Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט טאבלט גוגל נקסוס 7 - מודל טכני


שימו לב! השרשור הזה בן 3542 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

התקדמות נוספת בשני השלבים -



 

אתמול בחרתי איך למקם ואיך לחורר את הפלטה של המגברים.

 

הכנתי כבלים לרמקולים שיגיעו בצורה מסודרת לצידה האחורי של הפלטה.

 

 

ועכשיו נעבור לPOL של CNX-PV5

 

חיברתי אותו להיטסינק (גוף קירור) בסה"כ מדבקה מאוד חזקה.

 

נכנסתי לאתר שלהם והורדתי את חוברת ההדרכה בכדי לוודא איך מחברים את החיווט שלו:

 

http://www.carnetix.com/installation/CNX-P5VInstallationManualV1_2.pdf

 

החוטים מוסברים בצורה ברורה מאוד:

 

החוט השחור והאדום ללא נעלי כבל זה היציאה מהספק - אותה אני הלחמתי לכניסת המתח של מפצל הUSB שלי.

 

החוטים האדומים (זוג מחוברים לנעל כבל) - הם כניסת 12V - מחברים אותם ביחד

 

החוט הירוק-שחור זה בעצם חוט אחד וזה רימוט - חיברתי אותו לחוט האדום הכפול בכדי שהספק ידלק קבוע היות והוא במילא מחובר אחרי הסוויץ'.

 

 

בדיקת מעבדה - מחבר לספק כוח מחשב, הHUB נדלק אבל האייפון לא נטען!

 

מחבר מכשיר USB אחר - נטען!

 

מה קורה פה? - בודק עם FLUK ומגלה שהUSB HUB לא מעביר כוח לDATA+ ולDATA- שלו אלא אם כן מחברים את כניסת הUSB שלו למחשב!

 

אייפון זקוק למתח גם בכבלי הדאטא בכדי להטען וזו הסיבה שהאייפון לא נטען לי בעריסה - זו צורת הפעולה של הUSB HUB הזה וזה אומר שאני אצטרך לחבר שם עוד מטען לאייפון מאחורי הקלעים.

 

אם זה גם מה שגורם לHDD אצלי לא לעבוד אז אני יודע שהUSB HUB הזה לא מתאים ואני אאלץ להחליפו - חיים קשים :-P

 

קצת תמונות של המוצר רגע לפני שאני מקבע אותו.

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 517
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

התקדמות אדירה עם הפרוייקט - אפשר לאמר שאני ביישורת האחרונה לפני מתן אור ירוק לכל המיזם הזה!



 

 

שלב 3 - הושלם והוכתר כהצלחה מסחררת :-D

 

הפלטה יושבת נהדר - חיברתי לה תומכות (פלאח בצורת ר - שניים כאלו בתור רגליים לעמוד עליהם ופלאח ישר בכדי להתפס במגש העליון של הרכב) וכיסיתי אותן בלבד הנצמד שקניתי (זה שעשיתי איתו את דיפוני הדלתות) - הלבד הזה הוא השקעה מאוד משתלמת של 40 שקלים 8)

 

עשיתי חורי מעבר לכל מגבר לחיווט המתח והרמקולים - לצערי לא היו לי גרומטים (חישוקים) למעברים אבל זה לא נראה רע סה"כ.

 

הברגתי את חוטי הRCA לפלטות משני צדדיה (לחיווט של אודיסון יש תפס עם חור מובנה להברגה)

 

עשיתי חיבורי קליע - bullet connector - לחוטי הרמקולי ככה שאם אני רוצה לעשות בדיקה עם סקופ זה עניין של שניות לנתק אותם.

 

תפסתי את כל החוטים מאחורה ככה שהם לא יפריעו אחד לשני ומה שהייתי צריך למקם קבוע עשיתי בעזרת עיגונים.

 

 

התוצאה הסופית - הרבה יותר מקום בתא המטען כמו שרציתי.

 

 

בנוסף לכך הפרדתי את החיבור של מצלמת הרוורס מפיקוד הרימוט של המגברים ועכשיו אני יכול לנסוע עם מגברים כבויים ועדיין להעביר לרוורס ולהנות מהמצלמה כשאני חונה את הרכב.

