שלום לכולם,
יש לי בעיה מעצבנת ברכב שהתחילה לפני מספר חודשים (היה תקין לפני זה).
כשאני מחבר את כבל הusb לפורט ברכב, לכמה שניות הטלפון מראה טעינה רגילה/מהירה ואחר כך יורד לטעינה איטית (9 שעות לטעינה מלאה).
הטלפון נטען מהיר כשאני משתמש באותו הכבל במטען קיר רגיל, אז נראה שהבעיה לא בטלפון ולא בכבל.
ניסיתי גם לאפס הגדרות יצרן במערכת המולטימדיה אבל זה לא פתר את הבעיה.
מישהו נתקל בבעיה הזאת ?
איך פותרים ?