Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה...

 

יש לי כרטיס אשראי עיסקי ממקום העבודה הקודם, ועוד מהנוכחי (ויזה ומאסטרכרד-המון הטבות, אפס שקל לחודש).

בנוסף יש לי גם כרטיס בנקאי שאני כמעט ולא משתמש בו. מה אני אפסיד אם אבטל את הכרטיס הבנקאי שלי, ואשאר עם החוץ בנקאי???

פורסם

תרשה לי לשאול אותך שאלה,

 

אתה משלם על הכרטיס הבנקאי שלך?

מאיזה חברה הוא?

 

אני אישית מחזיק שלושה כרטיסי אשראי מחברות שונות.

מכמה סיבות:

1. הטבות

2. גיבוי - נתקלתי כבר במקומות שלא מקבלים סוג מסויים של כרטיס אז תמיד טוב שיש אחד לגיבוי.

3. נסיעות לחול - יש כרטיסים שנותנים תנאים יותר טובים (שוטף +60 בחיוב דולרי לדוגמא) שאני בחול.

 

מה שכן אני תמיד מקפיד, לא לשלם לעולם דמי חבר על כרטיס אשראי, אין שום סיבה בעולם.

ואת הכרטיס הבנקאי שלי אני מחזיק כי יותר נוח לראות את הפירוט באתר האינטרנט של הבנק שלי. (כדי לראות פירוט של כרטיסים חוץ בנקאיים אתה צריך להכנס לאתר של החברה עצמה).

בלוג קרינה חשוב! [URL]http://terrorkrina.blogspot.ie/[/URL] :lol:

פורסם

אני חושב שעל הבנקאי אני משלם כמה שקלים, הוא מאסטרכרד גולד.

פשוט 3 כרטיסים זה יותר מידי לניטור חודשי. השאלה היא מה אני אפסיד אם אבטל אותו? (הוא נותן לי הכי פחות הטבות) - אני לא משתמש בשירותי האינטרנט.

פורסם

רק הכרטיס הבנקאי יכול לשמש אותך להוצאת דפי מידע/בירור יתרה במכשירי המידע בבנקים.

 

בנוסף, אם אתה עודה עסקאות קרדיט אז בד"כ בכרטיס הבנקאי הריביות יותר נמוכות.

 

אם 2 הנ"ל לא מעניינים אותך אז בטל את הכרטיס בכיף.

רק אל תשכח להעביר הוראות קבע, אם יש לך, לכרטיסים אחרים.

 

אני כבר כמה שנים לא מחזיק כרטיס בנקאי.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה היא שימוש במכונות האוטומטית בבנק שלך (הפקדת צק והוצאת תדפיסים לדוגמה).

 

אני חושש שכרטיס חוץ בנקאי לא יעבוד שם (אבל שווה לנסות).

 

וחוץ מזה תמיד אפשר ללכת לסניף לנופף בכרטיסים האחרים ולהגיד שאתה מבטל את הכרטיס של הבנק שלך כי הוא לא חינמי - מירב הסיכויים שיוותרו לך על העמלה.

פורסם

תמיד טוב שיש גיבוי.

כרטיס בנקאי בד"כ יתן תנאים יותר טובים מחוץ בנקאי, בעיקר בענייני אשראי, והתנאים באותו מנפיק יהיו טובים ככל שדרגת הכרטיס תעלה.

אישית אני מחזיק מספר כרטיסים אבל רק על אחד מהם אני משלם דמי כרטיס, ואלה נמוכים מסך ההטבות שהכרטיס נותן (כרטיס שופרסל).

עניין נוסף הוא תנאי השימוש בחו"ל - תלויים במנפיק ובדרגת הכרטיס.לישראכרט יש יתרון בשימוש באירו לעומת ויזה שעדיפה בשימוש בדולר.

אני מבין שיש לך מאסטרכרט עסקי שקשור למקום העבודה הקודם - בדוק אם אתה יכול לקשר אותו לחשבון שלך בלי לאבד זכויות. אם אתה לקוח טוב יש סיכוי שיאפשרו זאת, ואז הדילמה תפתר מעצמה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
אישית אני מחזיק את מספר הכרטיסים המקסימלי המותר (6)

לא הבנתי. מותר על ידי מי? אישתך? הבנק? החוק? משטר האייטולות? השב"כ? :shock:

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לא הבנתי. מותר על ידי מי? אישתך? הבנק? החוק? משטר האייטולות? השב"כ? :shock:

 

היה לי סיפור די מורכב עם הנפקת כרטיסי האשראי כיון שיש לי שניים בנקאיים והשאר קשורים למועדוני לקוחות. היה לי איזה סיפור עם מועדוני לקוחות שבוטלו ואז חברת האשראי (לאומי) הנפיקה לי אחרים במקומם, עם שיוך למועדונים אחרים. באיזה שלב בתהליך רמזו לי שהגעתי למספר המכסימלי שמאושר.

