Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4737 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיוזים ?

נראה לי שיש רק אחד , והוא ממש גדול , זה לא משנו שאפשר למצוא בתחנת דלק

אולי באיזה חנות אודיו / אלקטרוניקה , הוא 80A , לא קטן הבחור חחחחחח

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תבדוק את חיבורי הRCA מהמערכת למגבר כמו כן את הגדרות הרדיו דיסק.

 

תלך לאט לאט ותשלול את כל הגורמים מסביב למגבר, החל מהחיווט/רדיודיסק/תקינות סאב.

 

בסופו של תהליך, נסה מגבר אחר או חבר את הסאב למגבר השני ע"י אותם חוטים שאתה משתמש בהם עכשיו.

 

במידה והמגבר תקול, נסה את רעיון הפיוזים הפנימים שלו, אבל שוב, מגבר ששורף פיוז פנימי אומר שיש תקלה בפנים וצריכת יתר/קצר לכן כדאי להיזהר ולקחת אותו לתיקון.

 

בהצלחה.

פורסם

העניין הוא שהרמקולים כן עובדים ונראה גם שהמגבר עובד כי שןמעים די חזק ויפה,

פשוט בלי באס..., מוזיקה נטולת בס.

פורסם

סליחה על הבורות אבל , מה זה HU?

אני לא חזק כלכך במערכות.

 

המגבר הוא Pulse audio BA 4400

ואני מניח שאתה מתכוןן לרדיו דיסק אז זה רדיו דיסק מקורי של מאזדה 6 2006 מחובר עם מנחת.

פורסם

חחחח המצב החמיר.

עכשיו גם הרדיו דיסק לא עובד , נדלק מנורה אדומה במגבר.

אחרי שכיבתי והדלקתי את הסוויץ כמה פעמים הרדיו דיסק חזר לעבוד והמנורה האדומה כבתה

וזה קרה לי פעמיים.

 

מה זה אומר?

וממה זה יכול לנבוע?

פורסם

אני לא מבין גדול אבל אני יכול לאמר לך שהנורה האדומה שנדלקה במגבר זאת נורת פרוטקשין (הגנה של המגבר).

לפי דעתי במידה ונדלקת לך הנורה יש בעיה או בחיווט של המערכת או באחד האלמנטים שמחוברים למגבר.

עצה שלי בשבילך בינתיים בגלל שאף אחד עוד לא הגיב לך , תוציא את הפיוז הראשי כי משהו במערכת שלך מקצר וחבל לקחת סיכון שיהרס.

נראה לי שברגע שתמצא את הבעיה שגורמת למגבר להיכנס לפרוטקשן תפתור את כל הבעיות.

בהצלחה.

המערכת שלי: Hu: Alpine CDA 9887 / Sub: dd audio 3512f

Front Component: Hertz mlk 165 / Rear Component: Boston Acoustics Sr60

4Channel Amp: mosconi 100.4 / Mono Amp: Celectra da2k

פורסם

אם הוא יוציא את הפיוז אז איך הוא ימצא את הבעיה?

הפיוז נמצא שם כדי להגן על המצבר/כבל/ מגבר וכל דבר אחר שמחובר אליו.

 

תחשוב פעמיים לפני שאתה מגיב שוב.

 

אם נדלקת לך המנורת פרוטקשן אז יכול להיות שיש בעיית מתח - קח רב מודד ותוודא שמגיע 12 וולט למגבר. תוודא שיש רציפות בין השלדה למינוס של המגבר.

 

אם זה נמצא תקין יש לך בעיה במגבר. מספיק קפיצת מתח קטנה בשביל לשרוף רכיב שם בפנים. תנסה לחבר מגבר אחר במקומו. נדלק? הבעיה במגבר שלך. אותו סימפטום של נורת פרוטקשן? בעיה בהתקנה.

פורסם

לדעתי בגלל שאתה לא מצליח להתמודד עם הבעיה, וקיבלת את כל הפתרונות כבר (אני עדיין חושב שיש קשר לניתוק המצבר, לא מנתקים רק את המינוס מהמצבר אף פעם, קודם כל את הפלוס), גש למתקין, לפני שיהיה נזק, במידה וזה עוד לא קרה.

 

בהצלחה ותעדכן.

SCANSPEAK

פורסם

סרול התכוונתי שיתנתק את הפיוז במידה והוא לא מצא את הבעיה והוא מחכה למישהו שייבדוק לו את הבעיה ושם יחזיר את הפיוז מן הסתם.

מצטער אם לא הייתי ברור.

המערכת שלי: Hu: Alpine CDA 9887 / Sub: dd audio 3512f

Front Component: Hertz mlk 165 / Rear Component: Boston Acoustics Sr60

4Channel Amp: mosconi 100.4 / Mono Amp: Celectra da2k

פורסם

אני זה לא סרול.. אתה מתבלבל קצת חבר.

 

זה לא משנה אם יש קצר או אין, כל עוד יש פיוז הכל מוגן, במידה ויהיה קצר פתאומי הפיוז ישרף.

אני לא מבין מה הלחץ להוציא את הפיוז אם אין זליגת מתח או התחממות של הכבל.

פורסם

לפי דעתי כדאי להוציא את הפיוז מכיוון שמשהו מכניס את המגבר לפרוטקשן במהלך הנסיעה וחבל שהמגבר יהיה כל הנסיעה בפרוטקשין.

המערכת שלי: Hu: Alpine CDA 9887 / Sub: dd audio 3512f

Front Component: Hertz mlk 165 / Rear Component: Boston Acoustics Sr60

4Channel Amp: mosconi 100.4 / Mono Amp: Celectra da2k

פורסם

יש משפט סיני מאוד חכם. כשאין לך משהו מועיל להגיד, אל תגיד כלום.

התשובות שלך מעידות על חוסר ידע טכני בתחום. עדיף שלא תגיב כי אתה סתם רושם שטויות.

תמשיך ללמוד ולקרוא עד שתגיע לרמה מספיק בסיסית כדי לייעץ לאנשים.

 

הנה השיעור הראשון שלך.

כשמגבר נכנס למצב הגנה, הוא בעצם לא עושה שום דבר חוץ מלהדליק נורת אזהרה. הספק כוח אינו פועל במצב זה וכמו כן גם המגבר אינו פעיל. אך ורק מעגל ההגנה עובד כשהוא מזהה תקלה.

פורסם

אני לא היתווכח איתך כי אתה מבין המון בתחום אז מצטער אם הטעתי את הבחור.

אבל סתם שאלה , למה לתת מתח למגבר שבכלל לא מסוגל לעבוד עקב הפעלת מערכת ההגנה?

המערכת שלי: Hu: Alpine CDA 9887 / Sub: dd audio 3512f

Front Component: Hertz mlk 165 / Rear Component: Boston Acoustics Sr60

4Channel Amp: mosconi 100.4 / Mono Amp: Celectra da2k


×
×
  • תוכן חדש...