Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייתי בסוכנות וגם שם לא יכלו להצביע על הבדלים מהותיים בין שתי המשפחתיות הללו, אשר מגיעות עם מכלולים זהים ונמכרות בטווח מחירים דומה.

פורסם

סיד מכוונת יותר לאירופה, בעלת מתלה אחורי רב חיבורי מתקדם יותר מהמותקן בפורטה, כיול המתלים שלה נוקשה יותר, הגיר הרובוטי שבה זריז וחסכוני יותר מהאוטומטי הרגיל בפורטה וכמובן מרכב ההאצ'בק שהוא שימושי יותר.

לטעמי אם מדובר ברכב למשפחה הסיד סטיישן היא בחירה מעולה.

פורסם
סיד מכוונת יותר לאירופה, בעלת מתלה אחורי רב חיבורי מתקדם יותר מהמותקן בפורטה, כיול המתלים שלה נוקשה יותר, הגיר הרובוטי שבה זריז וחסכוני יותר מהאוטומטי הרגיל בפורטה וכמובן מרכב ההאצ'בק שהוא שימושי יותר.

לטעמי אם מדובר ברכב למשפחה הסיד סטיישן היא בחירה מעולה.

 

תודה על התשובה מייק. מכיוון שמדובר בגיר רובוטי, האם יש היסטוריה שתצביע על מידת אמינותו?

פורסם
תודה על התשובה מייק. מכיוון שמדובר בגיר רובוטי, האם יש היסטוריה שתצביע על מידת אמינותו?

 

יש 7 שנות אחריות על הגיר כמדומני (או 150KKM), אז זה לא אמור להדאיג יותר מדי...

פורסם
יש 7 שנות אחריות על הגיר כמדומני (או 150KKM), אז זה לא אמור להדאיג יותר מדי...

 

אתה צודק אבל... כשיש בעיה עם הגיר או עם הקלאצים שלו או רעידות או חבטות ועוד כאלה ובמיוחד עם זה לא קורה כל הזמן , מוציאים לך את הנשמה עד שמודים שיש בעיה ומחליטים להחליף חלקים . והכי מעצבן שזה לפעמים גם לא פותר את הבעיה...

 

אני נמנע מלציין יצרנים . יש מספיק כאלה בפורום .

פורסם
אתה צודק אבל... כשיש בעיה עם הגיר או עם הקלאצים שלו או רעידות או חבטות ועוד כאלה ובמיוחד עם זה לא קורה כל הזמן , מוציאים לך את הנשמה עד שמודים שיש בעיה ומחליטים להחליף חלקים . והכי מעצבן שזה לפעמים גם לא פותר את הבעיה...

 

אני נמנע מלציין יצרנים . יש מספיק כאלה בפורום .

 

לי אגב היה ניסיון הפוך שבו הוחלף בית המצמדים ללא כל וויכוח. יתר על כן, ברגע שהעליתי את נושא הגמגום הקל בין הילוך שני לשלישי, מבלי שידעתי באותו זמן ממה הוא נובע, המוסך הציע מיוזמתו את החלפת המכלול ללא כל עלות (הרכב כבר לא היה באחריות באותו זמן).

פורסם

הגיר הרובוטי מצמד כפול של קיה/יונדאי הינו מהסוג הרטוב - בסוג הזה גם לפורד ו-VAG אין בעיה.

יש לציין שהגיר של הקיה/יונדאי פחות מרשים בהתנהגותו מזה של VAG ופורד, העברות ההילוכים איטיות בהשוואה.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

העברות הילוכים איטיות במעט אבל לפי מבחני הרכב הן יותר נעימות וחלקות, מבלי ההעברות המורגשות ב-DSG.

פורסם
לי אגב היה ניסיון הפוך שבו הוחלף בית המצמדים ללא כל וויכוח. יתר על כן, ברגע שהעליתי את נושא הגמגום הקל בין הילוך שני לשלישי, מבלי שידעתי באותו זמן ממה הוא נובע, המוסך הציע מיוזמתו את החלפת המכלול ללא כל עלות (הרכב כבר לא היה באחריות באותו זמן).

 

לפעמים נשאלת השאלה: מה עדיף ?

-גיר רובוטי "ספורטיבי" שחוסך קצת דלק , אבל עם סיכוי "לתופעות לוואי"

או:

-גיר אוטומטי סטנדרטי "מיושן" שאמינותו מוכחת .

פורסם
העברות הילוכים איטיות במעט אבל לפי מבחני הרכב הן יותר נעימות וחלקות, מבלי ההעברות המורגשות ב-DSG.

 

העברת ההילוכים בDSG7 אצלי ממש חלקה ולא מורגשת רוב הזמן, אני לא יודע על איזה העברות מורגשות אתה מדבר האמת :|

פורסם
לפעמים נשאלת השאלה: מה עדיף ?

-גיר רובוטי "ספורטיבי" שחוסך קצת דלק , אבל עם סיכוי "לתופעות לוואי"

או:

-גיר אוטומטי סטנדרטי "מיושן" שאמינותו מוכחת .

 

שאלה לגיטימית, אבל... אחרי שנהגת עם השילוב של מנוע מוגדש וגיר כפול מצמדים, קשה מאד לחזור למנוע הרגיל (נפח 1400 או 1600) עם הגיר המיושן בן ארבעת ההילוכים.

פורסם
שאלה לגיטימית, אבל... אחרי שנהגת עם השילוב של מנוע מוגדש וגיר כפול מצמדים, קשה מאד לחזור למנוע הרגיל (נפח 1400 או 1600) עם הגיר המיושן בן ארבעת ההילוכים.

 

אז ככה , גם לזה יש תשובה כנראה ...

מי שנהג ברכב הטורבו מוגדש הרובוטי והיה הכל תקין , לא ירצה להיפרד ממנו כל כך מהר .

ומנגד אם הרכב עשה תופעות לוואי "רובוטיות" , והנהג אכל מוסכים בחינם או בתשלום {זה לא משנה}יתגעגע מהר לגיר הסטנדרטי .

בכל אופן זוהי דעתי האישית .

×
×
  • תוכן חדש...