Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום

הסיפור הוא כזה:

אתמול בערב חזרתי הביתה לאחר טיול בצפון, כשהגעתי לחנייה ראיתי רכב מסוג פיזו חונה לי בחניית הנכה , מכיון שראיתי שיש עוד חנייה פנויה לא עשיתי מזה סיפור והמשכתי הלאה (אני לא אוהב להתלונן)

היום בבוקר שקמתי הרכב כבר לא היה שם, הסקתי שכנראה הוא גם לא יחזור, כאשר הגעתי הביתה בצהריים, ראיתי שוב את אותו הרכב בחנייה, רק שפתאום הוא התעוות לגמרי וכנראה היה מעורב בתאונה, כרגע המצב הוא כזה : חונה לי בחניית נכים רכב לאחר תאונה ואני כמו מפגר צריך להתחיל לחפש חנייה, ואתם יודעים מזה חנייה ביום שישי, אני לא יודע מה לעשות, לא רוצה לגרום לבנאדם עוד נזק מלבד מה שקרה לו, מה אתם הייתם עושים?

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין לי סמפטיה אליו, אבל לך תדע למה הוא שם, אולי גררו אותו לשם ולא הייתה חנייה פנויה, אני לא יודע אם העיריה תטפל בכך עכשיו, אין לי מושג אם הרכב במצב נסיעה וכמובן שגם אין לי מושג כמה זמן הוא הולך להתקע לי שם.

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

חניה המסומנת ומיועדת לרכב נכה אינה צריכה לשמש כמקום חניה לרכבים אחרים,

או לרכבים אחר תאונה.

תדאג לזמן ניידת למקום או את השוטר העירוני (אם יש כזה במקום שבו אתה גר),

שידאגו לאתר את בעל הרכב ושזה ידאג עם גרר להזיז אותו משם.

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם המקום הוא שלך אז למה אתה צריך לאפשר למישהו לחנות בו במקומך, ועוד פעמיים. אם חבל לך על הבן אדם אז תנסה להשאיר לו פתק על האוטו ותבקש ממנו לפנות לך את החנייה. אם זה לא יעזור אז תערב גורמים שיפנו לך את החנייה.

פורסם
אין לי סמפטיה אליו, אבל לך תדע למה הוא שם, אולי גררו אותו לשם ולא הייתה חנייה פנויה, אני לא יודע אם העיריה תטפל בכך עכשיו, אין לי מושג אם הרכב במצב נסיעה וכמובן שגם אין לי מושג כמה זמן הוא הולך להתקע לי שם.

 

לא נעים להגיד, אבל בגלל אנשים כמוך ישנם אנשים שחונים בחניית נכים... רובם בכל אופן...

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

תתקשר לשוטר או למש"ק אזורי כמו שאמרו. (אני חושב שלא יתנו לו קנס, בפעם הראשונה יבקשו ממנו לא להחנות יותר שם, סוג של אזהרה).

 

אם זה יחזור על עצמו, תגיש תלונה אם אפשר.

בד"כ אנשים רואים משטרה, הם נלחצים ולומדים את הלקח.

 

 

וידאת שאין לו תו נכה?

פורסם
לא נעים להגיד, אבל בגלל אנשים כמוך ישנם אנשים שחונים בחניית נכים... רובם בכל אופן...

 

אם לא נעים להגיד אז אל תגיד, תגובות כמו שלך זה הדבר היחיד שחסר לי על הראש, אתה לא מכיר אותי ותאמין לי שכאשר אני רואה אנשים שחונים בחניית נכים אני מעיר ולא נשאר אדיש לכך, אתה יודע בדיוק באיזו מדינה אנחנו חיים מספיק לי שפעם אחת יתנקמו לי ברכב מכיון שהבנאדם שחנה קיבל קנס או גרירה וכבר כל העניין הזה לא שווה כלום, יש גם דברים שנעשים בתום לב ולא בכל המקרים צריכים להיות רעים ולחפש איפה לדפוק אחד את השני, העלתי את הבעיה לכאן מכיון שרציתי לדעת איך אני יכול לגרום לבנדאם להוזיז את הרכב מבלי לגרום לו לנזק נוסף ואולי להסביר לו גם מה המשמעות למקום שהוא חנה בו. צירפתי לכם תמונה של איך הרכב נראה.

http://jpg.co.il/view/52457a3adebac.jpg/

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
לא נעים להגיד, אבל בגלל אנשים כמוך ישנם אנשים שחונים בחניית נכים... רובם בכל אופן...

 

זה נכתב בציניות נכון?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
אין לי סמפטיה אליו, אבל לך תדע למה הוא שם, אולי גררו אותו לשם ולא הייתה חנייה פנויה, אני לא יודע אם העיריה תטפל בכך עכשיו, אין לי מושג אם הרכב במצב נסיעה וכמובן שגם אין לי מושג כמה זמן הוא הולך להתקע לי שם.

 

 

אין סיכוי שגרר הוריד רכב על חניית נכה, כמו שאין סיכוי שגרר יוריד רכב באמצע מדרכה.

זה נראה שהוא הסיק שזאת לא חנייה של נכה, דווקא בגלל שזאת פעם שנייה, אתה כן צריך להתלונן ולא לרחם עליו.

החנייה מסומנת בכחול? יש שלט? יש מספר רכב על השלט?

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס

פורסם

כמובן שהחנייה מסומנת, יש שלט של נכה עם מספר רכב ספציפי, כנראה שאני אבקש מהמהשטרה לאתר את בעל הרכב ולהגיד לו להוזיז אותו איכשהו, אתה יכול לראות לפי התמונה את מצב הרכב

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם

תקשיב, אני מבין שאתה קצת מרחם עליו ומעדיף לא לעשות סיפור אבל יש אנשים שלא מבינים בדרך הטובה.

אל תהסס תתקשר למשטרה ולא למוקד העירוני, תסביר למוקדנית את הבעיה, זה לא חניה רגילה או רכב שחוסם שער כניסה, זה בן אדם חוצפן שחונה על חניית נכים !

אל תשכח לצלם כשמגיע הגרר לגרור אותו =]

עוד סיבה להנות מ"תדלוק עצמי" : הריח של הדלק :-)

גם אם התפוח נפל רחוק מהעץ הוא בכל זאת תפוח ולא אגס


×
×
  • תוכן חדש...