Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כלמוביל מאד בעייתיים.אני ואבי כרגע בדין ודברים איתם לגבי מרצדס ספרינטר שאחרי פחות משנה הפגוש הקדמי נהיה מלא כתמים לבנים,והם מוכנים בטובם לצבוע אותו,ולא להחליף,כל זה במסחרית של210k. כמובן שאנו דורשים פגוש חדש,ממתינים להתפתחויות במידה ויהי צורך אפתח שרשור בנושא.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כלמוביל מאד בעייתיים.אני ואבי כרגע בדין ודברים איתם לגבי מרצדס ספרינטר שאחרי פחות משנה הפגוש הקדמי נהיה מלא כתמים לבנים,והם מוכנים בטובם לצבוע אותו,ולא להחליף,כל זה במסחרית של210k. כמובן שאנו דורשים פגוש חדש,ממתינים להתפתחויות במידה ויהי צורך אפתח שרשור בנושא.

 

בזמנו הם גם הקשו מאוד על לקוח שלנו, שרכש מרצדס S500, שלא הפסיקה למשוך לצדדים לא משנה מה החליפו לה, ולא היו מוכנים להחליף לו את הרכב. אבל בישראל אין ממש צרכנות או רגולציה, אז למה להם להתנהג כמו בני אדם? [עריכה: היום יש אינטרנט פעיל יותר מבעבר, אז אולי זו הדרך היחידה]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
בנוגע לק״מ שנזע הרכב- סביר לחלוטין. יבואן שמכבד את עצמו מבצע נסיעת מבחן ברכב, לפני מסירתו, כדיי לבדוק שהוא לא מרעיש/ מושך לצדדים/ רועד וכו׳. תתחדש ותתעד את ההתנהלות מול היבואן, בתקווה שלא תצטרך להשתמש בזה.

 

שטויות.

ווידוי תקינות הרכב הוא תפקיד היצרן, ממש לא היבואן.

ואם כבר, גם אם מסיבה תמוהה כלשהי היבואן החליט להשתמש ברכב במשך 16 ק"מ, הוא היה אמור לשים לב לכל הבעיות שפותח השרשור ציין. מה זה אומר? הם נסעו ברכב, ראו את כל הבעיות ושמו גדול.

 

אני שונא מכוניות יפניות, אני לא סובל מכוניות קוריאניות, וב 200,000 הייתי מעדיף לקנות גלילי נייר טואלט. אבל הדבר הזה אינו בגדר הסביר לאף חברה. את הרכב שלי קיבלתי עם 700 מטר בדיוק על השעון.

.Your average Notepad

פורסם
כלמוביל מאד בעייתיים.אני ואבי כרגע בדין ודברים איתם לגבי מרצדס ספרינטר שאחרי פחות משנה הפגוש הקדמי נהיה מלא כתמים לבנים,והם מוכנים בטובם לצבוע אותו,ולא להחליף,כל זה במסחרית של210k. כמובן שאנו דורשים פגוש חדש,ממתינים להתפתחויות במידה ויהי צורך אפתח שרשור בנושא.

 

פגוש חדש, גם מקורי וגם תחליפי, מגיעים ללא צבע, כך שגם אותו היום צריכים לצבוע. כך שההצעה שלהם לצבוע את הפגוש הקיים אפילו עדיפה, שכן היא אינה מצריכה פירוק והרכבה של הפגוש, שלאחריה בד״כ הפגוש כבר לא מורכב כמו מהמפעל, יש רווחים והפרדויות.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם
פגוש חדש, גם מקורי וגם תחליפי, מגיעים ללא צבע, כך שגם אותו היום צריכים לצבוע. כך שההצעה שלהם לצבוע את הפגוש הקיים אפילו עדיפה, שכן היא אינה מצריכה פירוק והרכבה של הפגוש, שלאחריה בד״כ הפגוש כבר לא מורכב כמו מהמפעל, יש רווחים והפרדויות.

 

מסכים איתך לגבי פגושים בפרייבטים,לדעתי בנושא של הספרינטר הוא מגיע רק בשחור כברירת מחדל,בכל מקרה מי מבטיח לנו לגבי איכות הצביעה,ואם יהיו קילופים בעוד שנה שנתיים כשהרכב לא באחריות.ממש מרגיז היחס שלהם.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם

ליונדאי i40 יש כמה תתי דגמים.

אתה הזמנת את דגם ה-elite במרכב סטיישן, מדובר בדגם הכי יקר שלהם.

 

לדעתי הסיבה שקיבלת את הרכב עם כאלה ריג'קטים זה בגלל שהרכב כנראה שהה הרבה זמן בנמל אילת.

