Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

AdamL -

נשמע באמת כמו אדם שעבר דירה ואף אחד לא טרח לעדכן את הסיפור. ממליץ לפנות לעירייה בנושא.

 

פותח השרשור -

אם אתה אדם תרבותי כפי שמשתמע מהתגובות שלך, פנה למשטרה. אדם אחר ממזמן היה שובר לו את הרכב או את מה שנשאר ממנו.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
דור, אם החניה רשומה בטאבו, אתה יכול לקרוא למשטרה (מש"ק של השכונה), ולתת לו אזהרה\תלונה מה שבא לך.

 

לא נכון.

משטרה לא תגיע. אתה יכול לצלם אותו ולגשת לתחנה להגיש תלונה על השגת גבול.

מה שכן, המשטרה תסכים להתקשר אליו, ובטלפון להגיד לו שיגיע לרכב ויפנה אותו. אם הוא לא זמין - לא תגיע ניידת, אלא אם הוא חוסם גישה לחניה מהרחוב (ולא בתוך החניה עצמה).

 

מה שציינתי מתייחס לחניה רגילה.

בחנית נכה יטפלו מייד.

לפותח השרשור - הזמן ניידת בלי סנטימנטים. יגררו אותו ויקבל דו״ח. שרשור שלם של 3 דפים, וכולם ענו לך אותו דבר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לדעתי לא צריך לרחם על מי שחונה בחניית נכים.

אם אתה מרחם עליו כל כך אולי תנסה לאתר אותו מבלי לערב משטרה ולדבר איתו ( לדעתי מיותר).

אנשים כאלה מבינים רק כשגוררים להם את הרכב.

פורסם

עושה רושם שהרכב יכול לזוז, על אף המכה מקדימה.

כך או כך- זה לא ממש צריך לעניין אותך, ועל בעל הרכב להעיף אותו משם. חבל שאי אפשר לחסום אותו.

לא נעים להגיד, אבל בגלל אנשים כמוך ישנם אנשים שחונים בחניית נכים... רובם בכל אופן...

זה נכתב בציניות נכון?

לא בהכרח. יש בזה משהו...

http://www.youtube.com/watch?v=zw-5Syqmg4g דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לא נכון.

משטרה לא תגיע. אתה יכול לצלם אותו ולגשת לתחנה להגיש תלונה על השגת גבול.

 

רק תיקון קטן - מסיג גבול, מלשון נסיגה (הגבול זז לאחור בפני הפולש). בניגוד להשגה בכביש (עקיפה) או השגה על טענה (התץ עצדה כי הטענה אינה נכונה).

מדובר בשגיאה נפוצה שיש לשרש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

גם אם הרכב שלו ללא גלגלים ומנוע חסר, זה בעיה של בעל הרכב ושיפתור את הבעיות שלו על חשבונו ולא חשבון החנייה שלך, מניסיון כשיש רכב שחונה חנייה לא חוקית המשטרה לוקחת את זה ברצינות.

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם

השארתי לו פתק, בנתיים לא הייתי צריך להזיז את הרכב אז לא הייתי זקוק לחנייה,

בפתק כתבתי:

עד עכשיו התחשבתי בך בעקבות הנסיבות אם עד שעה 17:00 הרכב לא יפונה אני אאלץ להזמין גרירה, יש לו עוד שעה וחצי, מקווה בשבילו שהוא יזיז.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

הפתק עזר?

כשמעמידים ככה רכב אחרי תאונה לא חושבים על להזיז אותו בקרוב

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
שבת שלום

הסיפור הוא כזה:

אתמול בערב חזרתי הביתה לאחר טיול בצפון, כשהגעתי לחנייה ראיתי רכב מסוג פיזו חונה לי בחניית הנכה , מכיון שראיתי שיש עוד חנייה פנויה לא עשיתי מזה סיפור והמשכתי הלאה (אני לא אוהב להתלונן)

היום בבוקר שקמתי הרכב כבר לא היה שם, הסקתי שכנראה הוא גם לא יחזור, כאשר הגעתי הביתה בצהריים, ראיתי שוב את אותו הרכב בחנייה, רק שפתאום הוא התעוות לגמרי וכנראה היה מעורב בתאונה, כרגע המצב הוא כזה : חונה לי בחניית נכים רכב לאחר תאונה ואני כמו מפגר צריך להתחיל לחפש חנייה, ואתם יודעים מזה חנייה ביום שישי, אני לא יודע מה לעשות, לא רוצה לגרום לבנאדם עוד נזק מלבד מה שקרה לו, מה אתם הייתם עושים?

 

תוכל לשאול משכנים למי הרכב שייך?

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
יש לי שאלה מזווית קצת שונה. ברחוב שלי יש חניית נכה שרשומה עבור רכב מסויים, רק שכבר למעלה משנתיים איש לא החנה בה והיא תמיד עומדת ריקה. בהתחשב במצוקת החניה התמידית, למי אפשר לפנות כדי לבדוק את הנושא?

יש לי גם בעיה מזווית אחרת

שכן שיש לו חנייה נכה ברחוב בו אני חונה חונה תמיד מעבר לכביש כי שם יש צל ורק לעיתים רחוקות חונה בחנייה שהוקצאה לו

לפעמים אני חוזר מאוחר ואין חנייה ברחוב חניית הנכה ריקה והרכב שאמור להיות שם חונה במקום רגיל

יש מה לעשות?

פורסם
יש לי גם בעיה מזווית אחרת

שכן שיש לו חנייה נכה ברחוב בו אני חונה חונה תמיד מעבר לכביש כי שם יש צל ורק לעיתים רחוקות חונה בחנייה שהוקצאה לו

לפעמים אני חוזר מאוחר ואין חנייה ברחוב חניית הנכה ריקה והרכב שאמור להיות שם חונה במקום רגיל

יש מה לעשות?

 

השכן יודע לתפעל סלולרי ולקרוא הודעות SMS? תשאל אותו אם זה בסדר שתסמס לו בכל פעם שתצטרך את החניה ושיאשר/ישלול (טרם היציאה שלך, מאחר וציינת שאתה חוזר מאוחר). כמובן שהדבר מותנה ברמת הסחבקיות של השכן.

פורסם

עדכון:

הבחור יצר איתי קשר אתמול בערב וסיפר לי על התאונה, מסתבר שהוא לקח את הסיבוב לא טוב והסוף כבר ידוע, הרכב לא הצליח להמשיך לנוע בנסיעה לכן המקום היחיד היה החנייה שלי, הוא הסכים איתי שזה לא בסדר שהוא חנה שם וביקש סליחה, נתתי לו אישור להשאיר שם את הרכב עד הבוקר, מכיון שהוא הבטיח שמחר מוקדם בבוקר הוא מתכוון לגרור אותו, אני שמח שנגמר ככה.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:


×
×
  • תוכן חדש...