Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4724 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מזדהה איתך לגמרי.

מנסיון - אין לזה פתרון. גם אני קניתי מיטה יותר גדולה, זה אמנם עזר במעט (לוקח לה יותר זמן להתגלגל ולהגיע אלי), אך עדיין אני מתעורר כמה פעמים בלילה כאשר יד/רגל אקראית נוחתת עליי בהפתעה.

מה שכן, לאשתי מגיע קרדיט לפחות על כך ששתי טפיחות קטנות ביחד עם "מאמי זוזי!" חלש אך אסרטיבי מצליחים לגרום לה להסתובב מתוך שינה חזרה לקצה שלה.

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אצלי אומנם היא דובקת בצד שלה אבל אלא אם אני תשוש מעייפות היא איכשהו מעירה אותי 5 פעמים בלילה אני משתגע מזה... אני קם גמור מעייפות. :|

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

במיטה הקודמת שלנו (queen size) זה הרגיש קרוב וחם מדי ואני טיפוס של כרית ושמיכה קרה.

 

אצנו רצנו לחנות ורכשנו מזרן king size במידה 2.10x2.00 ובא להונג קונג גואל, כשבא לך ניתוק יש מספיק מקום לאן לברוח מבלי שתרגיש שאתה על הקצה, כשבא לנו להתפנק אנחנו מביאים את 2 הילדים למיטה ויש עוד מספיק מקום לילד שלישי פוטנציאלי מבלי להרגיש כמו בקופסת סרדינים.

 

אם זה לא עוזר- אין ברירה, תחליף אישה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
שאלה טובה, אני בד"כ נרדם על בת הזוג שלי עד שהיא מכחילה או שאני סתם בקושי מרגיש אותה על הבוקר.

]

 

I see what you did there

 

נסה לסמן גבול על המיטה ותאמר לה שכל מה שגולש מעבר לצד שלה - שלך:twisted: :twisted: :twisted:

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

כמו גדול מסתובב חזרה וישן עליה, היא תבין מתישהו. זה מה שעשיתי עם החברה לשעבר.

או שאני מעיר אותה ומזיז אותה הצידה, אחרי פעם פעמיים היא תבין ותרצה להמנע בעצמה.

או...שאני פשוט מתחיל לשלוח ידיים ומגלה סימני חרמנות בשעות הקטנות של הלילה

 

ALÞћÃ

:lol:

Opel Adam S 2017

פורסם

איך שאתה מתעורר, אתה מתחיל למשמש את גופה... מכאן זה יכול להיגמר ב2 דרכים:

1. סקס.. ואז ממשיכים את הלילה בלי לחשבן איפה אתה נמצא על המזרון כי כבר לא אכפת לך.

2. מבט של " מה אתה דפוק.. אמצע הלילה " .. ואז תשובה של " כבר הערת אותי אז חשבתי שבא לך "...

בסוף היא תפנים שלא כדאי להעיר אותך ואז תנסה בכל לילה...

בהצלחה.

פורסם

מרוב יאוש ניסיתי לישון על התקרה הבעיה : גיליתי שהשמיכה כל הזמן נופלת. (אי אפשר על הריצפה- יש שם 60 ק"ג כלב )

הצלחתי להשתלט על 30% מהמיטה ויצרתי שם כזה שקע שהיא כבר לא דוחפת אותי לרצפה ,כי לא נוח לה לישון בשקע:wink:

יש אנשים שאפילו לקנות רכב צרפתי מגובה ב5 שנות אחריות מפחדים לקנות, ואילו אתה מעז לרכוש רכב Low Cost צרפתי רומני משומש עם K200+ ק"מ . מה שאני רוצה לדעת זה איך לעזעזל אתה קם בבוקר עם ביצים כאלה גדולות ?!

פורסם

רבנו אתגר קרת שליט"א כבר אמר כי בזוגיות: "יש שני סוגים של אנשים, אלה שאוהבים לישון ליד קירות, ואלה שאוהבים לישון ליד אלה שידחפו אותם מהמיטה."

 

ובניגוד למה שחושבים, זה המשפט שבבסיס מערכות יחסים, ולא "אהבת לרעך כמוך"...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפעמים היא מתגלגלת מתוך שינה, אבל Nudge קטן והיא חוזרת לצד שלה

ומצד שני גם אני לא צדיק גדול בתחום

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

רק אני אוהב לישון אם כבר בחיבוק עם האישה?:oops:

אני מבחינתי - שתתגלגל עלי חופשי, אבל כפי שכתבתי קודם אם היא מפריעה אני פשוט אומר לה או מעיר

Opel Adam S 2017


×
×
  • תוכן חדש...