 

 

והתרומה הכי גדולה לסאונד - הסאב מדוייק יותר ונקי יותר, מן הסתם הוא עובר עכשיו דרך מחיצה אחת שלא סגורה מהצדדים שלה במקום שתי מחיצות. במילים אחרות הסאב מנוצל טוב יותר.

 

 

ושלב 2 -

---------

 

 

כמו שרשמתי מקודם - ברגע שאני מפעיל את הטאבלט אני נתקל ברעשים ולא ניתן לשמוע דרכו.

 

החלטתי לערוך למערכת מבחני שפיות ולבדוק מה מקור הבעיה.

 

חיברתי אזניות ישירות לDAC וגיליתי שעדיין יש לי רעשים אז הבנתי שזה לא קשור לביט 1 או לכבל האופטי.

חיברתי את הכניסה האנלגוית של הביט 1 לDAC - יש רעשים.

חיברתי את הכניסה האנלוגית של הביט 1 לאייפון - נקי לגמרי

 

אישרר לי את זה שלא מדובר בביט 1

 

ניתקתי את הHUB מהנקודת מתח (שזו אותה נקודה שהיתה קודם) והעברתי את כל החיווט לתא הכפפות.

 

חיברתי רק את הDAC לכבל YOTG של הנקסוס - שומעים פצצה!

 

כאן כבר היה ברור לי שזה מצמצם את הבעיה או לUSB HUB או לנקודת המתח שלו.

 

חיברתי את הUSB HUB ללא מתח - שומעים נקי וחלק! אבל! אפילו שהHDD נדלק - הנקסוס פעם קורא ופעם לא

 

אז כבר היה ברור לי שצריך לחבר מתח חיצוני לUSB HUB.

 

 

 

כאן עצרתי - הייתי צריך להחליט אם אני מנסה למצוא נקודת חשמל להרים את כל הסיפור או פשוט להשתמש בDOK במקום HDD ולהביא מפצל USB שלא דורש כוח חיצוני.

 

החלטתי כרגע ללכת על האופציה של הDOK וHUB ללא ספק.

 

אבל - זה כבר עובד חלק, נקי!

 

אני אמור לקבל היום או מחר את הזרוע למיתקון הטאבלט - בתקווה שהיא תהיה טובה ולא עוד FAIL

 

ואז ממשיכים הלאה - הפעם בשאיפה לסיום הפרוייקט במובן הטכני שלו.

 

תמונה אחת לדרך.

photo.JPG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שיש לי לאמר

:-D

 

http://www.youtube.com/watch?v=QuoKNZjr8_U דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


 

 

עובד!

 

זה מנגן וזה נשמע פשוט נהדר!

 

אני נכנס עכשיו לתקופת PILOT וFINALIZATION של הטאבלט

 

הבעיות הקיימות כרגע:

 

אני בודק את אופן החיבור של הטאבלט לרכב ומתי הוא כן מצליח לקרוא מהDOK או HDD ומתי לא - אני מחפש כרגע מידע על אפליקציות שעושות MOUNT למעט הסטיק-מאונט שאני משתמש בה כרגע, אולי יש אחת שתעבוד חלק יותר מזו שיש לי עכשיו.

 

אני צריך להפעיל את הווייז ולראות איך ניתן לבצע מולטי-טאסקינג ככה שאוכל להפעיל שתי אפליצקיות בו זמנית (אם בכלל זה מהווה בעיה)

 

 

הדברים שארצה לעשות עם הזמן -

 

לבנות ממשק גרפי נאה יותר לרכב.

להסגר אם אני בכלל ממשיך עם הרכב הנוכחי מספיק זמן בכדי שזה יצדיק התקנה בדשבורד.

לקסטם את שלט ההגה לכל הפונקציות שלו בכדי שאוכל להוריד את הידיים ככל הניתן מהטאבלט.

 

 

רשמים ראשונים:

 

להבדיל בין הטאבלט לCARPC בסאונד - לאמר לכם את האמת, אני לא שומע הבדלים, באמת שלא.

