-
הודעות
53 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי TMxXx
-
BOSS CX1100M Monoblock 500RMSx1\סט כבלים SoundStream
TMxXx פרסם הודעה בנושא של TMxXx בתוך מכירה - אודיו
Uppppp 700 -
BOSS CX1100M Monoblock 500RMSx1\סט כבלים SoundStream
TMxXx פרסם הודעה בנושא של TMxXx בתוך מכירה - אודיו
מוכר ב700 במיידי עקב נסיעה לדרום אמריקה -
BOSS CX1100M Monoblock 500RMSx1\סט כבלים SoundStream
TMxXx פרסם הודעה בנושא של TMxXx בתוך מכירה - אודיו
הקפצה הקפצה!! 750 כולל סט כבלים איכותיים !!:DD -
BOSS CX1100M Monoblock 500RMSx1\סט כבלים SoundStream
TMxXx פרסם הודעה בנושא של TMxXx בתוך מכירה - אודיו
הוקפץ מחיר 750 !!! -
אהלן חברים בצער רב אני מוכר את המגבר שלי עקב קניית רכב חדש () מגבר Monoblock של חברת BOSS. הספק 500RMS X1 , 1100W היה בשימוש 3 חודשים במצב חדש שמור ודופק כמו שבוס דופק...4 OHM הרים לי בלי בעיה JBL 300 RMS.. ובקלות יעיף 500RMS מומלץ בחום למי שיש סאבים חזקים וצריך מונובלוק . כולל שלט לשליטה על ה Bass חדש עולה 1190 מבקש 750 גמיש לרציניים. הוא פשוט במצב ממש טוב ובקושי השתמשתי. + יש לי סט כבלים חדש של Sound Stream 8G יש בו הכל מוכר ב200 סט מטורף מי שיקח הכל עושה לו ב800 מקנא בקונים זמין במרכז מחולון טלפון 0542320124 יהודה.
-
אז ככה אחרי שקניתי רכב חדש (I20..) ויתרתי על התקנה של המערכת בו. את כל הרכיבים הוצאתי מMazda 323F שהיו נאמנים לכל אורך הדרך!(שהיא לא הייתה ארוכה..) הכל עובד תקין בלי שום תקלות פגמים או בעיות. מובטח. מערכת Pioneer דגם DEH-8350SD מגיע עם הקופסא! כניסת USB ישירה בפנל, כניסה לכרטיסי זיכרון (SD) ,כניסת AUX מובנית. תמיכה מלאה ב I-POD /I-PHONE מהפנל או מהIPOD לבחירה. כולל מקודד סאונד לשיפור רמת הסאונד המושמע מנגנים חיצוניים וUSB. 3 יציאות RCA למגברים באמת שחבל לי עליה הייתה רק חצי שנה מורכבת מחיר 600₪ JBL 1202D סאב 12' אינצ' 300RMS 1200W. סאב באמת מפציץ נותן באס טוב מאוד ב4OHM. מגיע עם תיבה מותאמת 12' רק לחבר למגבר ולהנות מחיר 400₪ Pulse Audio BA-4400 1600W מגבר מטורףף שווה כל שקל שהשקעתי בו הרים לי את הJBL בכיף ולא התאמץ ממש. מחיר 400₪ מי שלוקח את הכל יהנה ממחיר של 1300₪ =] מאזור חולון 0542320124- יהודה
-
הונדה Crz
TMxXx פרסם הודעה בנושא של Rsabro96 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
הCRZ זה אחד הרכבים שלא נראה לי צריכים שום דבר ממה שרשמת. חוץ מחלונות שחורים שזה במידה ואתה רוצה פרטיות מאחורה ואם היא לא מגיעה עם ג'אנטים 16 אז תעלה למידה כזאת. מעל 16 אתה תרגיש כל אבן על הכביש ותפגע לך כל הנוחות של הרכב. לגבי מדבקות... תתחדש אחי -
דיטיילינג: pontiac solstice
TMxXx פרסם הודעה בנושא של Epidemix בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
וואווו אין מיליםםם!! יש לך ידי זהב -
הלנסר נועלת נעלים חדשות -
TMxXx פרסם הודעה בנושא של HEBO בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
נראים טוב!! תתחדש גבר! מה הפרוייקט הבא שלך? -
