Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אסור ללכת לקניות בסופר כשרעבים.

 

בסה"כ רציתי מגבת וואפל נחמדה - אז קפצתי לאוטוסטור כדי לקנות את ה-Water Magnet.

הרגשתי שנכנסתי לחנות צעצועים בכריסמס..

מדפים מדפים, שורות שורות

Chemical Guys

Meguiars

Optimum

פדים, כפפות, מברשות, פלסטלינה...

 

כמה עולה המגבת? "69 ש"ח" - לקחתי

כמה עולה גלון ONR? "יש מבצע, 250 ש"ח" - לקחתי!

בזוית העין אני רואה פחיות קליפורניה, ועוד דובדבן! "כמה עולה?", "3 פחיות ב-39 ש"ח" - לקחתי!

 

איזה מזל שהאישה בדייוק התקשרה -

"אמרת שתגיע הביתה לפני חצי שעה! ומה אתה עושה בחולון?", "רק קונה משהו קטן לבית..".

 

עכשיו כל הדרך אני אחשוב מה הדילול הנכון של ONR כדי לנקות רהיטים :)

 

אסור ללכת לקניות כשרעבים,

ולא להכנס לאוטוסטור כשהאוטו מלוכלך..

 

היה כיף!

פורסם

אני מאוד אוהב את החנות. זה ממכר וקשה להפסיק. שירות טוב, חנות מסודרת נעימה ולא מעייפת את העיניים. וגם קרוב יחסית לבית

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

המוח שלי עובד אחרת..תמיד מריץ חישובים בגלל זה כשאני נכנס אליו אני ישר עושה השוואת בראש וככה גורם לעצמי להתאפק. :wink:

פורסם

liork1-בכמה קנס יצאת?

 

E-A- אני לא מתפזר יותר מידי, אבל בהחלט אני משאיר שם סכום נחמד בכל ביקור :wink:

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
liork1-בכמה קנס יצאת?

 

E-A- אני לא מתפזר יותר מידי, אבל בהחלט אני משאיר שם סכום נחמד בכל ביקור :wink:

 

בדיוק מה שכתבתי עד שהאישה התקשרה :) 69+249+39 = 357 ש"ח..

 

עשיתי חישוב שבחודש האחרון הוצאתי כמעט 900 ש"ח על ציוד דיטיילינג (מאפס) - זהו, אני סוגר את הברז לחודשים הקרובים!

פורסם
אני סוגר את הברז לחודשים הקרובים!

 

ככה אתה אמרת :wink:

 

אני לא קניתי מוצרים לרכב כבר חודש וחצי. קשה. קשה.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם
בדיוק מה שכתבתי עד שהאישה התקשרה :) 69+249+39 = 357 ש"ח..

 

עשיתי חישוב שבחודש האחרון הוצאתי כמעט 900 ש"ח על ציוד דיטיילינג (מאפס) - זהו, אני סוגר את הברז לחודשים הקרובים!

LOL קבל משהו אם אתה מכיר את האתר אוטוגיק אז תדע שהוא הכי זול או בין הזולים שתמצא (סופרלנד לאנשים כמונו) רק ממנו הזמנתי החודש באיזה 1000 שקל..יש עוד כמה מאות שהולכות לשמן את הכיסים של קלין יור קאר. ואני בכלל לא מדבר על החנויות שלנו. :-(:-(

פורסם
LOL קבל משהו אם אתה מכיר את האתר אוטוגיק אז תדע שהוא הכי זול או בין הזולים שתמצא (סופרלנד לאנשים כמונו) (

 

איך אתה מבצע את המשלוח מאוטו-גייק?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אם עושים משלוח דרך buy2 שתמיד משלמים מיסים לפי מה משלמים, חומרי ניקוי או חלקים לרכב ?

(שאלה רצינית לגמרי).

Renault Clio sport 2001 - Sold

תקשיב מה דניקס אומר לך.

פורסם
דודה טסה,ניצלתי את ההזדמנות.:lol::lol:

ברגיל אפשר דרך buy2

זה לא דודו טסה?

 

כן, חנות נחמדה מאוד :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אם עושים משלוח דרך buy2 שתמיד משלמים מיסים לפי מה משלמים, חומרי ניקוי או חלקים לרכב ?

(שאלה רצינית לגמרי).

לפי חומרי ניקוי זה מחושב.

פורסם
איך אתה מבצע את המשלוח מאוטו-גייק?

 

בקשר לאתר איך הם מחשבים סכום של משלוח דרכם?

מחירים ממש זולים!!:lol:

×
×
  • תוכן חדש...