 

נראה לי שהטאבלט מוציא סיגנל חזק יותר אם זה בכלל אפשרי דרך כבל אופטי :shock: -> לא מדובר בביט סטרים RAW אלא בביט סטרים שגם יש לי דרכו שליטה בווליום בדיוק כפי שהיה במחשב.

 

אבל זה גם בקלות יכול להיות בגלל שהסאב מקבל עכשיו ניצול טוב יותר.

 

 

הCARPC היה נוח יותר ברמה של שליטה אבל הטאבלט דווקא נוח יותר ברמת הנגן - מתברר!

 

מה שלא נוח בטאבלט זה שהמסך שלו כל כך רגיש, שנגיעה עם גב כף היד ואני בטעות מפעיל כמה אופציות אחרות במקביל - הוא מולטי טאץ' ותומך מגע של עשר אצבעות עד כמה שזכור לי וזה הופך את זה לקצת "רגיש"

 

 

 

מה הלאה?

 

 

1. שלב 4 אני בוחר כרגע לדלג עליו, המערכת מכוונת לטעמי ואני לא רואה טעם להרוס ולבנות מחדש - פשוט חבל לי. נשאיר את זה לרכב הבא - מתנצל כלפי כל אלו שאולי רצו לראות כוון מערכת מאפס כולל ביצוע סקופ וRTA.

 

2. שלב 5 - כרגע אני עם זרוע שיש לה GOOSE NECK - אני אעלה סרטון אח"כ כשתהיה לי הזדמנות לצלם ביום. זה לא ממש נוח מצד אחד ומצד שני אם אני במילא לא מתכוון להשאר עם הרכב יותר משנה שנתיים - אני לא בטוח כרגע עד כמה כדאי לי בכלל להשקיע בבניה, בייחוד כרגע כשאין לי תקציב בשיט לדברים כאלה.

 

 

סה"כ אני לקוח את הטאבלט איתי רק כשאני נוסע לעבודה וחוזר - בסוף שבוע, כשאני בד"כ נוסע עם כל המשפחה, המערכת לא עובדת וגם אם כן היא עובדת בווליום נמוך מאוד - לא צריך בשביל זה יותר מהאייפון, הטאבלט יכול להשאר בבית.

 

והאייפון כמו שציינתי מאוד איכותי והפתיע אותי ממש לטובה בתקופה בה השתמשתי בו - אני בקרוב צריך לקבל אייפון 5 אז בכלל.

 

 

אני אתחיל כנראה בלנסות לבנות משהו בעצמי, לאט, עם המון סבלנות.

 

 

לבינתיים - נסעתי היום בדרך לעבודה ובדקתי עד כמה זה פשוט לבחור תיקיה מתוך העץ שמתנגן, לשים שיר ואחרי זה לחזור הלאה לעץ התיקיות ומתברר שבטאבלט (מורט פלייר) כל עוד לא שיניתי את מצב השאפל - הוא יחזור אחרי השיר שבחרתי מתוך התיקייה הספציפית, לעשות שאפל על כל עץ התיקיות - פשוט גאוני!

 

הורדתי אלבום חדש, רציתי לשמוע ממנו שיר אחד ולחזור הלאה - עבד מעולה - תהנו

 

http://www.youtube.com/watch?v=atRKZIKBm7A דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


 

ואם יש שאלות, בקשות - תרגישו חופשי.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכונים וכמה תשובות:

 

1. וייז עובד נהדר עם מוזיקה ברקע. פשוט השתמשתי בTAB בכדי לעבור בין האפליקציות.

 

2. עברתי מסטיק מאונט לסטיק מאונט פרו - כאשר מתקינים את הרשיון, בכל חיבור מחדש הטאבלט סורק את ההתקנים ואז שיטת החיבור של הטאבלט לא כל כך משנה.

 

3. יש לי קטע שבו לא תמיד הUSB HUB נדלק כמו שצריך ומזוהה ע"י הרכב ואני צריך או להתניע מחדש (לעשות ריסטרט) או לנתק את ההזנה לUSB HUB - אולי ממסר עם טיימר או פשוט מפסק על הכניסה לHUB.