כואב הלב נכנסו לי ביונדאי בחניה
TMxXx פרסם הודעה בנושא של TMxXx בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
555 הרכב שלי היה בחניה הכי טובה שיכולה להיות מטר מרכב לפנים ומטר מאחור אבל רצה הגורל שמישהו יאבד שליטה על האוטו שלו ויתנגש לי ביונדאי והפחח והצבעי הוא קרוב משפחה אז אני רגוע -
כואב הלב נכנסו לי ביונדאי בחניה
TMxXx פרסם הודעה בנושא של TMxXx בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
קצת הודעות משמחות! היונדאי במוסך בתיקון פח וצביעה סיפור אמיתי: הצבעי אמר לאבא שלי שכדי לצבוע הוא רצה לעטוף את האוטו עם חומרים ודבק ופשוט לא הצליח להדביק על האוטו עקב שהוא היה ממש חלקלק (בשישי עשיתי White Wax של Meguair's) - יאמר לזכותם שהמוצר ממש טוב בשישי האוטו יגיע ויהיו תמונות -
כואב הלב נכנסו לי ביונדאי בחניה
TMxXx פרסם הודעה בנושא של TMxXx בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
כן הווקס ממש טוב חבל שלא יצרו משהו שבאמת מגן מפני חלאות כאלה שנכנסים ברכבים חונים ובורחים -
היום קיבלתי שיחה קצת עצובה מאמא שאמרה שמישהו נכנס ביונדאי החדשה רק ביום שישי עשיתי White Wax=[ אז המקרה כנראה קרה בשעות הבוקר שלא הייתי בבית,מישהו איבד שליטה ונכנס בה! כתוצאה מהפגיעה הגלגל התפנצ'ר כנף אחורית נכנסה פנימה ושפשופים חדים מאוד בפח ובפלסטיק! ששמעתי על זה קיבלתי שוק ותיקון כזה אחרי שבדקתי עולה בסביבות ה2000 רק השתתפות עצמית כמובן שישראלי ממוצע לא משאיר פרטים וגם כאן,לא ראו סימנים חוץ מחולות ליד האוטו שגרמו לי לחשוד שזה פועלים באיזה טנדר . תמונות- מוזמנים להשתתף בצערי
-
ניקוי פס כרום לפני הדבקה
TMxXx פרסם הודעה בנושא של syaron24 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
מישהו בפורום המליץ על מנקה הכל וגם מבריק -
חייב להגיד שחוץ מהמכוניות הבנות שם היו גם מהסרטים. את הCG מחיר מבצע 115₪. וקניתי פד לפוליש עדין 35₪ קיבלתי פשוט דוגמית וצריך ליישם אותה איכשהו את הווקס של מג'וואירס הלבן קניתי ב60₪ מוצר שנראה שווה יותר מ150 היה שם מחיר השקה מצויין. ודרך אגב הוא מתאים לכל הצבעים הבהירים (כסוף, לבן וכו) והשחור לצבעים כהים.. מומלץ בחום ללכת ולהתעניין!
-
שלום שלום היום הייתי בארוע ולהפתעתי היו המון מכוניות אופנועים ועוד המון אטרקציות. קצת תמונות מהאירוע התמונות צולמו ע''י עם S4 תתרשמו לכם! אז אני נהנתי במיוחד כי נכנסתי חינם עבדתי שם פשוט קניתי מVIX את המוצר החדש שלהם :CG Liquid Carnuba Extreme depth+ X seal שאני ינסה אותו עוד השבוע! ומ-Meguiar's את הLight Wax החדש מוצר שממש אהבתי וראיתי אותו בפעולה! משני הספקים קיבלתי דוגמיות ונהנתי מכל רגע
-
חדש כן. בגלל זה המנוע גם נראה ככה חדש אבל הקפדתי להעביר ניגוב קל שם בפנים שיהיה יותר מבריק על הרכב שמתי לפני כחודש ווקס - Meguairs Gold Class CARNUBA Plus ובין שטיפה לשטיפה נותן טאצ' של Ultimate Quik Wax שנותן ממש ברק וקצת סודות: משתמש בשתי כפפות לקרצוף בשווי של 4 ש''ח לאחת קניתי סט של מגבות Super Plush שמעניקות רכות ומתאימות לי מאוד לייבוש הרכב ועוד כל מיני.
