חיפשתי מידע על התקלה וככה הגעתי לפורום (: מעולם לא כתבתי פה קודם ולכן גם הייתי צריך לפתוח משתמש חדש (היום). כמוכן, לצערי אני לא יכול לשלוח הודעה לבחור הראשון עם התקלה הזו כי עוד לא כתבתי 25 הודעות...
בכל מקרה, אתה יכול להיות בטוח שהתקלה אכן קיימת... (דרך אגב, אצלי אין עוד תקלות (חמסה חמסה) ובסה"כ הרכב ממש סבבה... רק הנקישות זה מרגיז, רכב חדש אחרי הכל..)
כמוכן אם מישהו יוכל לשלוח את ההודעה הזו גם ל-hyz אז זה ממש יעזור (אני לא יכול לשלוח כי אין לי 25 הודעות)
תודה בכל מקרה.