Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאוד אוהב SHIFT 1. הוא די קרוב למציאות, יש נזק ויזואלי לרכב וכיוון פרונט שנפגע כתוצאה ממכות. יש אפילו שעון חום ואפשר לגרום להתחממות יתר - חבל שלא משפיע על כלום.

 

איפה עוד אפשר "לנהוג" על בוגאטי ויירון?

 

בזמנו הורדתי MOD שמאפשר נהיגה עם העכבר. נהדר.

פורסם
UNDERCOVER זה סתם משחק ילדים ארקייד שבו המטרה לבנות ערסמוביל. אחרי זה על הכבישים אנחנו רואים כל מיני לנסרים עם שופוני בצבעים בוהקים עם ניקלים, לדים, ג'נטים ועוד.

אבל זו תמיד הייתה המהות של NFS להיות לא מציאותי, לקחת פניה ב250 קמ"ש בלי לרסק כלום, להיכנס בקיר ב300 קמ"ש ולהמשיך לסוע כרגיל אחרי זה.

שלא תבין אני מאוד אוהב את NFS פורשה, שהיה המשחק NFS הראשון שהיה לנזק משמעות מסויימת והכניסו סוף סוף פיזיקה כלשהיא.

אבל פורשה היה מאוזן, מציאותי מספיק בשביל להרשים, אבל לא מציאותי מדי ברמה שגורמת לך לדפוק את הראש בקיר (כמו שיפט ושיפט 2).

יש סיבה שNFS מנסים לחזור למקורות והחדירו חזרה את כל עניין חוסר המציאות בפניות ונזק שהוא ויזואלי בלבד.

לאוהבי המציאות(שלא מוכנים לוותר על גרפיקה ולכן לא משחקים בLFS ודומיו) יש את GT, פורזה,TOCA Race Driver (ז"ל), GRID ולאוהבי הראלי יש את WRC וDIRT 1-3 (האחרון showdown פשוט זוועה)

למי שרצה דמיון ומשחק קליל היה בעבר את Midnight Club,Juiced,Test Drive וכמובן Need For Speed

 

מהלא מציאותים נשאר רק את NFS והם חטפו קשה בגלל שיפט ושיפט 2,כיום רק GT נשאר בתור סימולטור נהיגה(דבר שפוגע במכירות שלו) וכל השאר הפכו (בצורה מעולה יש לציין) למשחקי נהיגה מהנים בלי לוותר יותר מדי על מציאות (שוב חוץ מNFS שלא ברור מה ניסגר איתם)

 

 

UNDERCOVERמה שאני אוהב בSHIFT זה האיזון בין משחקיות לבין סימולציה, אי אפשר לשחק אותו עם מקלדת למשל - על מנת להנות באופן מלא חייבים הגה.

משחק מחשב שאי אפשר לשחק עם מקלדת הוא לא משחק מחשב נקודה.

זה גם מה שגרם להרבה אוהדים של המותג לפסול את המשחקים האלה ואת הבאים שיצאו. הרי היה לנו את pro-street, משחק שהוא בעצם האבא של סדרת שיפט, למה שם היה אפשר לשחק עם מקלדת ולהוציא יופי של תוצאות ובשיפט עם מקלדת אתה נכנס בקיר כל 10 מטר ?

 

NFS צריכים לחזור למקורות של לדים,מדבקות ורכבי ערסים. את זה הם עשו טוב וזה הדבר היחיד שיחזיר אותי לקנות (או אפילו לשחק) את המשחקים שלהם

When you're rife with devastation

There's a simple explanation

You're a toymaker's creation

Trapped inside a crystal ball

פורסם

E-man, אני מודע לכך שהתדמית של NFS זה ארקייד. אני אישית לא רואה הרבה כיף בארקייד, אלא אוהב כמה שיותר מקורב למציאות אבל גם עם מכוניות אמיתיות. לכן אצלי LFS נפסל על סף.

SHIFT זה אחלה משחק כי יש מגוון רחב מאוד של רכבים ואפשר "לשפר", אבל באותו זמן יש פיסיק די קרובה למציאות ודרושה מיומנות נהיגה כדי להצליח במשחק.

 

Shayx, מיילא הגה שעכבר איך שהו מחליף. אבל איך עם מקלדת אתה לוחץ על גז בהדרגה כדי שהאוטו לא יסתחרר?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

האמת שהגדרתי את הלחצנים של העכבר שמאלי-גז, ימני-ברקס.

