Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7919 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שבגליון הקודם פורסם סקר שביעות הרצון של הרוכבים הבריטיים מהאופנועים שלהם (CBR1000RR לקח ובענק, האופנוע הראשון אי פעם שקיבל ציון 100 מהרוכבים הבריטיים) מפורסם עכשיו סקר שביעות הרצון מכל הציוד:

קסדות (כפי שכRובי פרסם כאן) בפירוט לפי: ציון כללי, רעש, תמורה לכסף, התאמה לראש שלא משתנה, עמידות לאדים

אגזוזים -כללי, תופת לביצועים, איכות ייצור, תמורה לכסף

מעילי עור, מכנסי עור, חליפות וכו'

 

רשימה אינסופית, והכל לפי דירוג הרוכבים הבריטיים, שסובלים "קצת" פחות מתסמונת ה"שלי הכי טוב בעולם".

 

בנוסף: 20 התקלות הפשוטות האופיניות ברופנועים ואיך לטפל בהן (חוסך בערך 70% משאלות העזרה בפורומים)

חדשות האופנועים מהתקופה האחרונה

השוואת טווינים ספורטיביים 1000 שמ"ק (SV, אפריליה פאלקו, VTR, דוקאטי ספורט) - האפריליה לקח

 

ועוד ועוד.

 

וזה רק מדיפדוף ראשוני בעבודה.

 

לא נראה לי שאני אעבוד היום יותר מדי :-D

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם
קישור ?

זאת עניין של סריקה של העיתון.

אין קישור לנושא.

 

קישור בעצם אולי יש.

 

http://www.stimatzki.co.il

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

פורסם
זה יקח קצת זמן (שלא לדבר על זכויות יוצרים וכו')

תמיד אפשר להעלות סיכום ולא העתק של הכתבה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

אני מאד מתפלא על האנגלים האלה , הם בטח לא קראו את מבחן ההשוואה שב"מוטו" .

אם הם היו קוראים הם היו מבינים שה-cbr1000rr הוא ממש לא משהו .

האמת היא שברוב המבחנים שקראתי אודותיו הוא מצוין כיציב ביותר מבין הרביעיה אבל בישראל ממש לא

האם יתכן שהבוחנים נגועים בחוסר אוביקטיביות קל.

שבת שלום לכולם.

איתן

פורסם
אני מאד מתפלא על האנגלים האלה , הם בטח לא קראו את מבחן ההשוואה שב"מוטו" .

אם הם היו קוראים הם היו מבינים שה-cbr1000rr הוא ממש לא משהו .

האמת היא שברוב המבחנים שקראתי אודותיו הוא מצוין כיציב ביותר מבין הרביעיה אבל בישראל ממש לא

האם יתכן שהבוחנים נגועים בחוסר אוביקטיביות קל.

שבת שלום לכולם.

איתן

לא שאני חולק על המסקנות שלך, אבל הסקר שהזכרתי הוא סקר שביעות רצון של הרוכבים. לא סקירה של עיתונאי רכב.

 

זה סקר חשוב, במיוחד למי שרוצה לדעת איך זה "לחיות עם האופנוע" ולא רק איך הוא מתנהג במבחן של כמה ימים. אבל צריך לזכור שאם היינו עושים סקר כזה במדינתנו לפני שנים לא רבות, סובארו ליאונה אוטומאטית (DL) הייתה לוקחת ובגדול בין נהגי ארצנו...

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם
לא שאני חולק על המסקנות שלך, אבל הסקר שהזכרתי הוא סקר שביעות רצון של הרוכבים. לא סקירה של עיתונאי רכב.

 

זה סקר חשוב, במיוחד למי שרוצה לדעת איך זה "לחיות עם האופנוע" ולא רק איך הוא מתנהג במבחן של כמה ימים. אבל צריך לזכור שאם היינו עושים סקר כזה במדינתנו לפני שנים לא רבות, סובארו ליאונה אוטומאטית (DL) הייתה לוקחת ובגדול בין נהגי ארצנו...

סקר שביעות רצון מבוסס על הפער בין הציפיות למציאות. לכן בסקרים כאלו אם מוצר מסויים יש לו תדמית של מוצר חרא (בפורום אמרו עליו...) ובפועל מתברר שהוא רק קקי הוא יקבל דירוג גבוה ולהפך.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
אני מאד מתפלא על האנגלים האלה , הם בטח לא קראו את מבחן ההשוואה שב"מוטו" .

אם הם היו קוראים הם היו מבינים שה-cbr1000rr הוא ממש לא משהו .

האמת היא שברוב המבחנים שקראתי אודותיו הוא מצוין כיציב ביותר מבין הרביעיה אבל בישראל ממש לא

האם יתכן שהבוחנים נגועים בחוסר אוביקטיביות קל.

שבת שלום לכולם.

איתן

מדברייך משתמע כאילו "יציב" הוא המדד היחידי (או לפחות העיקרי) על פיו נמדדים אופנועי ספורט ליטר..

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
מדברייך משתמע כאילו "יציב" הוא המדד היחידי (או לפחות העיקרי) על פיו נמדדים אופנועי ספורט ליטר..

ואני חשבתי שיציבות באופנוע ספורט הייתה תכונה מעורכת בשנות ה70 של האלף הקודם, גם נשים שטוחות היו מאוד מעורכות אז.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
מדברייך משתמע כאילו "יציב" הוא המדד היחידי (או לפחות העיקרי) על פיו נמדדים אופנועי ספורט ליטר..

אם אני לא טועה, הוא מתייחס לביקורת של מוטו על האופנוע. בעיקר (אם אני זוכר נכון) על הבולם האחורי ויציבות בפניות.

ואמת, שרק מוטו מבין הביקורות שקראתי (RIDE, Motorcyclist, Cycle World) העיר על כך...

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם

מה עם תוצאות הסקר האנגלי?

 

כמה מילים על התוצאות העיקריות(קסדות וכ"ו) כדי לסבר את האוזן?!

תודה

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
מה עם תוצאות הסקר האנגלי?

 

כמה מילים על התוצאות העיקריות(קסדות וכ"ו) כדי לסבר את האוזן?!

תודה

קסדות

Helmet - General.jpg

Helmet - Specific.jpg

פייזר 1000:

2000-5000 סל"ד : :lol:

5000-7000 סל"ד : :hihi:

7000 - 12,000 סל"ד: :shock2:

פורסם
קסדות

איך מי שהוציא 900$ על קסדה (300 מעל שואי / אראי) יודה שהוא לא מרוצה או בעברית פראייר.

וזו לא תכונה ישראלית.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

×
×
  • תוכן חדש...