מסיר שומנים והכל יורד תוך שניות .

 

זה טוב לג'אנט?יש עוד דרכים אשמח לשמוע,תודה.

פורסם

מסיר שומנים ביתי הוא חזק מדי ויכול להרוס לך את הג'אנט , גם את תדלל אותו. יש בפורום כאלה שטוענים שזה עובד להם אבל בכל מקרה הרבה יותר מומלץ חומר ייעודי.

ממליץ לך על meguiars all wheel , עולה 50 שח. כמה שפריצים והגאנט שלך יבריק.

 

תבדוק באתר של מגווריס ישראל איפה יש להם תחנות מכירה, ובטוח שיש באוטוסטור בחולון

פורסם
מסיר שומנים ביתי הוא חזק מדי ויכול להרוס לך את הג'אנט , גם את תדלל אותו. יש בפורום כאלה שטוענים שזה עובד להם אבל בכל מקרה הרבה יותר מומלץ חומר ייעודי.

ממליץ לך על meguiars all wheel , עולה 50 שח. כמה שפריצים והגאנט שלך יבריק.

 

תבדוק באתר של מגווריס ישראל איפה יש להם תחנות מכירה, ובטוח שיש באוטוסטור בחולון

 

אפשר תמונה של החומר? יש את החומר באוטודיפו?

פורסם

באופן גורף, כל מי שהשתמש בחומר של קאר פלן לג'אנטים טען שהוא אגרסיבי יתר על המידה.

מצטרף להמלצה על החומר של מגוויר'ס, הוא מעולה ולא אלים.

"יאללה בירי".

×
×
  • תוכן חדש...