Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4667 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב

 

אמש חזרתי אחרי שבוע בחו"ל בזמן זה הרכב עמד בחנייה (גולף 2002)

היום לאחר מספר נסיעות התחלתי לשמוע רעש של אוויר יוצא מהברקס כול פה שאני לוחץ עליו

 

אשמח לשמוע חוות דעת והמלצה על מוסך טוב בפתח תקווה שאני אספיק מחר בבוקר לטפל בנושא הזה

חשוב לי לציין כי חלק מהכנה לטסט לפני חודש וחצי החלפתי בלמים

 

פעם ראשונה שאני נתקל בכזה דבר ועל בלמים אני לא מתפשר

סהכ מעוניין להגיע מוכן למוסך עם שאלות ומידע מוקדם :)

 

תודה מראש

ג'ו

פורסם

אני יבהיר לך את הכוונה ולפי זה תדע אם המצב תקין או לא.

 

1.אם במהלך הלחיצה אתה שומע רעש של אוויר קצר ואחר כך נפסק המצב תקין לחלוטין מדובר ברעש של יניקת אוויר אל תוך הבוסטר.

 

2.אם אתה לוחץ את הדוושה ומשאיר לחוץ וכל עוד שאתה ממשיך להחזיק אותה לחוץ אתה שומע "פססס" ללא הפסקה עד אשר אתה מרפה מהדוושה המצב לא תקין.

 

בדרך כלל כאשר המצב לא תקין כפי שציינתי (2), אז בזמן לחיצה על הדוושה הסל"ד של המנוע יעלה או שלא יהיה יציב.

×
×
  • תוכן חדש...