Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

קיבלתי סאב פיוניר 305C במחיר זנ*ת של 130 ש"ח

הבעיה שאין לי תיבה

ובאה לי המחשבה לבנות תיבה לבד

קודם כול מספר שאלות:

1. מי שבנה תיבה לסאב כזה או בסגנון. מה העלות בסוף? (עץ + לבד)

2. האם זה ממש ממש מסובך??

3. עם איזה תוכנה אפשר לדעת את המידות שאני יצתרך לבניה?

4. מה סוג העץ הכי ממולץ כדי לבנות ממנו סאב?

5. האם מישהו יוכל לפרסם תמונות של תיבה בבניה עצמית שאני יראה דוגמאות (שאני ידע שגם בבניה עצמית זה יכול לצאת יפה, שיהיה לי למה לשאוף)

6. האם גם בתוך התיבה מצפים בלבד??

 

תודה לכולם בבקשה תיתנו תשובות הגיוניות

ואם יש תשובה שאתם חולקים עליה

בבקשה תתנו הסבר מתאים למה כדי לא לבלל אותי

גם ככה אין לי מושג בזה

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

אני חושב אם תלחץ על הלינק חיפוש, ותרשום פיוניר 305 או בניית תיבה וסוגי חומרים

 

תתפלא כמה דברים תמצא שם!

לפחות ל80 אחוז מהאנשים יש את הסאב וכל אחד שואל בדיוק אותו דבר.

פורסם

תודה על התגובה החמה (או שלא!!!!)

 

 

עשיתי חיפוש לפני הפירסום

ולא ראיתי עלויות

ראיתי שבונים תיבות מMDF אבל היה אחד שבנה מעץ סנוויץ

ולא יודע עם מצפים בלבד גם בפנים

 

ומאיפה לעזעזל אפשר להשיג את החיבור של חוטים למגבר

לאיפה שמתחבר הRCA

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=18087

כמו שיש באמצע הדופן

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם
שלום לכולם

קיבלתי סאב פיוניר 305C במחיר זנ*ת של 130 ש"ח

הבעיה שאין לי תיבה

ובאה לי המחשבה לבנות תיבה לבד

קודם כול מספר שאלות:

1. מי שבנה תיבה לסאב כזה או בסגנון. מה העלות בסוף? (עץ + לבד)

2. האם זה ממש ממש מסובך??

3. עם איזה תוכנה אפשר לדעת את המידות שאני יצתרך לבניה?

4. מה סוג העץ הכי ממולץ כדי לבנות ממנו סאב?

5. האם מישהו יוכל לפרסם תמונות של תיבה בבניה עצמית שאני יראה דוגמאות (שאני ידע שגם בבניה עצמית זה יכול לצאת יפה, שיהיה לי למה לשאוף)

6. האם גם בתוך התיבה מצפים בלבד??

 

תודה לכולם בבקשה תיתנו תשובות הגיוניות

ואם יש תשובה שאתם חולקים עליה

בבקשה תתנו הסבר מתאים למה כדי לא לבלל אותי

גם ככה אין לי מושג בזה

אהלן....

 

בקישור יש תמונות של הבניה שלי:

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=44119&page=1&pp=15&highlight=%E1%F0%E9%E9%FA+%E4%FA%E9%E1%E4+%F9%EC%E9%21%21%21

 

תשובות:

 

1. בסביבות ה250 שקל לכל המרכיבים:לבד, פלטה, דבק וכו...

2.העבודה ממש לא מסובכת, רק צריך להתמיד ולרצות להצליח בבניה.

אל תמהר לשום מקום, תעבוד לאט לאט .

3.WINISD וניתן להוריד באוטוסאונד.

4.MDF , אני ועוד 99% מהאנשים פה בפורום השתמשנו בMDF.

5.הקישור למעלה.

6.עד כמה שאני יודע בלבד לא מצפים בפנים, מה שכן יש אנשים שמוסיפים צמר סלעים.

 

בהצלחה

ג'ניה

:king:

פורסם

תודה רבה על ההסבר והתמונות

 

ולמה ישמש הצמר סלעים?

מה יהיה התפקיד שלו בתוך הסאב?

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

פורסם

הסאב יד שניה בקופסא

מישהו קנה אותו ושרפו לו את האוטו לפני שהוא הספיק להתקין......

My Car: Peugeot 205 GR 94

כן כן גם הצרפתיה שלי נהנת לעשות לי בעיות

×
×
  • תוכן חדש...