Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט בין Focal Utopia, Morel Hybrid או Morel Elate מה כדאי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7922 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז זהו.. חוץ ממיקום אין מה לעשות וזה מה שאמרתי בהתחלה אם תשימו לב.

ואין הרבה אפשרויות של מיקום וזוויות. זה לא משהו שחובבן לא יכול לעשות. כל מי שאומר שהתקנה זה חשוב מאד נתן רושם כאילו זה מה שעושה את המערכת וזה לא.

אז זהו שאתה טועה, טועה לגמרי.

יש המון אפשרויות. אם ניקח למשל רק את הטוויטר אפשר למקם אותו על הדש, אפשר למקם אותו בקורות, אפשר למקם אותו בדלת, אפשר למקם אותו בקיק. בכל מיקום כזה אפשר למקם אותו בהמון המון זוויות ככה שמגוון אפשרויות ההתקנה גדול.

אם תוסיף לכך וופר שאפשר להתקינו בדלת (גם בזוויות באמצעות בניה) ובקיק (שוב עניין הזוויות) אז יש לך עוד אפשרויות ואם מדובר בסט שלושה חלקים אז בכלל העסק מסתבך.

בשביל למקם טוב צריך ידע תאורטי וידע מעשי שאין לרוב החובבנים (וגם לרוב המתקינים) וזה דבר שיכול לקחת זמן רב. גם מתחרים בחו"ל שיש להם ידע עוברים הרבה עד שהם מוצאים את המיקום האופטימלי.

 

בין לזרוק את הרמקולים במקומות האורגינלים בלי מחשבה ובין למקם אותם טוב יכול להיות הבדל עצום בסאונד, מי שבאמת מטורף על SQ יעבוד אחרי זה על הניואנסים הקטנים כי כל שיפור הכי קטן חשוב לו.

לחבר שלי היה סט שלושה חלקים יקר, נכנסתי לרכב שלו וממש לא אהבתי את איך שהוא נשמע. אחרי זה התחלנו לשחק עם המיקום של המיד וכבר לאחר כמה ניסיונות הסט נשמע הרבה יותר טוב ואני מדבר רק על גוון הסאונד, אפילו לא על הבמה שבשביל במה טובה מיקומים טובים הם קריטיים.

 

בשביל להבין את ההבדלים צריך לנסות מיקומים שונים וגם לדעת מה בעצם מחפשים, כלומר צריך לדעת איך לשמוע. מי שלא יודע איך לשמוע ולהתייחס לבמה, תמונה, טונאליות וכו' יתקשה גם להבין ולשמוע את ההבדלים השונים שיוצרים המיקומים השונים של הרמקולים.

 

לסיכום, אם אתה מתעניין בSQ להתקנה יש משמעות גדולה יותר מלרכיבים.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה מוזמן לקרוא פה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=48485

אם יש לך עוד שאלות אני אשמח לענות לך

 

בקשר לקריות לא ממש אבל אני ממליץ לך לנסוע קצת ולהגיע לפתח תקווה היה מישהו בפורום נראה לי דיאבלו שהקין איטום אצל מישהו בחיפה וזה היה ממש עבודה גרוע שזה לא היה שוווה כלום הנסיון של המתקין זה דבר מאוד חשוב וסאונד FX הם לידה אחרת ( לטעמי כמובן )

פורסם

אייל.. מכל האפשרויות שנתת המיקומים של הטוויטר תמיד היו ותמיד יהיו בדלת או בדש. לא שמעתי ולא ראיתי עוד טוויטר שנשמע טוב בקורות או בקיקפאנל. בקשר למיד.. כמה כבר הזווית שלו בדלת תשנה? גם אין לך הרבה משחק שם אם אתה לא עושה בניות. ואני לא דיברתי על בניות חיצוניות בכלל. זה כבר מייקר בהרבה את כל העסק.

אני דיברתי על התקנות בסיסיות.. מקסימום טבעות אם זווית. התקנות שכולם עושים.

פורסם

איזה רכב אתה שמעת עם טוויטרים בקיקים?

כמה שמעת עם טוויטרים בקורות?

 

מוזר מה שאתה אומר כי אצל המון מתחרים הטוויטרים נמצאים שם ובמיוחד בקורות.

הזווית של המיד היא הכי קריטית שכן רוב הפעילות המוסיקלית נמצאת בתחום התדרים שמפיק המיד.

 

אני לא מדבר על התקנות סטנדרטיות מן הסתם וזה מה שאמרתי לכל אורך הת'רד.

פורסם

אני חושב שאתה מתכוון לטוויטר בחלק הקרוב לדש בקורה. אני התכוונתי לחלק שקרוב יותר לתקרה.

בקיצור אנחנו לא מדברים על אותם התקנות בכלל.

וטויטרים בקיקים? עד עכשיו ראיתי שם טויטרים בנוסף לטוויטר למעלה. אם יש אז זה דיי נדיר.

פורסם

אני באמת התכוונתי לקורה קרוב לדש, לקראת התקרה זה נורא (אמרתי לגל משהו על זה בתמונות ההתקנה ברכב של אביו).

 

לסיכום כפי שאמרתי, מיקומים (וכמובן שמדובר בבניות) עושים הבדלים עצומים של יום ולילה.

פורסם

אייל אני מחזק את מה שאתה אומר....ישנם אין ספור פרמטרים ומניפולציות שניתן לבצע בהתקנה של סט קידמי ואך ורק מידת הידע והנסיון של המתקין תקבע את התוצאה הסופית.

 

 

בפארפרזה-השף קובע את טעם העוגה ולא הקמח.


×
×
  • תוכן חדש...