Jump to content

TMxXx

  • הודעות

    53
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    Holon, Israel, Israel
  • מקצוע
    ברמן

הנקודות של TMxXx

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. Uppppp 700
  2. מוכר ב700 במיידי עקב נסיעה לדרום אמריקה
  3. הקפצה הקפצה!! 750 כולל סט כבלים איכותיים !!:DD
  4. הוקפץ מחיר 750 !!!
  5. אהלן חברים בצער רב אני מוכר את המגבר שלי עקב קניית רכב חדש () מגבר Monoblock של חברת BOSS. הספק 500RMS X1 , 1100W היה בשימוש 3 חודשים במצב חדש שמור ודופק כמו שבוס דופק...4 OHM הרים לי בלי בעיה JBL 300 RMS.. ובקלות יעיף 500RMS מומלץ בחום למי שיש סאבים חזקים וצריך מונובלוק . כולל שלט לשליטה על ה Bass חדש עולה 1190 מבקש 750 גמיש לרציניים. הוא פשוט במצב ממש טוב ובקושי השתמשתי. + יש לי סט כבלים חדש של Sound Stream 8G יש בו הכל מוכר ב200 סט מטורף מי שיקח הכל עושה לו ב800 מקנא בקונים זמין במרכז מחולון טלפון 0542320124 יהודה.
  6. אז ככה אחרי שקניתי רכב חדש (I20..) ויתרתי על התקנה של המערכת בו. את כל הרכיבים הוצאתי מMazda 323F שהיו נאמנים לכל אורך הדרך!(שהיא לא הייתה ארוכה..) הכל עובד תקין בלי שום תקלות פגמים או בעיות. מובטח. מערכת Pioneer דגם DEH-8350SD מגיע עם הקופסא! כניסת USB ישירה בפנל, כניסה לכרטיסי זיכרון (SD) ,כניסת AUX מובנית. תמיכה מלאה ב I-POD /I-PHONE מהפנל או מהIPOD לבחירה. כולל מקודד סאונד לשיפור רמת הסאונד המושמע מנגנים חיצוניים וUSB. 3 יציאות RCA למגברים באמת שחבל לי עליה הייתה רק חצי שנה מורכבת מחיר 600₪ JBL 1202D סאב 12' אינצ' 300RMS 1200W. סאב באמת מפציץ נותן באס טוב מאוד ב4OHM. מגיע עם תיבה מותאמת 12' רק לחבר למגבר ולהנות מחיר 400₪ Pulse Audio BA-4400 1600W מגבר מטורףף שווה כל שקל שהשקעתי בו הרים לי את הJBL בכיף ולא התאמץ ממש. מחיר 400₪ מי שלוקח את הכל יהנה ממחיר של 1300₪ =] מאזור חולון 0542320124- יהודה
  7. הCRZ זה אחד הרכבים שלא נראה לי צריכים שום דבר ממה שרשמת. חוץ מחלונות שחורים שזה במידה ואתה רוצה פרטיות מאחורה ואם היא לא מגיעה עם ג'אנטים 16 אז תעלה למידה כזאת. מעל 16 אתה תרגיש כל אבן על הכביש ותפגע לך כל הנוחות של הרכב. לגבי מדבקות... תתחדש אחי
  8. וואווו אין מיליםםם!! יש לך ידי זהב
  9. נראים טוב!! תתחדש גבר! מה הפרוייקט הבא שלך?
  10. 555 הרכב שלי היה בחניה הכי טובה שיכולה להיות מטר מרכב לפנים ומטר מאחור אבל רצה הגורל שמישהו יאבד שליטה על האוטו שלו ויתנגש לי ביונדאי והפחח והצבעי הוא קרוב משפחה אז אני רגוע
  11. קצת הודעות משמחות! היונדאי במוסך בתיקון פח וצביעה סיפור אמיתי: הצבעי אמר לאבא שלי שכדי לצבוע הוא רצה לעטוף את האוטו עם חומרים ודבק ופשוט לא הצליח להדביק על האוטו עקב שהוא היה ממש חלקלק (בשישי עשיתי White Wax של Meguair's) - יאמר לזכותם שהמוצר ממש טוב בשישי האוטו יגיע ויהיו תמונות
  12. כן הווקס ממש טוב חבל שלא יצרו משהו שבאמת מגן מפני חלאות כאלה שנכנסים ברכבים חונים ובורחים
  13. היום קיבלתי שיחה קצת עצובה מאמא שאמרה שמישהו נכנס ביונדאי החדשה רק ביום שישי עשיתי White Wax=[ אז המקרה כנראה קרה בשעות הבוקר שלא הייתי בבית,מישהו איבד שליטה ונכנס בה! כתוצאה מהפגיעה הגלגל התפנצ'ר כנף אחורית נכנסה פנימה ושפשופים חדים מאוד בפח ובפלסטיק! ששמעתי על זה קיבלתי שוק ותיקון כזה אחרי שבדקתי עולה בסביבות ה2000 רק השתתפות עצמית כמובן שישראלי ממוצע לא משאיר פרטים וגם כאן,לא ראו סימנים חוץ מחולות ליד האוטו שגרמו לי לחשוד שזה פועלים באיזה טנדר . תמונות- מוזמנים להשתתף בצערי
  14. מישהו בפורום המליץ על מנקה הכל וגם מבריק
  15. http://www.ebay.com/itm/181143772592?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649 עשיתי כזה גם לפני כחודש עם הפס הזה בדיוק..
×
×
  • תוכן חדש...