 

סה"כ עובד פשוט נפלא ונשמע טוב לא פחות מהCARPC אולי אפילו הסיגנל יותר חזק - לא אהיה סגור על זה לעולם כנראה.

 

 

בימים הקרובים אני אנסה לחבר את הHDD במקום הDOK ואראה מי מהם מתפקד טוב יותר ואחליט סופית על צורת העבודה.

 

וסשן של DEBUG לשלט הגה.

 

בקרוב אנסה להשיג כפתורי שליטה מההגה - אם כאן, אני מעדיף לחבר את הגו'יקון.

 

ואתחיל לנסות לבנות בעצמי תחנת עגינה לטאבלט לפני שאני הולך לשלם על בניה.

 

סרטון קצר בקרוב.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אדי,

 

כמו שציינת בשני המקרים, במחשב ובטאבלט, הביט סטרים עובר עיבוד של פילטר ווליום.

במחשב במערכת ההפעלה (xp) הווליום מוגבל אאל"ט ל 6db - כדי למנוע קליפינג בווליום גבוהה וכנראה שבאנדרואיד זה שונה, משם כנראה מגיע ההבדל.

אתה יכול להנמיך את הווליום בביט 1 , להגביר את הטאבלט לווליום כמעט מקסימלי, ולוודא שהטאבלט לא מוציא אות בקליפינג,

אם כן, תוכל להוריד לאנדרואיד Volume Limiter שיפתור את העניין.

 

כדאי מאוד לחבר כל דבר שנדלק עם הסוויצ' מאחורי ממסר עם טיימר, כי כשהרכב מונע יש נפילת מתח רצינית שהרבה מכשירים אלקטרונים לא מתמודדים איתה.

 

לדעתי כפתורי שליטה מההגה זה אחד הדברים שהכי תורמים לשיפור נוחות התפעול במערכת ברכב בזמן נהיגה, ולשיפור הבטיחות (גם חשוב) .

השאלה אם אפשר להשיג לוח כפתורים (מאיביי לדוגמא) ולהרכיב אותו על ההגה שלך, או שבכלל ההגה עצמו שונה ?.

אם זה אפשרי בלי יותר מידי סיבוכים, אני ממליץ בחום .

CarPc with Audison Bit 1, Morel elate 6 on Zapco 350.2

Morel CDM 880 on Zapco 200.2, Morel MT23 on Zapco z50s2

JL Audio W3 on Alpine MRP M500

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי דביר



 

כמה דברים שביררתי ישירות מול טימור (המפתח של הקרנל והרום) ומתברר שהקצב המקסימלי שהביט 1 תומך בו זה גם הקצב המקסימלי אליו הנקסוס מוגבל אז ככה שזה ממש לא מעניין העובדה שהמחשב יכול להגיע לקצב גבוה יותר.

 

לגבי הווליום - יתכן אבל נכון לעכשיו עוד לא הגעתי למצב שבו אני חש בעיוות שמיע, הטאבלט פשוט חזק יותר אבל עדיין המערכת מכוונת הרחק מרמות בהן עיוות יתקבל, יש לי עוד לא מעט יכולת לפתיחת גיין בלווייתן - יכול להיות שבמידה ואעשה נסיון כוון מחדש אזדקק להתקין מגבל ווליום - תודה על המידע!

 

היום נסיתי למפות פעול פליי פאוז על השלט רחוק אבל משום מה על הנגן זה לא עובד נכון - צריך לבדוק אם יש אפשרויות אחרות שם. זה יקח קצת זמן אבל יעבוד בסוף - עם הג'ויקון זה יהיה הרבה יותר זריז וקל!

 

כן - כפתורי ההגה של טויוטה נקראים MULTIFUNCTION ויש לאוונסיס גם מולטיפנקשן של שליטה על הסטריאו (צד שמאל של גלגל ההגה) וגם מולטיפנקשן לבקרת שיוט או במקביל לשליטה על התצוגה

 

העניין הוא שאני צריך לקנות בשביל זה גלגל הגה - אני הולך לברר עם חברה שעובדת מול פירוקיות אם ניתן לקנות מהם רק את הכפתורים ואתעקש על כך שאינני זקוק לגלגל ההגה.