אני רואה הרבה פעמים את המוביליות שעולות מנמל אילת ואני יכול להגיד לך שהרבה פעמים היא עולה עם רכבים מאובקים, בעיקר דגמים עם כמות מסירות נמוכה מהצפוי (כמו מיצובישי לנסר, מאזדה 2, מאזדה 5, הונדה אקורד...)

 

אני מציע לך לעשות עוד בדיקה ויזאולית, תבדוק אם יש גומיות יבשות, מה גיל הצמיגים שמורכבים על הרכב...הרכבים בנמל אילת רחוקים מלשהות בצל.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מכיוון שכבר ענו לך על הכל השאלות, אני רק אשמח לראות תמונות שלה. ה-CW מדהימה!

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
מסכים איתך לגבי פגושים בפרייבטים,לדעתי בנושא של הספרינטר הוא מגיע רק בשחור כברירת מחדל,בכל מקרה מי מבטיח לנו לגבי איכות הצביעה,ואם יהיו קילופים בעוד שנה שנתיים כשהרכב לא באחריות.ממש מרגיז היחס שלהם.

 

אז בקשו הארכת אחריות על הצביעה.

 

אצלי ב h1 אחרי הפעם השלישית שהוא נגרר על נדנדי שסתומים שבורים כתבתי ליבואן שנכון שהרכב עם 100,000 קילומטר אבל זו כבר הפעם השלישית והוא רק בן שנה ואני מפחד ממה י יה אחרי תקופת האחריות ולכן אני מבקש להאריך את האחריות על המנוע. בתגעבה קיבלתי מכתב הארכת אחריות מלאה לכל הרכב (שבקילומטרז' שלי זה כמעט 300,000 קילומטר). האחריות לא עמדה במבחן כי הרכב נמכר מעט אחרי זה ונשרף חצי שנה מאוחר יותר אצל זה שקנה אותו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תתחדש.

קנית את אחת המכוניות היותר יפות שיש במצאי היום לדעתי.

התקלות שלך מינוריות ואני מניח שיסדרו לך אותן ולא צריך להתרגש יותר מידי.

 

שטויות.

ווידוי תקינות הרכב הוא תפקיד היצרן, ממש לא היבואן.

ואם כבר, גם אם מסיבה תמוהה כלשהי היבואן החליט להשתמש ברכב במשך 16 ק"מ, הוא היה אמור לשים לב לכל הבעיות שפותח השרשור ציין. מה זה אומר? הם נסעו ברכב, ראו את כל הבעיות ושמו גדול.

 

אני שונא מכוניות יפניות, אני לא סובל מכוניות קוריאניות, וב 200,000 הייתי מעדיף לקנות גלילי נייר טואלט. אבל הדבר הזה אינו בגדר הסביר לאף חברה. את הרכב שלי קיבלתי עם 700 מטר בדיוק על השעון.

שמעת על H mode? זה המצב בו כל רכב מגיע אל המשווק. במצב הזה אפשר וגם מתבצע איפוס של הקילומטראג' לפי ראות עיני המשתמש/סוכן. יציאה מH mode מתבצעת באופן יזום או אם הרכב עבר 60 ק"מ בנסיעה אחת. תיאורטית אפשר לאפס כל 59 ק"מ ולהמשיך לנסוע. בנוסף, כל סוכן רציני מבצע נסיעת מבחן על מכוניות שהוא עומד למסור כי בניגוד למה שאתה חושב זו אחריות שלו למסור ללקוח רכב תקין כך שה700 מטר שהיו לך על השעון היו אחרי איפוסים אם הסוכן שרכשת ממנו את הרכב רציני או אמיתיים אם קנית מחובבן.

פורסם

שמעת על H mode? זה המצב בו כל רכב מגיע אל המשווק. במצב הזה אפשר וגם מתבצע איפוס של הקילומטראג' לפי ראות עיני המשתמש/סוכן. יציאה מH mode מתבצעת באופן יזום או אם הרכב עבר 60 ק"מ בנסיעה אחת. תיאורטית אפשר לאפס כל 59 ק"מ ולהמשיך לנסוע. בנוסף, כל סוכן רציני מבצע נסיעת מבחן על מכוניות שהוא עומד למסור כי בניגוד למה שאתה חושב זו אחריות שלו למסור ללקוח רכב תקין כך שה700 מטר שהיו לך על השעון היו אחרי איפוסים אם הסוכן שרכשת ממנו את הרכב רציני או אמיתיים אם קנית מחובבן.

 

בחיים לא שמעתי על זה (וגם לא נשמע הגיוני במיוחד).

תוכל להרחיב, או עדיף, לתת קישור למידע בנושא?

