Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למה לא אוהבים מיצובישי בארץ?


vadim6385
שימו לב! השרשור הזה בן 3996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ההתנהלות של כלמוביל מזכירה לי את UMI ואופל.

 

מאז שהתחיל השיווק של כל הדייהולטים, UMI זנחו את אופל, צמצמו את היצע הדגמים והביאו למצב שלפני סוף זכיון הייבוא נשאר רק דגם אחד.

נראה לי שבהנהלת UMI מורטים את השיערות עם המצב היום, שברולט יורדת במכירות משנה לשנה, הקרוז לא נמכרת בהתאם לציפיות, לעומתם אופל מתחזקת, היצע הדגמים יחסית עשיר, יש ייבוא חלקי של ספורטיביות (גרסאות OPC של קורסה ואינסיגניה) וגרסאות נישה (אסטרה GTC, אינסיגיה OPC ליין) וכל זה במחירים יחסית תחרותיים.

 

אם יקום יבואן שייקח את זכיון מיצובישי וישאיר לכלמוביל את יונדאי, אז אני בטוח שתהיה יותר תחרותיות.

 

UMI זו נקודה רגישה אצלי כבעלים גאים של סאאב. אתה מדבר על זניחת אופל ואל תשכח שהם עשו את אותו הדבר עם סאאב והעדיפו את אופל(?!?!?!) ולייבא את הזבל של אמצע שנות ה-90 ועד לאמצע שנות ה-2000 מאשר להתמקד ברכבים שהביאו להם יוקרה אמיתית(כי אף אחד לא יכול באמת לעמוד בפני 9-5 אירו עם התנהגות ספורטיבית מטורפת) לעומת אופל שייבאו את כל הקופסאות שימורים האלה שנקראת קורסה, אסטרה וקאדט.

אופל החדשים לעומת זאת, יוקרתית יותר, גרמנית יותר ואינה מגיעה לארץ דרך UMI שהחליטו ללכת על הדייהו בתחפושת מאשר משהו קצת יותר "כבד" ומכובד, כיאה למסורת ה"מפוארת" שלהם.

ארבעה סאאבים בטייסת: 9-5 2002 2.3 טורבו 185 סוסים שוודים באורווה, 9-5 1999 2.3 טורבו 230 סוסים ולבסוף שלי 900 1997 2.0 ידנית ומטורבתת בעלת 230 סוסים באורווה עם פאק אחד בייצור: אדומה! 900 1995 2.3 קבריולט עם עוד 150 סוסים לנשמה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יאמר לזכותה שיש לה מזגן חזק(אולי אפילו חזק מדי ובגלל זה צריכת הדלק הגבוהה)

 

מאזדה? מזגן חזק? באיזה יקום מקביל?! :roll:

אולי מאוורר חזק, אבל המזגן שווה לטוסיק.

נסה את המזגן של הלאנסר לשם השוואה- בלאנסר אני צריך מדי פעם לפתוח את החלון להפשיר בחמסינים של יולי-אוגוסט, עכשיו כשהפסקתי לעשן זה רק מבאס עוד יותר:lol:

במאזדיינת המזגן היה מתחיל לקרר קצת ברגע שהגעתי לאן שרציתי להגיע :roll:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה? מזגן חזק? באיזה יקום מקביל?! :roll:

אולי מאוורר חזק, אבל המזגן שווה לטוסיק.

נסה את המזגן של הלאנסר לשם השוואה- בלאנסר אני צריך מדי פעם לפתוח את החלון להפשיר בחמסינים של יולי-אוגוסט, עכשיו כשהפסקתי לעשן זה רק מבאס עוד יותר:lol:

במאזדיינת המזגן היה מתחיל לקרר קצת ברגע שהגעתי לאן שרציתי להגיע :roll:

 

 

מזכיר לי את הסמיפורד (פורד F350) הצבאית, המזגן היה עובד רק כשהיית לוחץ על הגז, אם לא אתה יכול למות ברמזורים.

 

לדבר על הסופה 1? יום אחד בפקק כמעט מצאתי את עצמי מתהלך בצד הרכב כשהנהג עדיין ברכב בכדי להתרענן ב40 מעלות חום של אוגוסט (לעומת החנק שהיה בסופה באותם רגעים).

 

בקיצור, תמיד יש יותר גרוע.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאזדה? מזגן חזק? באיזה יקום מקביל?! :roll:

אולי מאוורר חזק, אבל המזגן שווה לטוסיק.

