Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מעדיף את העיצוב של היונדאי. פחות אגרסיבית יותר זורמת. מאזדה 6 החדשה תהיה הערס מוביל של ערסים מבוססים. יונדאי וולוסטר ערס מוביל של ערסים פחות מבוססים. עוד 5-6 שנים הרכבים האלה ימשכו פרחחים כמו שחרא מושך זבובים.



  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

השאלה אם הגרסא הזו של ה6מגיעה ומה מחירה.הגרסאות שנעות על הכבישים רחוקות מהמראה הזה,הi40 עילית מרשים יותר מהאקזמפלר שבתמונה.

סעו בצד ימין!!

306XT,307XS,Mito155 HP בעבר

,Giulietta QV. היום

פורסם
בחיים לא שמעתי על זה (וגם לא נשמע הגיוני במיוחד).

תוכל להרחיב, או עדיף, לתת קישור למידע בנושא?

אין לי חומר להפנות אליו. ראיתי את זה במו עיני בשני מקרים נפרדים בביקור בבונדד של שני יבואנים נפרדים.

ממש כתוב H על לוח המחוונים וכחלק מתהליך המסירה, אחרי שמבצעים נסיעת מבחן משמעותית, הם מוציאים את הרכב מהמצב הזה ומאפסים את מונה הקילומטרים.

פורסם

אני מעדיף את העיצוב של היונדאי. פחות אגרסיבית יותר זורמת. מאזדה 6 החדשה תהיה הערס מוביל של ערסים מבוססים. יונדאי וולוסטר ערס מוביל של ערסים פחות מבוססים. עוד 5-6 שנים הרכבים האלה ימשכו פרחחים כמו שחרא מושך זבובים.



 

יופי של הכללות וקביעות חד משמעיות. עשית סקר בנושא? כנראה שאתה בעצמך ערס.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
שמע, אני ראיתי במו עיני איך אחרי החלפת לוח שעונים (שקרס בוואגית והוחלף ע"ח היבואן), חשמלאי הרכב התחבר למערכות הרכב עם מחשב, שאל אותי מה הקילומטרג' הנכון ואותו הוא הזין למערכת.

 

ברכבים מודרנים הערכים שמורים במחשב הרכב ולא על לוח השעונים , כך שגם אם מחברים לוח שעונים חדש הערכים נשמרים.

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

פורסם

ההשוואה למאזדה 6 סטיישן כאן לא רלוונטית.

פותח השרשור קנה i40cw בגרסת העלית, הגרסה הכי מפוארת של הרכב בארץ.

 

מאזדה מוכרים את ה-6 סטיישן רק בגרסה הבסיסית, זאת אומרת שצריך להשוות אותה ליונדאי i40cw בגרסה הבסיסית.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

שלום לכולם ותודה רבה על התגובות,

 

להלן עדכונים

 

לא תאמינו אבל שרשרת התקלות והמחדלים לא הסתיימה בתקלות שציינתי

 

אתמול בבוקר הבחנתי בכך כי על רצפת הרכב במקום המיועד לרגלי הנוסע שעל יד הנהג ישנו כבל אפור בעל ראש שאליו ככל הנראה אמור להתחבר איזשהו מכשיר ממקור חיצוני (דומה לחיבור 21 פינים של הטלויזיה למי שמכיר רק מרובע)

ברור שאין זה מקומו של הכבל והוא נשכח בחוץ מסיבה כלשהי בנוסף כיסוי הרצפה באזור הכבל מעוך בצורה שלא ניתן להשיבו לקדמותו

יש למישהו מושג מה החוט הזה???

 

כפי שציינתי בדבריי הקודמים לא ניתן להתעלם מהרעשים האיומים אשר משמיע חלון הגג במכונית אך שמתי לב שכאשר החלון במצב פתוח הרעשים נחלשים ולכן החלטנו לפחות לקחת את הילדים לבריכה עם חברים ע"מ שלא לאכזבם וזאת לאחר שביטלנו נסיעה לצפון בשל הרעש הטורדני ברכב.

 

הנסיעה לבריכה אורכה כ45 דקות ולא תאמינו!!! במהלך הנסיעה המזגן החל להשמיע רעשים מוזרים והמאוורר נחלש ולא סיפק אויר גם בעוצמה הגבוהה ביותר.

