Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

כמובן שאני יודע שאם כבר קונים משומש אז הכי טוב לקנות רכב יד ראשונה פרטי עם קילומטרז' נמוך מזקנה. זה גם מה שעשיתי עד היום.

הבעיה היא שכבר אין לי כוח כמו פעם להתרוצץ ברחבי הארץ כל פעם למקום אחר כדי לגלות איזו גרוטאה או איזה סוחר רכב במסווה, לקחת רכב לבדיקה ואז עוד אחד, להפסיד ימי עבודה וכל זה כדי למצוא בסוף את הנסיכה. אין לי כוח וזה לא משתלם לי מבחינת עצבים וימי עבודה.

 

אז נניח שוויתרתי על עניין הרכב הפרטי ואני מוכן להתפשר על רכב שהיה בליסינג בעברו.

עכשיו יש את כל מגרשי הרכב הפרטיים. אני לא רוצה להכליל ולהשמיץ ציבור שלם אבל המוכרים שם תמיד נראים לי לא אמינים, לפעמים על סף העבריינות. כך שאני חושש לקנות ממקום כזה.

 

מפה לשם אנחנו נשארים עם חברות ההשכרה והליסינג הגדולות והרציניות (ואולי סוחרים בודדים עם שם טוב יותר כמו "תמיר").

השאלה שלי היא: האם הם אמינים יותר מסוחרי הרחוב ? עד כמה הם מנסים לעבוד על הקונים ולדחוף להם את האוטו בכל מחיר (כמובן שאקח את הרכב לבדיקה מטעמי) ? האם זה בטוח יחסית לקנות אצלם רק כי הם שם גדול והם נותנים אחריות לתקופה מסויימת ?

 

תודה לעוזרים

פורסם

השאלה היא מה התקציב שלך, ומה סוג הרכב המבוקש.

אם יש לך 50 -60K ואתה שואף לסגנון הרכבים המצויים בליסינג, לך ישירות למגרש ליסינג מוכר.

יש לך מלאי ענק של מכוניות, אין לך למה ללכת לסוחר.

×
×
  • תוכן חדש...