נסה את המזגן של הלאנסר לשם השוואה- בלאנסר אני צריך מדי פעם לפתוח את החלון להפשיר בחמסינים של יולי-אוגוסט, עכשיו כשהפסקתי לעשן זה רק מבאס עוד יותר:lol:

במאזדיינת המזגן היה מתחיל לקרר קצת ברגע שהגעתי לאן שרציתי להגיע :roll:

לפחות בדורות החדשים יותר (החל מה-6 ב2003) המזגן מעולה.

 

כך או אחרת, שום דבר לא מדגדג את המזגן של הפאביה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרשה לי לדלג על כל המבחנים המטופשים האלה..

עם הגנה בחירוף נפש כזה על מאזדה החברה בעצמה הייתה לוקחת אותך כיחצ"ן שלהם :lol:

 

 

מבחני דרכים מטופשים? עם כל הכבוד הבאתי לך לא מבחן דרך אחד, אלא כמה ולא רק מהארץ. אז אם מבחן דרכים בשבילך זה מטופש, שבוחנים את הרכבים אנשים הרבה יותר מבינים ממך כנראה, זה כבר בעיה שלך. העבודה שלהם זה לבחון רכבים, הם נהגו ונסעו ברכבים שאתה רק יכול לחלום. אבל בסדר, איך שבא לך. מבין שזה קשה לך להודות בטעויות. :lol:

 

מאזדה צורכת דלק יותר משתיהן? דווקא הנתונים בשטח אומרים אחרת... (אבל מה זה בשבילך סקרים, מבחנים וכל זה? עדיף ללכת עם הראש בקיר)

 

http://www.kml.co.il/Car/%D7%9E%D7%90%D7%96%D7%93%D7%94_3_2004-2009_3505

 

http://www.kml.co.il/Car/%D7%9E%D7%99%D7%A6%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%99_%D7%9C%D7%A0%D7%A1%D7%A8-%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%A1%D7%99%D7%A7_2004-2009_3897

 

http://www.kml.co.il/Car/%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95_%D7%A0%D7%99%D7%95-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%92_2007-2008_4928

 

http://www.kml.co.il/Car/%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95_%D7%A0%D7%99%D7%95-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%92_2005-2006_4920

 

http://www.kml.co.il/Car/%D7%A1%D7%95%D7%91%D7%90%D7%A8%D7%95_B3_2007-%202012_10907

 

כמובן שהכל יכול להשתנות לפי סגנון נהיגה, אבל לפי הסגנון נהיגה שלי (נהגתי בשלושתן הרבה יחסית, גם בB3 יצא לי לנהוג) את הצריכה הממוצעת הטובה ביותר השגתי במאזדה. אז את הבלבולי שכל שלך תשמור לעצמך. לפחות אני מביא גיבוי לדברים שאני אומר ולא זורק סתם דברים לאוויר.

תן לי לגלות לך סוד קטן, בלאנסר קלאסיק נהגתי הרבה מאוד כשהאופטרה המעצבנת של המשפחה הייתה במוסך ואפילו יכולנו להשיג אותה במחיר זול ובמצב די טוב מאנשים שאנחנו מכירים, אבל פשוט הרכב הרגיש מיושן, חלש ומשעמם לנהיגה שבכלל לא חשבנו על לרכוש אותה. קצת אחרי שהחזרנו את הלאנסר לבעלים השכרנו פורד פוקוס מהדור השני ונהנינו איתה הרבה יותר למרות שגם היא הייתה די חלשה, אבל לפחות היא הרגישה הרבה יותר מודרנית, די מהנה ואיכותית יחסית (אם לא העצלנות והכבדות היחסית, רוב הסיכויים שהיינו רוכשים אחת כזאת).

 

אגב מאוד מעניין אותי איך הגעת לזה שהמיצובישי חסכונית מהמאזדה, אם לא נהגת בה אלא רק הייתה נוסע.

 

שורה תחתונה, מבין אנשים שבוחרים בלאנסר. אני לא אומר שהיא רעה ומי שעוקב רואה שאני ממליץ עליה די הרבה כאן בפורום. הקטע שהיא פשוט לא "מושכת" ולא מצטיינת בכלום, זאת הסיבה למה הרבה אנשים לא מתלהבים ממנה בארץ. להרבה אנשים היא יכולה להתאים ואם היא מתאימה לך, אז כל הכבוד ואני מכבד את זה. אבל אי אפשר להגיד שהיא בתחרות מול המתחרות המודרניות כמו הקורולה, המגאן, ה-3 והפוקוס (הדגם הנוכחי טוב מאוד וכן יכול להוות תחרות, מה שעומד לרעתו זה בעיקר ביצועים חלשים) לא רק אני אומר את זה, גם הרבה בוחני רכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דבר אחד לא ברור לי בתגובה שלך. מה עניין לנסר קלאסיק לכאן?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^

