Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4766 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה אחרי חיפושים של כמה חודשים אחר הרכב האידיאלי בתקציב נמוך, נרכשה בחמישי האחרון רנו מגאן מבציר 2001.

מדובר בדגם סדאן ידני (מה אתה צריך את כל הגודל הזה?!?) רמת גימור RXT מנוע 1600.

הרכב נקנה ממבוגר פדנט, יד ראשונה עם 160 אק"מ. התעודות אחריות של מערכות המיגון עדיין ברכב, הכל מקורי ועובד D:

לשמחתי נפלתי על מציאה אמיתית, מעבר לידיים (או יותר נכון יד יחידה) ולק"מ הנחמד, הרכב היה מטופל במוסך המרכזי של רנו ניסן בראשל"צ עד לפני שנתיים, כך שפחות או יותר יש ספר טיפולים מלא.

 

אז נכון שיש דברים לסדר, אבל נפלתי ממש טוב.

הרכב מאוד נעים, משרה אווירה רגועה ולא פזיזה (הפיאט דוחפת אותך ללחוץ על הגז, הרנו דורשת ממך רוגע ומחשבות עמוקות :-P ) מרגיש נוכח ולא כלכך עדרי (נו, הידית הזאת שזזה באמצע הנסיעה...)

 

התכנונים לרכב: סידור החלונות הנופלים (אח רנו רנו :? ), קצת סידור פחחות (יש קילוף ממש מזערי בגג), החזרת הרכב למרכזי וכמובן פלסטלינה, ווקס ומדבקה של הפורום :-P

 

וזהו, אני מבסוט D:

 

תמונה (אחת, האחרות יבואו בהמשך):

עושה פרצוף סקסי למצלמה:

964052_10200706787526061_803515702_o.jpg

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

אם טיפול במוסך סתמי יעלה לי משמעותית פחות מהמרכזי אשקול לחסוך, אם לא, אין סיבה לטפל בתחליפיים סיניים זולים באיכות ירודה עבור חיסכון של מאה שקל, וספר טיפולים ובכלל טיפול מקצועי ממי שמכיר את הרכב (והרי איזה "סתם" מוסכניק רוצה להתעסק עם רנו? :? ) יהיה הכי טוב לרכב.

 

 

במחשבה שניה... גם חסכון בכסף לא שווה תחליפים סיניים זולים באיכות ירודה.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

תתחדש , איזה מעבר חד מאיטלקיה ישר לצרפתיה קשוחה (נו רנו) תצטרך להתרגל לקלאץ' הקשה כמו כל הרנו ולא כמו בפיאט אבל לנוחות תתמכר....

Tuning:lol:

פורסם

תתחדש!

יחסית לרכב בן 12 היא נראת מעולה!

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם
אם טיפול במוסך סתמי יעלה לי משמעותית פחות מהמרכזי אשקול לחסוך, אם לא, אין סיבה לטפל בתחליפיים סיניים זולים באיכות ירודה עבור חיסכון של מאה שקל, וספר טיפולים ובכלל טיפול מקצועי ממי שמכיר את הרכב (והרי איזה "סתם" מוסכניק רוצה להתעסק עם רנו? :? ) יהיה הכי טוב לרכב.

 

 

במחשבה שניה... גם חסכון בכסף לא שווה תחליפים סיניים זולים באיכות ירודה.

 

 

עניין שלך וכסף שלך, רק קח בחשבון שלא רק במרכזי משתמשים בחלפים מקוריים.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אם אתה מראשל"צ מרחק הנסיעה מחולון כמדומני אינו נוראי כל כך-הייתי בוחר במקומך לטפל באורן שירותי רכב.

מוסך שמתמחה בצרפתיות,נמצא בחולון ברחוב המרכבה באיזור התעשיה מצד שמאל.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...