 

 

מעבר לכך - הסטיק מאונט ממפה HDD שונה ממה שהוא ממפה DOK

 

HDD הוא מזהה תחת SDCARD

DOK הוא מזהה כUSBDISK

 

את הHDD הספציפי שהתכוונתי להשתמש בו של PHD הוא מזהה אבל לא מצליח לקרוא ממנו.

 

יש לי עוד שני HDD של WD כל אחד מהם 1TB - נראה אם יצליח לזהות אותם - אם כן, מקווה שלא יעבוד לאט.

 

אם לא

 

אז כרגע אני עובד עם DOK 64GB ואני פשוט אוסיף עוד אחד וזה כבר יכסה לי את הצורך לנפח נוסף לתקופה יחסית ארוכה.

 

צילמתי סרטון קצר אבל נראה לי שאוכל להעלות אותו רק בתחילת שבוע הבא - אין לי זמן לזה בבית :-D

 

בלי שום קשר - תחליף ראוי לCARPC! סוף סוף!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המשך נצל"ש :oops:

 

ביצעתי את ההתקנה של התושבת ברכב אצל יוסי ולהלן התוצאות

http://youtu.be/AChSFFDFpS0

 

יש לי בעיה אחת שאני עדיין לא מצליח לפתור. למעשה הטאבלט לא אמור להוציא אות מיציאת הAUX אלא רק דרך הבלוטוס למרות שלמעשה הAUX מחובר וכך הוא יושב טוב יותר בתושבת.

אני מחפש דרך תוכנתית להשבית את יציאת הAUX כי הטאבלט מתחרפן ומתבלבל מהAUX שמחובר כל הזמן.

 

ושוב תודה על כמות האינפורמציה הענקית שאני שואב מהתרד הזה :-D

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

החלטת להרוג אותי עם התקנה של יוסי - איזה יופי! פשוט אלוף.

 

 

קניתי לוחות MDF דקים ולוח קצף פוליאוריטן בחנות לחומרי יצירה - ננסה בחודשיים הקרובים לראות אם אני מצליח לייצר תושבת - אם לא, צריך לקבל החלטה גורלית.

 

בכל מקרה - HDD בתוך הרכב הזה נראה לי כמו רעיון לא טוב, אני מוסיף עוד DOK וסוגר את הפינה.

 

 

שאלה - איך קוראים לאפליקציה של המקלט FM? - לא ידעתי שהנקסוס יכול לתפעל מקלט שכזה.

 

לגבי הAUX - האם הכבל מחובר בקצה השני שלו לאנשהו? - אם כן, נסה לנתק אותו אם לא ואתה לא מצליח למצוא פתרון לזה תנסה לבדוק עם יוסי אם הוא יכול לפרק את המחבר או לחתוך אותו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זו אפליקציה ייעודית של סוני שמתממשקת בבלוטוס לסדרת מכשירים חדשה שלהם.

אני מעדיף להשאיר את המחבר מפני שהוא מייצב את הטאבלט בתושבת. סיכמתי עם יוסי שאם לא אמצא פתרון תוכנתי הוא יחתוך לי אותו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באתר rootzwiki.com יש תת פורום רק למשתמשי נקסוס 7

 

אני ממליץ לך בחום להרשם ולהשאיר הודעה - בשרשיר של טימור יש כבר למעלה מ400 הודעות, הקצב מסחרר - אז תאלה שאלה ותעקוב באדיקות אחרי השרשור שם.

 

ביום ראשון אני אעלה לך לינק לשרשור המדובר - אני שלחתי שם הודעה פרטית ישירות למפתח טימור והוא ענה לי באותו היום!

 

אמנם פניתי אליו בפרטית והוא אמר לי להעלות שאלה בפומבי בפורום אבל עוד באותו היום קיבלתי תשובה בשני הערוצים.

 

כרגע חזרתי מאימון ולפני כן ישבתי קצת ברכב - זה היה מאוד מתסכל להבין איך הנקסוס עושה מאונט לשני USB KEYS אבל בסוף מצאתי את עצי התיקיות והוא קורא משתיהן בצורה מושלמת ומהר!