מבחינת חשבון הבנק שלי אני כנראה לקוח טוב וממילא מרבית פעילות כרטיסי האשראי שלי עוברת דרך הכרטיסים הבנקאיים - החוץ בנקאיים משמשים אותי רק לעסקאות ייחודיות של מועדוני הלקוחות. לאור הרמז שקיבלתי באותה הנפקה אני מניח שהגעתי לגבול שמקובל בבנק. כיון שאין לי צורך בכרטיסים נוספים לא טרחתי להתעניין בסיבת ההגבלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

עמדתי במדוייק בעמדתך לפני כשנה וחצי.

היה לי ויזה של בנק לאומי (עם חברות במועדון "יותר" ושטויות אחרות), ויזה כאל זהב, ומאסטרקארד זהב.

לא היה לי שום סיבה להחזיק בבנקאי, ואני מאז מחזיק רק בחוץ בנקאיים. אני מאוד שמח - פחות מעקב, יותר הטבות.

 

חסרונות - אם אתה מפקיד צ'קים של משכורת, בלי כרטיס אשראי בנקאי צריך לעשות את זה במעטפות אל-תור, במקום במכשיר האוטומטי.

בנוסף, כמו שציינת, חוסר מעקב אשראי באתר של הבנק (אם כי כמובן כן באתרי האשראי החוץ בנקאי...).

פורסם

בדקתי כעת את הריבית על עסקאות קרדיט בכרטיסים שונים שלי - בכרטיסים הלא בנקאיים (דרגת זהב) מדובר באחוזי ריבית גבוהים פי 2-2.5 בהשואה לכרטיסים הבנקאיים. אז נכון שאיני עושה שימוש בשירות, אבל אם אזקק לו מסיבה כלשהי מדובר בהפרש עצום בעלויות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני בדיוק להפך - לא משתמש במזומן. אין לי שום בעיה לשלם בכ"א 3 ש"ח תמורת מקום שמור ברכבת.

למעשה כרטיס האשראי מאפשר לי שליטה טובה בהוצאות - מזומן בורח ללא שליטה, באשראי אני יודע להיכן עבר כל שקל, ואם אני עושה עסקת תשלומים אני יודע בדיקו כמה אני עוד חייב.

השימושים היחידים שלי במזומן הם תשלום לעוזרת, למור לנהיגה של הבן הצעיר ואשתי משתמשת בו לפירות וירקות בשוק.

שאלה לי אליך לב אלפא - כיצד אתה משלם תמורת שירותי הסלולר או הטלויזיה? הרי חברות אלה אינן מוכנות לקבל תשלום בדרך אחרת - או שהן גובות פרמיה תמורת השירות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בשביל תדפיסים לא צריך כרטיס אשראי, מספיק כספומט.

 

בשביל תדפיסים ופעולות מול המשוב גם לא צריך כספומט

כרטיס משוב עושה זאת ולא ניתן להוציא איתו כסף

בדיסקונט למשל זה כרוך בעמלת הוצאה חד פעמית של 9₪

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אני בדיוק להפך - לא משתמש במזומן. אין לי שום בעיה לשלם בכ"א 3 ש"ח תמורת מקום שמור ברכבת.

למעשה כרטיס האשראי מאפשר לי שליטה טובה בהוצאות - מזומן בורח ללא שליטה, באשראי אני יודע להיכן עבר כל שקל, ואם אני עושה עסקת תשלומים אני יודע בדיקו כמה אני עוד חייב.

השימושים היחידים שלי במזומן הם תשלום לעוזרת, למור לנהיגה של הבן הצעיר ואשתי משתמשת בו לפירות וירקות בשוק.

שאלה לי אליך לב אלפא - כיצד אתה משלם תמורת שירותי הסלולר או הטלויזיה? הרי חברות אלה אינן מוכנות לקבל תשלום בדרך אחרת - או שהן גובות פרמיה תמורת השירות.

קודם כל, בהרבה מקרים ניתן להקים הרשאה לחיוב גם עבור סלולר וגם עבור טלויזיה. מעבר לכך ולמען הגילוי הנאות, קיים כרטיס אשראי (של העסק) אשר דרכו משולמים חשבונות התקשורת, טלויזיה ועוד. יחד עם זאת, אני חייב להודות שישנם מספר מצבים בחיים בהם יש טעם בהחזקה של כרטיס אשראי ולאחרונה אני שוקל להזמין כרטיס אשראי פרטי, אך אין מדובר על שימוש יומיומי.

 

נ.ב. תיעוד עסקאות תקופתי מרוכז ניתן מקבלים גם בדיירקט. ההבדל הוא שכאשר אתה משלם עם דיירקט, אתה משלם עם הכסף שלך, לעומת זאת עסקת אשראי, כשמה כן היא ובמקרה זה אתה משלם עם כסף שאין לך (או כסף שאינו שלך).

 

בשביל תדפיסים ופעולות מול המשוב גם לא צריך כספומט

כרטיס משוב עושה זאת ולא ניתן להוציא איתו כסף

בדיסקונט למשל זה כרוך בעמלת הוצאה חד פעמית של 9₪

או שאפשר פשוט לשלוף את המידע הנ"ל מהאינטרנט, ללא עמלות, כרטיסים או צורך לגשת פיזית לכספומט.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

×
×
  • תוכן חדש...