Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אי אפשר בלי לפרק למדוד. מניסיון אנשים מסתבכים עם מדידה, אם זה היה עדיף אז הייתי רושם אבל זה קל יותר להגיד מלבצע.

 

אני סומך עליו שהוא מספק אינטילגנטי ולא יקפוץ. אני אמרתי על סמך זכרוני ועל סמך כך שיש לחבר שלי ב205 3 דל' 5.25". עכשיו הוא יוכל לחכות, לשמוע עוד דעה ואם גם היא תטען שזה 5.25" להיות בטוח ורגוע.

 

יש מספיק ויכוחים בפורום, תעשה לי טובה ותחסוך ממני את זה, הוא מיותר.

פורסם

תודה רבה אייל.

אנחנו סוטים מהנושא המקורי ולשאלות שלי לא קיבלתי תשובות

אשמח אם מישהו התיחס

תודה רבה לכולכם

פורסם

אם הייתי צריך לבחור בין רמקול לבין קומפוננט (ברמה המדוברת), הייתי בוחר בקומפוננט.

אני נמנע מלהמליץ על המאגנט שלא יחשבו שאני מקובע עליהם או משהו, אבל אם תריץ חיפושון

על הקומפ' המדובר, תמצא רבות עליו... :)

 

גל

פורסם
אם הייתי צריך לבחור בין רמקול לבין קומפוננט (ברמה המדוברת), הייתי בוחר בקומפוננט.

אני נמנע מלהמליץ על המאגנט שלא יחשבו שאני מקובע עליהם או משהו, אבל אם תריץ חיפושון

על הקומפ' המדובר, תמצא רבות עליו... :)

 

גל

את כן מקובע עליו ואין בזה משהו רע !

לפי מה שאתם אומרים הוא באמת הטוב ביותר לתקציב שלו

בדיוק כמו שלדעתי הדוטק הוא הטוב ביותר במחיר שלו

פורסם
את כן מקובע עליו ואין בזה משהו רע !

לפי מה שאתם אומרים הוא באמת הטוב ביותר לתקציב שלו

בדיוק כמו שלדעתי הדוטק הוא הטוב ביותר במחיר שלו

אני לא מקובע.

מדוע: אם היתה בי הנכונות להשקיע יותר מכספי, מזמן כבר הייתי מנסה קומפוננט איכותי

יותר... אבל כרגע, אני מסתפק בזה. :)

פורסם
אני לא מקובע.

מדוע: אם היתה בי הנכונות להשקיע יותר מכספי, מזמן כבר הייתי מנסה קומפוננט איכותי

יותר... אבל כרגע, אני מסתפק בזה. :)

זה לא ממש קשור

כי אני דיברתי על יחס של תמורה למחיר

×
×
  • תוכן חדש...