 

128 גיגה יספיקו לי לבינתיים :-D

 

לגבי האפליקציה ראיתי איזו אפליקציה אחרת שיכולה אולי לתת לי תוצאות דומות - אבדוק ובמידה ויהיה רלוונטי אעדכן.

 

אם המחבר PL מייצב את הטאבל בתוך התושבת אז זה יכול להיות בעיה כי לחתוך אותו אומר שהטאבלט ירקוד לך שם ועם מחבר מיקרו USB זה דורש תקלה במוקדם או במאוחר, היה רצוי להכניס שם משהו שמדמה את המחבר הזה במקום מלחתכילה אבל זה כבר חוכמה בדיעבד אני מניח.

 

תנסה לבדוק אם יש דרך לעשות ביטול ליציאת האזניות דרך הגדרות המכשיר - הייתי מדבר באמת עם חברה בפורום של רוצוויקי.

 

בהצלחה ותעדכן כאן מה גילית למען תיעוד המידע.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סבבה - תעלה חופשי



 

אפרופו לגבי קליפינג ווליום - יש בהגדרות SOUND אזור שנקרא HEADSET ושם ניתן להפעיל בקרת קליפינג שמונעת מהווליום להגיע לרמות לא בטוחות.

 

אשתדל יותר מאוחר להעלות סרטון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצורפות התמונות, בעל הרכב יותר ממוזמן להסביר מה הוא עשה שם.

 

בגדול הוא הוציא מיציאת ה hdmi את כל החיווט לשקע ותקע, הטמיע את אלו הן במכשיר והן בתושבת, כמו כן כשהרכב עובד המכשיר איננו מסתמך על הסוללה הפנימית.

 

uploadfromtaptalk1377962881270.jpg. uploadfromtaptalk1377962896642.jpg

SCANSPEAK

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט יהיה נחמד לקבל ממנו הסברים על אופן הביצוע.

 

מהיכן התושבת הזו, זה נראה כמו גב המכשיר אבל כש המכשיר מפורק נראה שיש לו גב אז אני מניח שזה כיסוי קשיח כלשהוא לנקסוס

 

גישה יפה ומעניינת אני רק מקווה שההמרה מhdmi שם מתבצעת באופן איכותי.

 

אני עדיין נלחם בשמירה על מאונט של שני זכרונות ניידים, כשזה עובד זה נפלא אבל אם מאיזו שהיא סיבה נעשה מאונט מחדש צריך לעבור שוב את כל הסרט.

 

והשבוע אני גם מתכוון להתחיל למפות את השלט הגה.

 

ואם יהיה לי זמן, להתחיל לעבוד על רעיון לתושבת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרתי שאעלה סרטון קצר שמדגים את המערכת והעבודה שלה:



 

אני עדיין אוכל כאפות עם כל נושא הMOUNT של שני DOKים נפרדים, הצלחתי הבוקר לקרוא שוב את שניהם - הבנתי בדיוק איפה הם נמצאים אבל הMORT PLAYER מאוד "רגיש" לאופן הקריאה של המדיה - נראה שלא תהיה לי ברירה בסופו של דבר ולעבור לDOK אחד גדול אבל זה יאלץ להמתין.

 

בסופו של דבר אני אגרום לזה לעבוד יציב.

 

הבוקר התחלתי לשמוע מוזיקה כשהטאבלט קורא משני הDOKים ואז פתאום שקט מוחלט - בום קטן לפני זה ואז שקט - נאלצתי לעבור לרדיו אינטרנטי - 8TRACK שהיה נחמד ביותר אבל אני רוצה לשמוע את המוזיקה שלי.

 

ברכב הבא אני אכנס בנושא התשתית - ברכב הזה כרגע, אני לא רוצה להתעסק שם יותר מידי בחשמל של המערכת אבל עוד לא אמרתי נואש מלנסות להפעיל את הHDD.

 

לבינתיים - ככה זה נראה כשזה עובד טוב ויציב!

 

http://www.youtube.com/watch?v=RAN3_7z11cY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3542 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...