ע"מ שלא להחמיר את הנזק כיביתי מיד את המזגן וכך מצאנו עצמנו אני אשתי ושני ילדינו נוסעים ברכב שחור "חדש" אשר נמסר לי יומיים קודם לכן עם גג פנורמי מזכוכית שחורה אשר פתוח ומעלינו קופחת השמש בחום של מעל ל30 מעלות בחוץ ובטח יותר בתוך הרכב...

 

אני מתנצל מראש בפני החברים אשר ביקשו שאעלה תמונות של הרכב אין לי אפילו חשק להסתכל עליו...מבטיח להשתדל להעלות תמונות בקרוב כרגע הרכב נראה לי כמו גרוטאה אשר הייתי שמח להיפטר ממנה

 

מחר אתייצב בשמונה בבוקר בסוכנות בה נמסר לי הרכב ואדרוש את כספי בחזרה לא פחות!!!

אין לי כוונה לזוז משם עד שיושב לי כספי.

 

ביום שישי שוחחתי עם נציגת שירות לקוחות של כלמוביל שגילתה הבנה למצבי ואמרה כי בסוף השבוע ידיה כבולות והטיפול בענייני יחל ביום ראשון.

 

חברים,מה דעתכם?

פורסם

לפחות תמונה של הכבל, נשמע כמו OBD, מעניין מאוד.

 

הלוואי והייתה תודעת שירות בישראל, אבל מצד שני הלקוח הישראלי הוא אחד שתמיד ינסה לסחוט כמה שיותר והגינות אינה משהו שבשגרה במדינה הקטנה הזאת, המקרה שלך מצער מאוד ואני מקווה שתקבל טיפול הולם בלי כסת"חים.

haters will hate

פורסם

לגבי מצב H- אכן יש מצב כזה הנותן לאפס את הק"מ עד 100 ק"מ אאל"ט, תמיד מאפסים לפני מסירה ללקוח.

לגבי השוות הכסף- אין לך סיכוי והאמת שגם אין סיבה, יש לתקן את התקלות לאלתר אבל מכאן ועד להשיב את הכסף המרחק גדול, בשביל זה יש אחריות יבואן.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
אין לי חומר להפנות אליו. ראיתי את זה במו עיני בשני מקרים נפרדים בביקור בבונדד של שני יבואנים נפרדים.

ממש כתוב H על לוח המחוונים וכחלק מתהליך המסירה, אחרי שמבצעים נסיעת מבחן משמעותית, הם מוציאים את הרכב מהמצב הזה ומאפסים את מונה הקילומטרים.

 

תודה. טוב לדעת.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

מצער לשמוע שאדם שקונה רכב חדש, לא משנה באיזה מחיר, צריך להרגיש הרגשה מחורבנת כזאת. להסתכל על רכב ולראות בו גרוטאה שאתה מת להיפטר ממנה, זו הרגשה ממש מבאסת.

מאחל לך שיתקנו את הכל ושתרגיש מרוצה מהרכב.

פורסם

הייתי ממליץ לך להגיע עם עורך דין , ההוצאה על עוד מזערית לעומת ערך הרכב וכדי שלא ימרחו אותך ואחכ יגידו לך שאתה כבר חודשיים עם הרכב ולא מחליפים תעשה טובה ותגיע מוכן למלחמה איתם לא פחות. העוד יוכל להדריך אותך מה לעשות ויעזור לך להתמודד מול הסוכנות .

Subaru Impreza 1.6 04

פורסם

איזה התקנות עשו בארץ? איתוראן,קודנית,דיבורית או אולי גם הסאנרוף ?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

כל התקלות האלו ברכב חדש מדגם מפואר? יש פה בהחלט מקום לכעס וביקורת..

אם הבחור שקנה את הרכב מרגיש שרמת התקלות עוברת את גבול הטעם הטוב ואינו מסוגל לראות אותו, אני חושב שזאת סיבה מספקת ל״מלחמה״.

 

לפותח השרשור, אני מקווה שתשיג את מטרתך, בין אם זה קבלת כספך או תיקון התקלות.


×
×
  • תוכן חדש...