Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4796 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

 

יש ברשותי יונדאי ולוסטר אינספייר 2012. המערכת שלה מה נגיד חצי כוח.

אני מעוניין לשדרג לסט 6.5 חדש עם מגבר.

אני חובב סאונד ומוזיקה ורוצה את הטוב ביותר (ביחס למחיר כמובן)

 

 

יש המלצות?

פורסם

אתה רוצה את הטוב ביותר ביחס למחיר, אבל לא ציינת מה התקציב שאתה מוכן להשקיע.

 

והנה "תבנית" שלצערי צריכה להיות מועתקת לכל שרשור:

 

אתה מעוניין להביא גם סאב?

מה הציפיות שלך מהמערכת?

איזה סגונונות מוזיקה אתה שומע בד"כ?

אתה מחפש עוצמה או איכות?

JL Audio

פורסם

אני לא מכיר את השוק של הרמקולים לרכב. אגיד שבין 1500-2000

 

בכל אופן - אני רוצה איכות. לא בטוח שאזדקק לסאב. יש רמקולים מספיק טובים שנותנים גם מענה לבאס.

שומע בעיקר אלקטרונית וקלאסית.

פורסם

אין הרבה משחק בסכום כזה.

אין פה אפשות להחליף HU בגלל תקמיב נמוך

אז קומפוננט, מגבר ומנחת.

http://www.carsforum.co.il/cars/search.aspx?cx=partner-pub-8504315008616888:ga0ymerby2h&cof=FORID:10&ie=UTF-8&q=%D7%9E%D7%A2%D7%A8%D7%9B%D7%AA%20%D7%91%202000%20%D7%A9%22%D7%97

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

אם כבר מדברים על ולוסטר, שאלה שמאוד מעניינת אותי.

איך מתבטא הסאונד של הסט הקדמי ברכב הזה?

הרי לדלתות הקדמיות נפחים שונים!

דלת הנהג גדולה מדלת הנוסע

נוצר מצב שלכל רמקול יש נפח שונה לגמרי לנגן בו

 

משאירים את זה ככה?

אוטמים חצי דלת נהג כדי שהנפחים יהיו זהים?

ניתן בכלל לבנות מערכת sq ברכב כזה?

מה בעצם עושים במצב כזה?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

שאלה מעניינת השאלה אם באת נפחי הדלתות שונים חש מישהו שהתקין סט שמה? כי אני שוקל לרכוש את הרכב וסאונד מאוד נילקח בחשבון ברכב. סורי שהתעלקתי על הנושא

שיפוצים..

×
×
  • תוכן חדש...