Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

גנבו לנו את הרכב (סקודה אוקטביה שאהבנו מאוד אבל היה רק עניין של זמן עד שתגנב)

הביטוח נותן 107,000 ש"ח חזרה.

 

אנחנו מחפשים רכב משפחתי חסכוני ונוח.

רכבים שחשבנו עליהם,

טויוטה פריוס 2011

שברולט קרוז טורבו 2012 LTZ 2.0 חדשה מהיבואן

חשבנו גם על ייטי של סקודה (הגרסא של ה2X4)

 

אם יש SUV חסכוני שנכנס בתקציב גם בא בחשבון.

 

תודה!

פורסם

מומלץ שתגדיר את דרישותיך מהרכב. בטווח המחירים האמור מדובר בעשרות דגמים ואולי יותר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הדרישות הן, מרווח, נוח, חסכוני ואמין. כמו שכתבתי אם אפשרי להכניס בתקציב הזה רכב שיהיו לו יכולות שטח מסויימות לטיולים קלילים ממש (נגיד שבילי קק"ל) זה יהיה פלוס.

 

הרכב מיועד ביומיום לאמא שלי לנסיעות לא ארוכות לעבודה אז הוא צריך להיות קל לנהיגה. (אם אפשר להגדיר את זה ככה) היא לא נהגת יותר מדי טובה...

 

אפשר חוות דעת לגבי הרכבים שציינתי בהודעה הקודמת?

לגבי הפריוס- הבנתי שזה רכב טוב אבל שצריך להחליף בטריות כל כמה זמן בעלות לא מבוטלת כך שאני לא מבין איפה מגיע לידי ביטוח היתרון שלו בתור רכב היברידי.

 

לגבי הקרוז טורבו LTZ- אני ממש לא מכיר את הרכב רק יודע שהוא מאובזר מאוד העניין הוא שאם הוא כל-כך מוצלח למה נשאר מלאי ליבואן.

 

אשמח גם לחוות דעת על הייטי. הוא נראה על פניו כרכב משפחתי זול עם ערך מוסף של יכולת מסויימת בשטח.

 

כמו שכתבתי אני לא נעול על הרכבים האלה ואשמח לשמוע עוד אופציות.

תודה!

פורסם
הדרישות

לגבי הקרוז טורבו LTZ- אני ממש לא מכיר את הרכב רק יודע שהוא מאובזר מאוד העניין הוא שאם הוא כל-כך מוצלח למה נשאר מלאי ליבואן.

 

אשמח גם לחוות דעת על הייטי. הוא נראה על פניו כרכב משפחתי זול עם ערך מוסף של יכולת מסויימת בשטח.

 

הקרוז טורבו LTZ היתה פשוט מתומחרת גרוע (המכוניות שנמכרות עכשיו ב-113000 ₪ הוצעו למכירה בלמעלה מ-150000 ש"ח(!)), בטח לעומת המתחרה מבית - האופל אסטרה.

 

לגבי הייטי - אל תבנה על יכולות שטח גדולות בגירסת ה-2X4 כמו"כ תא המטען והספסל האחורי צפופים משמעותית מאלה שבאוקטביה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
שלום,

גנבו לנו את הרכב (סקודה אוקטביה שאהבנו מאוד אבל היה רק עניין של זמן עד שתגנב)

הביטוח נותן 107,000 ש"ח חזרה.

 

אנחנו מחפשים רכב משפחתי חסכוני ונוח.

רכבים שחשבנו עליהם,

טויוטה פריוס 2011

שברולט קרוז טורבו 2012 LTZ 2.0 חדשה מהיבואן

חשבנו גם על ייטי של סקודה (הגרסא של ה2X4)

 

אם יש SUV חסכוני שנכנס בתקציב גם בא בחשבון.

 

תודה!

יש לי פריוס 2010 אחלה רכב, מרווח חסכוני

בכסף שלך תוכל לרכוש 2010 וישאר עודף או לשים עוד טיפה ולרכוש 2011

למיטב ידיעתי לא עשו שינויים ב 2011

פורסם
תודה על התגובות.

 

לגבי הפריוס. אפשר פרטים לגבי עניין החלפת הבטריות? עלות וכו'

 

לשמחתי לא יודע

יש אחריות של חמש שנים על הבטריה- (על הדור הקודם עד 2009 יש שמונה שנים אם אינני טועה)

 

לפי הבנתי בד"כ הבטריה מחזיקה עשר שנים ויותר

 

מקווה לא להחליפו - אינני יודע מחיר אך זה ממש לא זול

מצד שני השחיקה על מנוע הבנזין נמוכה מאוד

אין רצועות בכלל והרבה טיפולים רגילים לא קיימים או שתדירותם יורדת - כגון בלמים

פורסם

אם אתה רוצה רכב אמין וחסכוני ולא חלש אני ממליץ על הפלואנס דיזל

מאוד חסכונית (סביב ה20 קילומטר לליטר) הוא משפחתי (אולי המשפחתית הכי מרווחת וגדולה בארץ)

בינתיים גם הגיר וגם המנוע מראים אמינות מצוינת, עניין הנוחות נתון למחלוקת

הוא מאוד נוח לנסיעות ארוכות אבל המבנה שלו גדול ואולי יקשה בעיר צפופה

ההגה מאוד קל ורח

פורסם

אם ייטי אז למה לא קשקאי?

נמכרת בהנחות לעמיתי חבר.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

למה לא לחפש אוקטביה נוספת? אם היה כל כך טוב עם הראשונה והביטוח משלם 107 זה כמעט כמו לקנות חדש

בו בטח ליבי ונעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...