התייחסתי ללאנסר הנוכחית גם. אמרתי שהדגם הנוכחי כן יכול להצליח כי הוא רכב טוב יחסית, אבל הבעיה שהוא משודך למנוע חלש יחסית לרוב המתחרות ואני לא מדבר על סוסים, אלא על ביצועי כביש. אגב גם מנוע 1.5 תמיד נתפס בארץ בעין הישראלית כמנוע נחות מ-1.6 (מנועי טורבו זה דבר אחר). גם אם זה לא נכון באמת.

אני הרחבתי על הקלאסיק יותר כי פותח השרשור התכוון בעיקר אליה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרבה דברים צריך. למשל מערכת שעוזרת לסגור דלתות ובגז', בקרת אקלים, מזגן לנוסעים מאחור, קרוז קונטרול. דרושים מתלים שיכולים לשנות קשיחות שלהם בהתאם לתנאי הדרך ורצוי מאוד גם יכולת להגדיל מרווח גחון. איך אפשר בלי כיוון מושבים חשמלי עם זיכרון?

.

 

כל מה שכתבת פה זה אחלה תוספות- שרובן מגיעות רק ברכבי יוקרה.

לא מכיר רכבים עממיים עם סגירת תא מטען חשמלית או מערכת שעוזרת לטרוק דלתות כבדות (במרצדס E קלאס זה אחלה כי יש דלתות כבדות יחסית, במיציבושי לנאסר זה יהיה סתם גימיק כי אין משקל לדלתות).

מתלים מתכווננים ומערכת Lift- שוב, איבזור סטנדרטי\אופציונלי ברכבי יוקרה (או רכבים ספורטיביים יוקרתיים).

בקרת שיוט ובקרת אקלים מגיעות היום כסטנדרט\אופציה בהרבה רכבים עממיים.

 

אני יודע להעריך כיוון ידני של המושבים מכיוון שזה יותר פונקציונאלי, יותר מהיר (בהרבה!) ולעתים גם יותר עמיד (למה צריך עוד מערכת שעלולה להתקלקל ולתקוע אותך).

הפלוס בכיסאות חשמליים זה באמת הזכרונות של המושבים (שמכוונים גם מראות וגם את תצורת הכסאות) וזה מאד עוזר כשיש יותר מנהג אחד ברכב. מצד שני, גם באופן ידני לסדר את מושב הנהג ואת המראות לוקח פחות מעשרים שניות.

 

פיצ׳ר נחמד שמתלווה למושבים חשמליים הזאת (בחלק מהרכבים)- גישה נוחה לנהג.

למה הכוונה?

אישתי פחות גבוהה ממני ולכן ממקמת את מושב הנהג קרוב יותר לדשבורד ואת ההגה מקרבת אליה כדי להגיע לתנוחת נהיגה אופטימלית.

הבעיה היא שכשהיא רוצה לצאת מהרכב כל העסק קצת צפוף (הרי היא קרבה את המושב לדשבורד ואת ההגה למושב).

הפתרון מגיעה בדמות אופציית ״גישה נוחה״ (convenient entry)- ברגע שהיא מכבה את המנוע ופותחת את דלת הנהג מיד ההגה מתרחק ושוקע בלוח השעונים והמושב שלה זז אחורה כך שהיא יכולה לצאת מהרכב בנוחות.

ברגע שהיא תחזור לרכב היא תניע את המנוע וההגה\מושב יחזרו למקומם על פי מה ששמור בזכרון (אלא אם כן אני אנהג אחריה ואז הכל יתכונן לפי מה ששמרתי בזכרון.

 

כל הפונקציות הנ״ל אינן חובה ברכב, אבל הן מה שמבדילות בין רכב מפנק לבין רכב ״מאובזר״ (חלונות ומראות חשמל, נעילה מרכזית ומערכת מולטימדיה כלשהי).

פונקציה שלכאורה מיותרת אבל היום אני מוצא כשימושית מאוד- וילונות צד אינטגרליים במושבים האחוריים ווילון חשמלי לשמשה האחורית- יוצא לא מעט פעמים שאני נוסע בשעות הצהריים והשמש נופלת בדיוק על הילדים מאחורה, לפעמים זה קורה בדיוק כשהילד מנסה לישון או משהו, לחיצת כפתור והווילון עולה וחוסם את השמש, מאוד פרקטי עם הילדים.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3996 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...