Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7921 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני רוצה להלחים כלוב למגבר וכלוב לסאב ההלחמות יתבצעו אל הברזלים שמאחורי המושב האחורי והבעיה היא:

אבא שלי אמר שהברזל ש בגב של הכיסא דק יחסית ולכן תיהיה בעיה להלחים מה אתם אומרים?

פורסם

מיותר, תעשה כמו שאני הולך לעשות ברכב החדש.

 

תרתך פלאח קטן עם תושבת למנעול,

אותו דבר תעשה על המגבר בגב השילדה שלו, ותחבר ביניהם עם מנעול.

 

ככה זה פחות עבודה, גם תוכל לשלוף בזמן הצורך, וגם יותר נקי לעין (לטעמי).

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

עזוב מה שאבא שלך אמר (שזה גם נכון..)

מספיק האמפר הגבוה של הריתוך על המינוס והולכים לך אחד/כל/חלק מהמחשבים באוטו (ECU , ABS TCE, EPS וכו'')

צריך לנתק את כל המערכות האלו במיקצועיות כדי שלא יהיה להם נזק

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

gsi, אם תוכל להרחיב בנושא, אשמח.

אילו מערכות צריך לנתק טוטאלי , ומה השלבים.. (במידה ומרתכים שילדה, ולא מושב שניתן לפירוק.)

 

לגבי השאלה אם המתכת מאסיבית, או לא.. זה לא רלוונטי

כל עוד אין לך אופציה לשלוף את הרכיב שלך במשיכה, או על ידי מברג.

עשית את העבודה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
כל עוד אין לך אופציה לשלוף את הרכיב שלך במשיכה, או על ידי מברג.

עשית את העבודה..

מיקמיק אני לא מוכן לרתך תמגבר לצמיתות אלה ליצור כלוב (בל ברגים) שחלק אחת מוחזק אם מנעול טוב
פורסם

מי אמר שאתה מרתך לצמיתות ?

הסברתי לך שוב ושוב בפרטי, אתה מרתח פלאח, "בית -זכר" למושב.

ואתה מרתח פלאח- "בית נקבה" למגבר,

והחיבור ביניהם יתבצע על ידי מנעול קטן ופשוט.

 

המטרה פה, זה למנוע מהגנב את האופציה של למשוך ולרוץ, וגם את האופציה של שימוש במברג, או כל חפץ קטן שאיתו, כדי להתגבר על המיכשול הזה,

הדבר הזה לא נפוץ ולא נראה לי שבכלל קיים עדיין בסטראו לרכב שהגנבים מכירים, ולכן הם יהיו "עם המכנסים למטה",

וגם אם הם אכן מכירים את המערכת מראש, ויבואו מוכנים, לפרוץ מנעול עם פטיש ואיזמל, זה לא עבודה שקטה ולא מהירה ולא קלה,

ולפרוץ את זה עם "מספריי ברזל" - CUTTER, זה לא בדיוק עבודה "קלה" כשמדובר על הבאגז של הרכב.

וכמובן, כמה גנבים מסתובבים עם CUTTER, כשהם פורצים למכונית ?!

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...