Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב , אתמול החלפתי את המגבר שהיה אצלי (הרמן קרדון 2*70RMS , שני ערוצים) במגבר ששכב אצלי בבית (הרמן קרדון , 4 ערוצים , 4*35RMS) כשהמגבר החדש מחובר לקומפוננטי 4.25" בדש בורד מקדימה ולאחוריים הזמניים של פיליפס...

השאלה היא : הציעו לרכוש סאב של פיוניר במחיר מאוד אטרקטיבי , אם אני מחבר אותו למגבר במקום האחוריים, מוריד את האחוריים..האם הסאונד שאני אקבל מהסאב יספיק? כלומר - הקומפוננט הקדמי לא בדיוק מספקים וכרגע הם מקבלים "חיזוק" מהאחוריים.. השאלה היא מה יהיה המצב כשמאחור יחובר רק סאב... האם למישהו יש נסיון עם מקרה דומה? מה ההמלצות? להשאר במצב הקיים או להתקין את הסאב?

:-)

פורסם

למיטב ידיעתי יש מערכות שעובדות רק על העיקרון הזה. כלומר רק קומפ' טוב וסאב.

 

אייל חסיד של השיטה, ויש לו משהו נכון. השיטה הזאת היא דוגלת ברעיון של סטריאו טהור כלומר רק 2 ערוצים בדיק בצורה שבה הוקלט השיר - 2 ערוצים.

 

אין לי נסיון עם הסוג הזה של מערכות אבל מההיגיון הפשוט המערכת אמורה לעבוד ולעבוד טוב. יהיה לך סוג אחר של שמיעה אבל יש אנשים שמעדיפים אותו על פני שמיעה של שיר מ-4 כיוונים+סאב.

 

 

אין לך ממה לפחד במקרה הגרוע לא תשמע טוב אז תוסיף אח"כ אחוריים, ממילא הם לא משהו וחשבת על לשפר אותם...

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם

לצערי אין לי נתונים על הקומפוננט... הוא מהסידרה הישנה של אינפיניטי (זו ש"מתייבשת" מהר...) , בנוגע לסאב... אני אברר...

 

בכל מקרה , כנראה שאני אקנה את הסאב בכל מקרה ואחבר אותו... המקרה הכי גרוע אני אחבר את האחוריים ישירות לHU ואת הסאב והקומפוננט למגבר...

 

בסוף יהיה בסדר!

:-)

פורסם

אני אתחיל בכך שאודה שאני ממש ממש רחוק מכל התחום של האודיו ...

אתמול הבנתי כמה שינוי עושה מגבר אחד ואיך הוא יכול "להרים" כמה רמות של קומפוננט...

למרות שיש לי בעיה בכיוונים (יש רק יציאת RCA אחת מהHU ולכן היא מחוברת למגבר עם מפצלי RCA) איכות השמיעה עלתה פלאים...

אני ממש מרוצה

:-)

פורסם

אני חושב שבאופן בסיסי, הכי טוב זה זוג קומפוננט טוב וסאב, ככה יש חלוקה ברור של כל הרכיבים, הטוויטרים מנגנים את הצלילם הגבוהים, הסאב את ה נמוכים והמידים את מה שבאמצע.

 

הבעיה היא שאני לא בטוח שהקומפוננט של יכולים לעשות את העבודה הזו.

פורסם
אני חושב שבאופן בסיסי, הכי טוב זה זוג קומפוננט טוב וסאב, ככה יש חלוקה ברור של כל הרכיבים, הטוויטרים מנגנים את הצלילם הגבוהים, הסאב את ה נמוכים והמידים את מה שבאמצע.

 

הבעיה היא שאני לא בטוח שהקומפוננט שלך יכולים לעשות את העבודה הזו.

 

אני בטוח שלא...

:roll:

:-)

פורסם
אני חושב שבאופן בסיסי, הכי טוב זה זוג קומפוננט טוב וסאב, ככה יש חלוקה ברור של כל הרכיבים, הטוויטרים מנגנים את הצלילם הגבוהים, הסאב את ה נמוכים והמידים את מה שבאמצע.

 

הבעיה היא שאני לא בטוח שהקומפוננט שלך יכולים לעשות את העבודה הזו.

 

אני בטוח שלא...

:roll:

 

אז למה שלא תעשה חורים בדלתות ושים משהו קצת יותר רציני ?

 

מה ללעשות, קומפוננט זה לב המערכת .

פורסם
זה יתבצע כשיהיה לי כסף... אולי בשנת הביטוח החדשה :lol:

 

אין איזו שהיא הנחה לחברי הפורום על קומפוננטים???

 

נראה לי שיש, DLS BASIC עולים כ 650 שקל , משלושה אנשים שאני ממש סומך על האוזן שלהם, זה פשוט רמקול מעולה.

פורסם

"השילוב" של סט קומפ קידמי וסאב מאחורה הוא לדעתי הכי נכון מבחינת סאונד הבעיה היחידה היא שהסט הקידמי צריך להיות סט איכותי מאוד

motorica.net

פורסם

המערכת הנכונה לתקציב בינוני זה קומפוננט טוב מקדימה שמוגבר ע"י המגבר,

רמקולים אחוריים קטנים שמחוברים ל-HU וסאב שמחובר למגבר.

כך שלדעתי תיקח את הסאב ותחבר אותו למגבר ואת הרמקולים האחוריים

ל-HU. כנס לאתר http://www.autosound.co.il (יש שם כתבות בנושא הרמקולים, מה עדיף חזקים מקדימה או מאחורה).

:wink:

2pac

west side

×
×
  • תוכן חדש...