אחרי החלפת פיוזים ואחרי פירוק הלוח לא מצאתי שום דבר שיכול לעזור..
המנורות שם עובדות בדקתי אותם אבל אין תאורה משום מה
אני ישמח לעצות ופתרונות
מדובר במאזדה 323F BA 98
מההתחלה בניתי לקנות את הCVR12 הבעיה שהוא עולה בסביבות ה460 ש''ח ותיבה אטומה שמתאימה לו יקרה מאוד לקנות,בסביבות ה270 ש''ח
אם מישהו יודע מידות שאני יבנה תיבה אני יקנה בלי שום ערעור
ובקשר לP2 יש למישהו מפרט?
איזה סאבוופר הכי כדאי :
Kicker CVR12
Kicker C12
JBL GTO1202D
DUB 200 DUB MAG
רובם 300-400 RMS חוץ מהC12
מה הכי כדאי לי לקנות?
אני מרים אותם עם מגבר Pulse Audio BA4400
וגם אולי למישהו יש המלצה ל6X9 טובים במחיר של עד 300 ש''ח?
יום טוב