.We apologise for the inconvenience

פורסם

כולם אומרים אוטו יפה, אבל עם אותו יפה או אישה יפה, לא הולכים למכולת.

 

אני חושב שלקנות רכב "מהניילונים" זו טעות ,בעיקר אם מדובר במדינת ישראל... כך עלות הרכב תמיד תעלה, כמה שבוכים שקשה פה ובלה בלה בלה...אנשים עדיין קונים, וירידת הערך כאן גם מטורפת.

 

בקשר לגג, גם אם תניח גרגיר קטן מתכתי באחת הדלתות, כאשר יהיה מגע בינו לבין הפלסטיקה של הרכב, יהיה רעש מאד מורגש במיוחד כאשר חלונות הרכב סגורים..בזמן הרעשנים תנסה לגעת בכל האזורים האפשריים כדי לדעת בידיוק מאיפה הרעש נובע-אל תהיה עדין, כמובן שזה סתם שטויות ולא אומר שום דבר על הרכב עצמו..בקשר לשטיפה, אני שוטף פעם בשבוע,ואחרי יומיים הרכב נראה כמו אחרי מלחמה,התקופה הזו בשנה מאד מגעילה מבחינת אקלים....

 

רעשים ורעידות ברכב זה הדבר הכי שטותי אך הכי מרגיז שיכול לקרות לנהג שאכפת לו מהרכב וחשוב לו הרכב יותר מהאישה ;)

פורסם

אני חושב שמדובר ברכב יפה ומרשים,מאובזר בנדיבות,ואם יעמידו אותו מול מזדה 6סטיישן יראו את ההבדלים לטובתו.

זהו גם רכב שלא ירוץ בליסינג,במיוחד בגירסא המאובזרת כך שמכירה עתידית אמורה להיות קלה יותר.

לגבי התקלות,מקווה בשבילך שביום א יסודרו,לגבי השטיפה,עזוב שטויות מניסיון רכב עם גג פנורמי צריך לדעת איך לייבש,אחרת אחרי שעה הוא נראה מאובק.

תתחדש ותעלה תמונות.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
בחיים לא שמעתי על זה (וגם לא נשמע הגיוני במיוחד).

תוכל להרחיב, או עדיף, לתת קישור למידע בנושא?

 

שמע, אני ראיתי במו עיני איך אחרי החלפת לוח שעונים (שקרס בוואגית והוחלף ע"ח היבואן), חשמלאי הרכב התחבר למערכות הרכב עם מחשב, שאל אותי מה הקילומטרג' הנכון ואותו הוא הזין למערכת.

 

אני נקבתי במספר הנכון, אבל יכולתי לציין כל מספר אחר שאותו הוא היה מקליד פנימה - וזה דרך חיבור לקונקטור שיצרן הרכב התקין, פעולה שלא מצריכה שום פירוק מיוחד.

 

אז למה קשה לך להבין שישנו מצב ראשוני שלא ניתן לחזור אליו אחרי שיוצאים ממנו - שבו הקילומטרג' מתאפס?

הרי לא מדובר על מד מרחק מיכני אלא על ספירה ממוחשבת.

 

לפ"ש - 16 ק"מ הוא מרחק סביר לגמרי, כל המכוניות החדשות שרכשנו הגיעו עם 8-20 ק"מ על השעון, כך שמהבחינה הזו אין לך ממה לחשוש.

פורסם

אני מקווה שמחר יתקנו את הרעש וגם את התחושה שלך.

 

דברים כאלו קורים. אם בכך זה יסתיים - אתה תשכח את זה ותהנה מהמכונית.

בהצלחה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אני חושב שמדובר ברכב יפה ומרשים,מאובזר בנדיבות,ואם יעמידו אותו מול מזדה 6סטיישן יראו את ההבדלים לטובתו.

זהו גם רכב שלא ירוץ בליסינג,במיוחד בגירסא המאובזרת כך שמכירה עתידית אמורה להיות קלה יותר.

לגבי התקלות,מקווה בשבילך שביום א יסודרו,לגבי השטיפה,עזוב שטויות מניסיון רכב עם גג פנורמי צריך לדעת איך לייבש,אחרת אחרי שעה הוא נראה מאובק.

תתחדש ותעלה תמונות.

 

נהגת או ראית אחת מהן במציאות? המאזדה 6 סטיישן עושה ליונדאי הזאת בית ספר בכל פרמטר, בעיקר בעיצוב, איכות החומרים, והתנהגות.

ב200K ללא ספק המאזדה עדיפה.

 

2014_mazda6_station_wagon0.jpg

Hyundai-i40cw.jpg


×
×
  • תוכן חדש...