Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני


שימו לב! השרשור הזה בן 3594 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אוי ויי יז מיר. :-) אני נעלם לחצי שנה וזה מה שאני רואה. רק לא הבנתי מה עם רדיו. רדיו אינטרנטי? או שפיספסתי משהו

ואם כבר יידיש

די ביסט מישיגנע אוף אן גונצע קופ.

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 517
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

די מיר ביסט דו שויין!

:-D

 

בייחוד הגרסא של רובין מקל - וואו!

 

כן, הרדיו הוא אינטרנטי.

 

אז ככה - נכון לעכשיו אני מכין את הרכב לתשתית חשמל חדשה שתתאים לנקסוס.

 

הבעיה: - הנקסוס טוען אבל תוך כדי הטעינה הוא בעצם פורק, משמע, לא מקבל מספיק זרם לו ולכל הצרכנים יחד.

 

הצרכנים:

 

נקסוס.

מפצל USB סטנדרטי

שני DOKים

DAC

 

את החיבור לשליטה מההגה נכון לעכשיו ניתקתי - לא נחוץ לי בכלל, מסתדר נהדר עם הווליום של הDRC ומחוות ידיים.

 

 

איך אני הולך לפתור את הבעיה:

 

1. מטען של CPT שנכנס אליו 12V ויוצא לשקע USB A נקבה מתח 5V בזרם 3A

2. מפצל USB של D-LINK שיכול לתת טעינה מהירה לשני פורטים מתוך השבעה.

 

מה היתה הכוונה:

 

להשתמש רק במפצל USB של DLINK אבל מתברר שהוא יכול או לעבוד כמטען מהיר לשני שקעים שמוציאים 1.2 אמפר כל אחד או כמפצל USB ל7 שקעים שכל אחד מוציא 0.5A

 

לאחר בדיקות התנהגות בסביבה ביתית החלטתי לחבר את הדברים ככה -

 

כבל YOTG כניסת טעינה לספק כוח של CPT

UPLINK של הDLINK לכניסת A נקבה של הYOTG

והDLINK יקבל מתח משלו מנקודת חשמל חדשה דנדשה

 

בנוסף לכך אני אוסיף נקודת טעינה לאייפון 5

 

מה עוד הולך לקרות?

 

קצת פרספקס שחור :wink:

עוד איזה שינוי קטן בשביל האייפון 5

לגבי הדיבורית - הנושא יבדק.

 

מתי?

 

תשתית חשמל מקווה שכבר בשבועיים הקרובים אוכל לגשת לעניין.

 

יוסי - בתקווה שבמהלך החודשיים-שלושה הקרובים אהיה מסוגל להכניס את הרכב ליום כיף בECA

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פרויקט נהדר עם הרבה ידע, מחשבה וסבלנות (אני מעריץ נקסוס מושבע )

לצערי הקדימו אותך הייצרנים, יש היום את פונקציית ה-Miror Link במכשירים החדשים שעובדת מצויין אם אנדראויד.

בכל מקרה מאוד עבודה מעולה!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאן אתה טועה - אולי ההבדל באיכות בין MP3 בדחיסה של לפחות 196K ומעלה (אני משתמש רק ב320 ודחיסה ישירות מהמקור) לא אמורים להיות הבדלים שמיעים לאוזן



 

אבל בין יציאה אנלוגית של מכשיר מיינסטרימי לבין יציאה אופטית של DAC איכותי יש הבדלים שמיעים ואת זה המירור לינק לא מסוגל לתת לי.

 

בנוסף לכך מהירות הקריאה של הנקסוס (או מחשב) מהתקן כמו HDD או DOK הם מהירים פי כמה וכמה מכל HU דאבל דין שבחנתי עד היום.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי אדי,

 

מה שלומך ? הרבה זמן ידידי..

 

אני כבר זמן רב נכנס לפורום רק בשביל להתעדכן בפוסט שלך - מאוד מעניין !

 

למרות שאני מאוד מפרגן ומאוד כיף לראות את הדרך שאתה עושה ואולי בגלל שקצת התרחקתי מהתחביב לבינתיים, אני חייב לשאול - למה אתה צריך את כל זה ? (אני מייד מסביר..)

 

א. אנחנו חיים בעידן שברוב הרכבים מותקנות מערכות מובנות ברמה בינונית-מינוס שעושות את העבודה. שלא נדבר על פתרונות כמו Mirror Link וכיוב'.

