Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורבורגרינג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני ועוד חבר רוצים לטוס לשם אך לא לנהוג לצערנו כי שנינו בני 18 ולא מנוסים בנהיגת מרוצים.

אבל יש שם מירוץ פורמולה 1 ועוד כל מיני אירועים שאנחנו רוצים להיות בהם.

 

אפשר בבקשה הסבר על איך מגיעים לשם או האם יש טיסה ישירה לשם?

מחבר שמעתי שטסים לפרנקפורט ואז נוסעים לשם כמה שעות.

יש דרך להגיע בלי לשכור מכונית?

הבנתי שיש גם מוזיאון יפה.

והאם יש שם מקומות לינה? וכמה עולה לילה בערך.

 

ועוד המלצות וכו' מאנשים שהיו שם.

 

תודה רבה רבה!

פורסם

אני לא רוצה לבאס, כי זאת לא המטרה, אבל לפני חודשיים הייתי ברינג (לצורך נהיגה) ומהמעט שהספקתי לראות הבנתי שאין כל-כך מה לעשות שם אם אתה לא בא לנסיעה.

כלומר, ברור שאפשר לשבת בחניון הכניסה למסלול ולראות רכבים מדהימים נכנסים כל הזמן אבל אחרי שעה כנראה שתמצה את זה.

מבחינת אפשרויות לינה יש לא מעט וגם המחירים לא בשמיים.

לגבי תחבורה ציבורית אין לי שמץ של מושג.

יש מצודה ישנה על ראש ההר שנחמד לבקר בה והיא גם משקיפה בצורה סבירה על המסלול ואפשר גם ללכת למקומות שבהן הגדר נושקת למסלול כמו פניית ברונשן המפורסמת ולראות את הרכבים חולפים (ולעיתים גם מתרסקים) אבל לדעתי זה פשוט יקר מידי ויגרום לך רק לרצות לנהוג במסלול עוד יותר.

 

במקום זה, אני ממליץ ללכת לאירוע מוטורי גדול בחו"ל כמו הגרנד פרי שם אתה תהנה הרבה יותר והתמורה לכסף ששילמת תהיה יותר מהנה.

(SEAT IBIZA FR - 2008 (Toyo T1R 205/40/R17

UPsolute Chiptuning, S3 Intercooler

3Inch Downpipe Exhaust + Silicone Inlet, Simota Open Airfilter

Luk Reinforced Sports Clutch + Lightweight 4.4kg VW-VR6 Fly-Wheel, vMaxx 40mm. Springs

פורסם
אני לא רוצה לבאס, כי זאת לא המטרה, אבל לפני חודשיים הייתי ברינג (לצורך נהיגה) ומהמעט שהספקתי לראות הבנתי שאין כל-כך מה לעשות שם אם אתה לא בא לנסיעה.

כלומר, ברור שאפשר לשבת בחניון הכניסה למסלול ולראות רכבים מדהימים נכנסים כל הזמן אבל אחרי שעה כנראה שתמצה את זה.

מבחינת אפשרויות לינה יש לא מעט וגם המחירים לא בשמיים.

לגבי תחבורה ציבורית אין לי שמץ של מושג.

יש מצודה ישנה על ראש ההר שנחמד לבקר בה והיא גם משקיפה בצורה סבירה על המסלול ואפשר גם ללכת למקומות שבהן הגדר נושקת למסלול כמו פניית ברונשן המפורסמת ולראות את הרכבים חולפים (ולעיתים גם מתרסקים) אבל לדעתי זה פשוט יקר מידי ויגרום לך רק לרצות לנהוג במסלול עוד יותר.

במקום זה, אני ממליץ ללכת לאירוע מוטורי גדול בחו"ל כמו הגרנד פרי שם אתה תהנה הרבה יותר והתמורה לכסף ששילמת תהיה יותר מהנה.

 

יש שם את הגרנד פרי ב5-7.. לזה אני מתכוון ללכת.

הכוונה שלי הייתה אם חוץ מזה שבשאר היום יהיה מה לעשות.

אני מבין שחצי חצי כזה.

השאלה עדיין זה איך אנחנו מגיעים מהשדה או מאיפה שננחת לשם.

איך אתה עשית את זה?

פורסם

כן תודה אבל לא הבנתי שם כלום באוטובוסים וברכבות זה מכניס אותך לאיזה אתר שלא מצאתי בו שום אופציה להגיע לשם.

זאת אומרת יש בחיפוש אבל אין רכבת מקלן לשם ולא מפרנקפורט.

לא יודע מאיפה לחפש.

אם מישהו מכאן נסע פעם אחת או מכיר מישהו שינסה לעזור לי בבקשה.

פורסם
מישהו?

 

 

אתה צריך לטוס לפרנקפורט או לקולן. שתי הערים במרחק של שעה וחצי, שעתיים נסיעה

 

קשה מאוד להתנייד בגרמניה בתחבורה ציבורית, באיקר למקומות נידחים (נורברגרינג)!

גם באזור הנורברגרינג שזה אזור של כמה כפרים דיי צריך רכב כדי להגיע ממקום למקום.

 

הייתי מציע לך בחום להשכיר רכב עם GPS, תחסוך לך הרבה זמן וכאב ראש

 

מקווה שעזרתי לך

 

תהנה

פורסם
אתה צריך לטוס לפרנקפורט או לקולן. שתי הערים במרחק של שעה וחצי, שעתיים נסיעה

 

קשה מאוד להתנייד בגרמניה בתחבורה ציבורית, באיקר למקומות נידחים (נורברגרינג)!

גם באזור הנורברגרינג שזה אזור של כמה כפרים דיי צריך רכב כדי להגיע ממקום למקום.

 

הייתי מציע לך בחום להשכיר רכב עם GPS, תחסוך לך הרבה זמן וכאב ראש

 

מקווה שעזרתי לך

 

תהנה

 

כמה קשה יהיה לנו בני 18 וחצי עם רישיון שנה בערך ליסוע שם בדרכים ולהגיע בלי להתברבר?

פורסם

הבעיה היא לשכור רכב בגיל שלכם

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

תמצא חברת השכרה שמשכירה לבני 18.

מרחק נסיעה מפרנפורקט 170 ק"מ

מקלן 45 דקות.

 

מלונות וצימרים יש באזור במחירים לכל כיס גם ב60 יורו לזוג תמצא מקומות סבבה.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
תמצא חברת השכרה שמשכירה לבני 18.

מרחק נסיעה מפרנפורקט 170 ק"מ

מקלן 45 דקות.

 

מלונות וצימרים יש באזור במחירים לכל כיס גם ב60 יורו לזוג תמצא מקומות סבבה.

 

יש דרך להזמין מראש או שנוכל להגיע לשם ולמצוא בלי בעיה?

פורסם
יש דרך להזמין מראש או שנוכל להגיע לשם ולמצוא בלי בעיה?

 

תזמין בBOOKING

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

×
×
  • תוכן חדש...