Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4705 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

ברצוני לרכוש דייהטסו סיריון ומצאתי אחת כזו שנת 2009 יד ראשונה השכרה ושנייה פרטית.

ביצעתי בדיקה לרכב ולהלן נתונים לאחר בדיק:

 

-רעש שסתומים+מיסבים פנימיים

-מערכת היגוי-רעידה ונקישה לבדוק זוויות היגוי

-גיר-השהייה בהעברת הילוך +נקישה (הבודק במכון טוען שזה עניין של שמן ופילטר)

-תיקוני פח וצבע בגוך הרכב,לחיצות וכיפופים,הוחלפו חלקי מרכב,פגיעה בחזית וכיפופים בקורת רוחב.

סימני פגיעה מאחור כיפופים בפח אחורי+בקצה קורת אורך ימין,פגיעה בפינה עליונה כנף אחורית ימין.

-גומיה לציריה שמאל פגומה.

 

מחירון 58,000 מחיר מכירה-43,000

מה אפשר ללמוד מהנתונים הרשומים והאם כדי לרכוש את הרכב הזה?

פורסם

יש ליקויים בעלי משמעות מסחרית משמעותית ולכן המחיר נמוך.

ברכב הקודם התעסקתי עם פגיעה כזו והיה מאוד קשה למכור את הרכב לאחר 3 שנים.

לא חסרות סיריון בשוק שלא עברו פגיעה שכזו,ממליץ לחפש אחת אחרת.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ואם יורשה לי - המחיר נמוך אבל ממש לא מספיק נמוך.

הרכב נשמע מוזנח ויש לו פגיעות שלדה מקדימה ומאחורה. המשמעות של זה היא רכב שפשוט יהיה בלתי אפשרי למכור אותו במצבו הנוכחי או הלאה אלא אם תהיה הורדה משמעותית במחירון. 50% כלל לא נשמע לי מופרך. לתשומת לבך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

נתוני פגיעות (תאונות) שעדיף להמנע מרכישתו כפי שרשמו קודמי, למכור את הרכב הזה זה יהיה מסובך. בכלל, רכב ש"עבר" חיים לא קלים.

נתון שהיה חסר לי הוא מה הנסועה (מד הקלומטרים)?

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

הרכב לא שווה את המחיר שציינת

 

ואני לא מדבר רק על התיקוני פח ושלדה ,הרכב מחברת השכרה!

 

לא חסרים רכבים כאלו או דומים לאלו במחיר כזה ,תחפש רכב אחר ,גם מחיר לא שווה ,גם רכב לא נראה שמור במיוחד

מתנייד על קינג שחור 06 עם צריכה דלק של האמר H2

פורסם

המחיר די גבוה, הרכב במצב לא מציאה - זה רכב לא נדיר ולא מיוחד, לכן לדעתי לא שווה את הכסף. אפשר למצוא סיריון בשנתון כזה הרבה יותר שמורה, זה רכב מאוד נפוץ.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

×
×
  • תוכן חדש...