 

ב. מאחר ואתה גם ככה מתכוון להשתמש בפרוססור לצורך עבודת האודיו, למה ההתעקשות על החלפת ה HU ? למה בעצם לא לחבר אותו כמקור שני ולמקם אותו במקום פחות אטרקטיבי ברכב ? היתרונות ברורים:

 

1. אפשר לבצע התקנה זולה משמעותית (בין אם בסך השמש ובין אם בקיבוע לשמשה/דש כמו סלולרי)

2. הרבה פחות התעסקות עם תוכנות, פריצות (נדלק לא נדלק, נטען לא נטען, נתקע, פריצה, יציאה דיגיטלית עובדת/לא-עובדת)

3. שימוש קל יותר ביום-יום (גם לאישה וגם כי לפעמים סתם בא לשמוע רדיו פשוט)

4. קלות יתרה בשליפת המכשיר הביתה לצורך טעינתו בחומרים חדשים.

5. אין תלות בטאבלט - אפשר להשתמש במערכת גם בלעדיו.

6. פשוט יותר להעביר מרכב לרכב כשרוצים לשדרג.

7. אפשר להשתמש בכל טאבלט - לא בהכרח נקסוס, אפילו IPAD MINI.

8. יש מגוון פתרונות (גם אלחוטיים..) עם מוצרים צד-שלישי שיאפשרו להעביר את המכשיר בין הנוסעים ברכב ואפילו מחוצה לו..

 

אז מה אומר ? אולי טיפה נסחפת ?

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה נשמע חגי, אני מקווה שאני זוכר נכון, טוב לראות אותך כאן, זה מחמם את הלב!

 

אתה צודק במאתיים אחוז באופן עקרוני רק ש :-)

 

קניתי את הטאבלט בכלל כאמצעי לבדר את התינוקת כשאנחנו בנסיעות ארוכות, הכל התחיל מנסיעה לאילת.

 

כמו שאתה בוודאי יודע או זוכר, היה לי carpc מעולם לא היתה מותקנת ברכב מערכת דאבל דין גם ככה.

 

קניתי נקסוס כי ידעתי פרוייקט כזה צריך להיות אפשרי ופתחתי שרשור על בניית מודל טכני.

 

ממש לא היתה לי כוונה להטמיע אותו ברכב אבל רצה הגורל והcarpc התפגר לי בדיוק אחרי מפגש צפון

 

אז למה לא?

 

מהמחשב כבר נשבר לי, באמת, מייגע ומטיש לפעמים. הטאבלט הרבה יותר קליל ונוח, פי כמה.

 

לו הפרוייקט הזה היה נכשל כבר הייתי פשוט משתמש באייפון על יציאת אוזניות, אפילו לא הייתי טורח לקנות דאבל דין ולו הפשוט שבהם.

 

בדיוק קיבלתי היום את האיפון 5, מכשיר חזק עם יציאת אוזניות מאוד איכותית, השלוש היה פנטסטי גם ככה במובן הזה.

 

אבל אתה גם מכיר אותי, אני עושה את זה גם כי אני פשוט אוהב את זה, זה הכיף שלי, לאכול ים של חרא אבל בסוף להצליח להרים פרוייקט.

 

אפרופו, בנסיעות המשפחתיות הטאבלט בכלל במשענת ראש מבדר את הילדה ואני משתמש באייפון כhu

 

אני משתמש בו לנסיעות לעבודה וחזרה כhu וכאמצעי בידור בסופי שבוע :-)

 

בשניהם הוא עושה עבודה מדהימה!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חגי, זה כמו שתכנס לפורום שיפורים ותשאל למה להגדיל טורבו+בולמים, אם אפשר להתקדם בשנתון לרכב מנהלים...

 

:lol:

מתחדשת*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבין את נושא ה"ייחודיות" ואת השיגעון לתחום. אני גם מתכנן לחזור בקרוב מאוד לתחום, לתחביב ולפורום.

 

הדוגמא שלך לא כל כך מתאימה - טורבו ובולמים אלו שיפורים שנותנים תוצאה שהיא משמעותית טובה יותר מהמקור. מי כמוני יודע..

 

בעניין הטאבלט, אני ממש לא נגד ואפילו בעד, אבל לא רואה את הצורך בלהפוך אותו למקור הראשי ברכב - רק כאב ראש. אני אתקין את שלי בסך השמש ואחבר אותו דרך ממיר HDMI ייעודי, איכותי ויקר יחסית (עדיין ייצא פחות מכל הרכיבים/אביזרים שנזרקו פה לאוויר)

 

נ.ב - אפילו חשבתי מיקום של מגנט קטן שייסגור את המסך כשהמגן שמש מורם כלפיי מעלה.. :-)

 

Peace

...CASKA for life

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חגי, אתה צודק - אבל



 

מראש לא היה לי מקור אחר ברכב - הוא מחליף את האחד שנהרס.

