Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין Focal Utopia, Morel Hybrid או Morel Elate מה כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כרגע יש לי מורל הייבריד שאני מאוד מרוצה מהם, אבל רציתי לבדוק גם אופציות אחרות לרכב השני.

אם אפשר אני רוצה גם לדעת מחירים ואיפה אפשר לקנות אותם.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בקשר לאוטופיה, הם הרבה מעבר למחיר של ההיבריד. לא חושב שהם יכנסו לך באותו מחיר. (+ -)
מה זה קשור ?

יש לו כרגע היברייד

 

תראה שמעתי דברים מדהימים על האלייט לא יצא לי לשמוע אותו אבל שמעתי מאחרים רק דברים טובים

פורסם

איך זה שאתה משווה פולו לפאסאט???

 

אתה אומר מה עדיף 1600 שקל או 3000, אז אני הייתי מעדיף את האילייט במקום הרבה מאוד סטים...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

בא לי לבלבל אותך עוד יותר :wink: ... ולמה לא את הFNQ של רוקפורד ?

לדעתי עולה על ה Morel Hybrid צליל מדהים באיכותו מאוד מומלץ (כמו שיש לרונן מאוטופרט)

פורסם
איך זה שאתה משווה פולו לפאסאט???

 

אתה אומר מה עדיף 1600 שקל או 3000, אז אני הייתי מעדיף את האילייט במקום הרבה מאוד סטים...

קודם כל ההייבריד זה לא פולו זה מרצדס או ב.מ.וו.

המחיר של האילייט זה לסט 3WAY או 2WAY ?

 

בא לי לבלבל אותך עוד יותר :wink: ... ולמה לא את הFNQ של רוקפורד ?

 

את האמת לפני שקניתי את ההייבריד התלבטתי בינם לבין ה FNQ, אבל הבנתי שהייבריד עולה עליהם (לא שמעתי אותם).

 

יש עוד סטים ששוה לבדוק. שמעת איזשהוא סט שאהבת?

יש גם את MB Quart סדרת Q, למרות שגם אותו לא שמעתי.

אני פתוח להצעות, אבל רק באותה רמה של סאונד.

 

 

 

חבר'ה תתנו גם מחירים של סטים ואיפה אפשר להשיג אותם.

פורסם

HU - Pioneer DEH-8400MP

AMP - Rockford 501X

Rockford ,Monoblock 200.1

SUB - Rockford HE2 200 Watt R.M.S

 

לגבי שניים או שלושה חלקים אני לא סגור, תלוי בהפרש המחירים.

יש לי פאסאט, אין איטום מיוחד בדלתות, אבל יש אקוסטיקה די טובה.

פורסם

את המגבר אני יכול לחבר בברידג', אבל אני לא מחפש עוצמות מטורפות.

עם מה אני יכול לאטום את הדלתות וכמה זה עולה? ולמה הכוונה בנייה?

פורסם

האיטום אם אני זוכר נכון עולה 550 שקל, תדבר עם מתן עם הפ'גו לפי מה שהבנתי הוא נסע היום לעשות

איטום, או רצה בכל אופן.

"Don't drink and drive, Smoke and fly"

פורסם

כול אחד מהסטים הללו הוא מצויין ורק השוואה ישירה יכולה לקבוע לאיזה טעם הם פוגעים.

מנסיוני האוטפיה סט מעולה.

 

אל תשכחו שרק רמת ההתקנה והמתקין יקבעו את התוצאה הסופית והיא...מיצוי המקסימום מהפוטנצייל של הרמקול.

פורסם
כול אחד מהסטים הללו הוא מצויין ורק השוואה ישירה יכולה לקבוע לאיזה טעם הם פוגעים.

מנסיוני האוטפיה סט מעולה.

 

אל תשכחו שרק רמת ההתקנה והמתקין יקבעו את התוצאה הסופית והיא...מיצוי המקסימום מהפוטנצייל של הרמקול.

אתה מדבר כאילו התקנה זה הדבר הכי חשוב במערכת.

מה כבר יש להתקין? לאטום ולמקם נכון את הטוויטר. ולכוון עד כמה שאפשר.

אין פה הרבה אפשרויות.

פורסם
אתה מדבר כאילו התקנה זה הדבר הכי חשוב במערכת.

מה כבר יש להתקין? לאטום ולמקם נכון את הטוויטר. ולכוון עד כמה שאפשר.

אין פה הרבה אפשרויות.

 

ההתקנה היא הדבר החשוב ביותר במערכת. ידידי לציוד תפקיד מישני!

 

אתה יכול לקחת את הציוד הטוב ביותר..ובידיים חסרות ידע הוא ישמע זוועה. לשיטתך קח את האוטופייה ותן ל5 מתקינים שונים ותקבל 5 תוצאות שונות.

 

הכול תלוי ברמה של המתקין.....תפנים.


×
×
  • תוכן חדש...