Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4698 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם נשמע לי מוגזם. עם כל הכבוד למנוע גדול זו צריכה של ג'יפ כבד מאוד. כמו שהציעו לך תנסה טנק אחד בלי ללחוץ יותר מידי ותבדוק מה הצריכה. להערכת ברגיל זה אומר להיות סביב ה 1/6-6.5 בתוך העיר בלבד.

 

דרך אגב בדקת נסיעה בינעירונית ארוכה במהירות קבועה יחסית, אולי אז תוכל לדעת אם מדבור בבעיה.

 

אם אתה לוחץ המון, ולוחץ אני מתכוון בצורה פראית, יש מצב שהצריכה הזו נורמלית.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

אצלי האפלנדר צורך 1 ל 4.

מנוע 3.9 V6 .

פורסם

נשמע לי די סביר.

 

אצלי צריכת דלק משולבת, 70-80% נהיגה בעיר והיתר על המהיר עם מיזוג אויר שתמיד פועל, מניבה נתון של ליטר דלק על כל 2.5-3 קילומטר.

 

תתנחם, הרכב שלך ממש פריוס לעומת שלי.

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

משהו לא בסדר אצלך ברכב, נתוני יצרן מדברים על 8 בעיר ו11.5 בין עירוני.

אני קיבלתי אחת קבריולט עם אותו המנוע בתור רכב חלופי וצריכת הדלק הפתיעה אותי לטובה.

 

משהו לא בסדר.

haters will hate

פורסם
נשמע לי די סביר.

 

אצלי צריכת דלק משולבת, 70-80% נהיגה בעיר והיתר על המהיר עם מיזוג אויר שתמיד פועל, מניבה נתון של ליטר דלק על כל 2.5-3 קילומטר.

 

תתנחם, הרכב שלך ממש פריוס לעומת שלי.

 

:lol:

 

על איזה אוטובוס אתה נוהג???

בו בטח ליבי ונעזרתי

פורסם

ראשית, זה לא בדיוק רכב יוקרה/על שאתם יכולים לצפות שלקונה שלו לא תהיה בעיה לשלם על הדלק.

זה לא למבורגיני, זה פורד ועוד עם המנוע "הצנוע" (יחסית), המחיר לא במרומים (אזור סידרה 3 של BMW), כך שמי שקונה אותו, ייתכן מאד שאכפת לו מצריכת הדלק ולא מעוניין להתעלם מההוצאות הנ"ל.

 

בכדי לקבל צריכה כזאת ברכב תקין, אתה צריך לנהוג אגרסיבי במיוחד, מה שאני משער שאתה עושה.

אני הגעתי לצריכה כזו בפג'ו 405 עם מנוע 1.6 עקב סגנון הנהיגה (לפני הרבה מאד זמן) 8)

 

רוצה לשפר צריכה?

הרם מעט את הרגל מהגז, רוצה להנות מהרכב? תמשיך ללחוץ ותדלק בעצימת עיניים (רק אחרי שבדקת שאתה לא שם סולר)

כבר חתמתי...

פורסם
על איזה אוטובוס אתה נוהג???

 

מרצדס, אוטובוסים נוחים :wink:

 

לפותח השרשור,

 

בדרך כלל ברכבים בעלי נפח מנוע גדול יש הבדל מאוד גדול בצריכת הדלק בין נהיגה מנהלתית רגועה לבין התגרזנות אגרסיבית, יכול להיות שסגנון הנהיגה שלך כזה שגורם למנוע להיות דלקוליסט.

 

במהלך השבוע אישתי נוהגת ברכב ומחסלת איזה רבע מיכל על הנסיעות, בנסיעה אחת שלי בסוף שבוע אני יכול לחסל רבע מיכל בחצי שעה...

 

אז ספר לנו, איך אתה נוהג?

:)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

חברי היקרים

 

קודם כל תודה על התשובות, אבל אם תשימו לב תשובה קונקרטית אין לי חח

 

הנסיעות שלי הן בינעירוניות קצרות 10-30 דקות בכל פעם, עמידה ברמזורים מדי פעם

 

וכן, כשיש לי אפשרות אני מרביץ

 

יש מד כזה של צריכה והוא יורד כשאני מרביץ יותר מבמשך 10 שניות

 

כשאני לא נוסע = עומד או נוסע רגיל הוא מלא (מקסימום צריכה לליטר) הממוצע שלי עדיין 22ליטר ל100 ק"מ

 

הסגנון נסיעה שלי, אני לא רוצח את האוטו ולא נותן לו לשאוג בחיים.

 

אבל כשהכביש ריק וכשיש אפשרות...

 

הסוס רוצה לדהור, אז אני נותן לו.

 

בקיצור לא יודע... אני לא מדד, אני לא נוסע נסיעות ארוכות איתו

מצד שני בקצרות שיש לי אני לא נוסע כמו זקנה

 

בכל מקרה 1\4.5

מה אני יכול לבדוק טכנית בשביל לבדוק אם הבעיה היא בי או באוטו חוץ מלתת לאחרים לסוע בו? :cry:

×
×
  • תוכן חדש...