 

אם היה לי HU דאבל דין מותקן ברכב, סיפור אחר - אבל אין לי ואני לא רואה את הטעם להשקיע באחד.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חגי אני חושב שאתה מעט מגזים בהערכה הכספית שלך בנושא הטאבלט.

 

 

אני עומד עכשיו בדיוק לפני המעבר מhd 1din

לנקסוס 7 וכל העסק עולה לי באזור ה1200 ש''ח כולל הכל,

כולל dac איכותי ושליטה על ההגה שהם הדברים ה''היקרים'' וכמובן הטאבלט עצמו

 

הדבר היחידי שאין לי זה האופציה לדיסקים... ושוב לא לכולם זה יפריע

 

נכון צריך קצת התעסקות עם המכשיר אבל זה בהחלט אפשרי לבן אדם הממוצע עם מעט

מוטיבציה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

מזמן לא היה עדכון - כמעט חודש, לא יצא לי בכלל לגעת בשום דבר חוץ מעבודה מרוב לחץ אבל הנה הגיע לו שבוע חופש.



 

היום סוף סוף בניתי מחדש את תשתית החשמל עבור הנקסוס -

 

הדברים שנעשו:

 

1. פירוק דיבורית BURRY - לדעתי הדיבורית תקינה אבל אין לי בה צורך כרגע כי האייפון 5 מתפקד מצויין כדיבורית בפני עצמו והמקום שהדיבורית יושבת בו כרגע דרוש לי לדברים אחרים.

 

בזמן שפירקתי את הדיבורית ראיתי איך החיווט עשוי על צמות החשמל של הרכב - ההשארה שלי היא שהלך לי שם איזה ממסר שהיה קשור למתקן שעליו הדיבורית ישבה אבל בלי לבדוק אי אפשר לדעת - מה שלא יהיה כל תשתית הדיבורית נוקתה ואת שאר הרכיבים חיברתי בצורה נקיה ומסודרת על גבי הצמה של הרכב.

 

2. חיבור של מפצל USB (האב) של DLINK על גבי ממיר 12 ל5 וולט שהיה קיים ברכב מהתקנת הCARPC הוא אמור לספק זרם עד 5A שזה יותר ממספיק לצרכנים שיושבים על ההאב - שני DOKים ביחד עם DAC ביחד עם עיינית שלט רחוק

 

3. חיבור של שקע מצת + מטען USB כפול בכדי לחבר את האייפון בשני מקומות אפשריים ברכב - האחד על התושבת המקורית שהוחזרה למקומה (ליד בלם היד) לאחר שהחלפתי בה את הכבל לאחד שמטעין אייפון 5 והשני ליד מתקן הכוסות איפה שכרגע האייפון יושב על תושבת שנכנסת למתקן הכוסות רק שהפעם החוט מוצנע מאוד יפה!

 

4. חיבור של ספק\ממיר מ12 ל5 וולט שיוצא ממנו שקע USB - מספק זרם עד 3A בכדי להטעין ישירות את הנקסוס.

 

במצב הזה הנקסוס והUSB האב מקבלים כל אחד מהם מתח נפרד ואז הנקסוס אמור להטען בהצלחה בלי לפרוק.

 

התוצאה הסופית שהתקבלה:

 

הנקסוס עובד חלק, בלי רעשים בכלל, האייפון נטען על כל אחד משני הכבלים, הכל עובד - אין יותר דיבורית שבולטת מעבר לדשבורד אלא דשבורד עם מראה מקורי וחלק.

 

בימים הקרובים אני אבדוק אם באמת הנקסוס עכשיו נטען או שלא יעזור בית דין וFAST CHARGE פשוט לא עובד וזה לא מספיק לו.

 

מה הלאה?

 

להושיב את הנקסוס על הקונסולה המרכזית בתא העליון.

 

יש תוכניות נוספות אבל זה כבר לא קשור לפרוייקט נקסוס אלא סתם שדרוגים קטנים שבא לי לעשות ומתישהו בשנה הקרובה אני מקווה שאצליח להתפנות לדבר.

 

תמונה של הבאלאגן לבינתיים.

 

כבר כמעט כמעט הסוף - רק להתקין את הנקסוס במקומו - יקח חודשיים לפחות לדעתי, עניין של תקציב גם)

avinfrastructure.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3594 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...