כל מילה שהאחרון כתב אמן סלע, ברם, לפי עניות דעתי הייתי מנסה גם לעשות איטום טוב ומקיף לרכב, מה שיוצר את כל ההבדל, לו אני היתי אתה, היתי מצמצם כרגע מיוניט טוב לבינוני (דגם נמוך יותר) והולך על איטום, מה שבהכרח יניב תוצאות טובות יותר ואף בעתיד ישאיר לך מקום לשאוף לשיפור ...
לא פחות חשוב, תהנה מהמסע ולא רק מהתוצאה המוגמרת.