אבל כן זה קצת בעייתי שאין רגש ללחיצה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שום NFS ושום GT ושום LFS ושום משחק שבעולם יכול להשתוות למי שמחפש משחק שאפשר באמת להנות מרכים עד כמה שאפשר כמו TEST DRIVE UNLIMITED .

יש 2 גירסאות , שתיהן מעולות . הראשונה בעלת יותר אופציות של מודים למשחק מה שמביא אותו למצב מגניב לחלוטין.

מצב תמידי של עולם פתוח - מפה ענקית ! בערך 20 דקות מצאותיות כדי להגיע מקצה לקצה , מלא סוגי רכבים אמיתים לגמרי שנראים אחד לאחד כמו במקור גם מבפנים .

מלא מודים מגניבים של רכבים ופיצ'ר הכי נהדר -TDPE

בעצם תוכנה שבעזרתה אפשר לשלוח בכל הכיוונים של הרכב -

משקל , מנוע , זוויות ועוד מלא...

בנינו , באיזה עוד משחק אפשר לקבל SUPRA גודשת שטסה כמו בהמה אמיתית או סתם קלאסה כמו 205GTI

HONDA Civic 4doors | AT | 125Bhp | SOHC VTEC AT 6800 RPM:evil:

פורסם

TEST DRIVE? באמת?

זה כמו להכנס לתערוכת רכב, הרכבים מהממים אבל אתה לא יכול לנהוג בהם.

השליטה אחת הגרועות שנתקלתי בהן.

פורסם
TEST DRIVE? באמת?

זה כמו להכנס לתערוכת רכב, הרכבים מהממים אבל אתה לא יכול לנהוג בהם.

השליטה אחת הגרועות שנתקלתי בהן.

 

יכול גם יכול... המשחק בעיקרון בנוי יותר להגה . קח שגם הגה של 200 שקל יעשה את העבודה נאמנה

וכמו שאמרתי , עם העורך שאמרתי לכם ניתן בקלילות להפוך כל רכב למתנהג כמעט אמיתי לחלוטין8)

HONDA Civic 4doors | AT | 125Bhp | SOHC VTEC AT 6800 RPM:evil:

פורסם

תקשיב, יש משחקים שמיועדים למירוצי מכוניות שזה כל NFS ודומיהם.

 

בGTA , לעומת זאת, זה משחק עם אנשים, ערים, כמו במציאות וזה הכי כיף.

 

בGTA IV שכבר הפסיק לעבוד לי משום מה התקנתי מלא מכוניות מודרניות מאובזרות עם כל התוספות שאפשר לשים במציאות:lol:, מד מהירות ועוד כל מיני דברים ויצא הכי קטלני.

 

חוץ מזה במשחקי GTA יש לך מלא מכוניות וזה לא שומם.

פורסם

TEST DRIVE 2 המשחק הכי טוב לחובבי נהיגה,ממש אפשר להעביר שעות של הנאה,בדיוק כמו שהסבירו מעליי,אבל הוא לא מדמה סימולטור נהיגה כמו LFS

Miata ND2

 

פורסם

לTEST DRIVE UNLIMITED 2 אין אפילו FORCE FEEDBACK , יש לו רק רטט בהתרסקות שמיועד לבקרים של הקונסולות, אין לי מושג איך אפשר לשחק בזה עם הגה כשההגה לא מתמרכז... להפעיל מירכוז אוטומטי בדרייבר מרגיש אפילו עוד יותר גרוע. מה גם שהאחיזה שם דמיונית ומוגזמת לגמרי, וה"התנהגות" ממש על הפנים, פשוט בא לך לסגור את המשחק כשאתה מחליק ורואה עד כמה זה לא ריאליסטי ...

הראשון היה המשחק הכי טוב לנהיגה בכבישים פתוחים עם הגה, כולל תמיכה די טובה בקלאצ' והילוכים, הקטע המעפן שתמיד עיצבן אותי שם זה שהרכב עוצר ונכבה אם לא נותנים גז. :shock:

הייתי מנסה פעם להוריד תוכנות לזייף שאני לוחץ טיפה על הגז, אבל אז היה סל"ד סרק גבוה והיה מאיץ יותר מדי בלי גז... :lol:

×
×
  • תוכן חדש...