Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרארי חשפה את דגם ה-F1 מודל 2003 שלה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יפה כל הכבוד .........

שמעתם .החליטו בועדה של הפורמולה ...אלה שאחראים על המירוץ ... שאת כל מערכות השליטה ועוד כמה דברים מורידים .....???????

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם

חיפשתי פעם אצל דוד גוגל ולא מצאתי מפרט טכני ברור של כזאת מכונית ואני ממש מסוקרן

מישהו יודע מה הנפח מנוע של מכוניות פורמולה אחד כמה כ"ס תאוצה מהירות סופית והכי חשוב לחץ גדישה :!:

כמובן שעוד פרטים לא יזיקו

תודה :D

אני שונא את הקיץ!

פורסם

למכוניות פורמולה אין טורבו.

ולכן אין לחץ גדישה

וההספק הוא בערך 850 ויש אנשים שאומרים שויליאמס הגיעו ל900 כ"ס

פורסם

אז איך מגיעים לכל כך הרבה כח :?:

זה פשוט בילתי אפשרי... הונדה כל כך גאים במנוע של ה s2000 עם 240 כ"ס מ 2 ליטר...

3 ליטר 850 כ"ס בלי טורבו :?: מה עם super charger :?:

מישהו יודע משהו על הביצועים של הדברים האלה :?:

אני שונא את הקיץ!

פורסם
אז איך מגיעים לכל כך הרבה כח :?:

זה פשוט בילתי אפשרי... הונדה כל כך גאים במנוע של ה s2000 עם 240 כ"ס מ 2 ליטר...

3 ליטר 850 כ"ס בלי טורבו :?: מה עם super charger :?:

מישהו יודע משהו על הביצועים של הדברים האלה :?:

 

המנוע של ההונדה מגיע לנתונים האלה בגלל הסל"ד הגבוה שהוא עובד בו

הספק מנוע יוצא כתוצאה מהכפלה של מומנט כפול סל"ד

למנוע ה-S2000 מומנט לא גבוה אבל הוא עובד ב-8000 סל"ד

 

בפורמולה אחת עוברים את ה-18 אלף סל"ד למיטב זכרוני, דבר שמקנה הספק א-ד-י-ר על משקל כה נמוך (600 קילו), אגב גם בהילוך הגבוה תוכל לעשות ברנ-אאוט עם המכונית

 

זו הסיבה גם שמהנדסי הפורמולה-1 כ"כ אוהבים סל"ד וזו הסיבה שהרעש שלהן כ"כ מרטיט

יובל.

פורסם

סיבות נוספות - מנוע מרוצים נבנה בכדי להחזיק מרוץ אחד בלבד. לא נדרש ממנו לעבור עשרות ומאות אלפי קילומטרים לאורך חייו ועל כן מידת אמינותו אינה כה גבוהה. יתר על כן, לא נדיר לראות מנועי F1 מתפצצים במהלך מרוצים.

 

בל נשכח שב- F1 משתמשים בטכנולוגיות על חלקן מיושמות רק ע"י NASA ובחומרים שעלותם עצומה. אילו הונדה היו צריכים להכניס לסיביק שלהם מנוע עם אטמוספרי עם 850 כ"ס הם היו מסוגלים, אבל ההונדה היתה עולה פי 10, הרעש היה בלתי נסבל, והיית צריך אוברול פעם בשבוע (שעולה כמו 2 סיבקים חדשים)...

 

דני G.

פורסם

המכוניות מוגבלות ל3 ליטר ואסור שימוש במגדש כלשהו.

חבל שיש להן כ"כ מעט הגבלות-ככה התחרות גם נראית, אני בעד הגבלת הספק- וגם החזרת צמיגי הסליקס.

משקל המינימום אגב עומד על 595 ק"ג.

איפשהו בספרות המקצועית שזרוקה לי בארונות בחדר כתוב שמנוע כזה מחזיק 350 מייל ואח"כ צריך לבנותו מחדש.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

כי אז יהיה אפשר לעצור את כל ענין פיתוח המנועים.

פורמולה אחד זה שדה הפיתוח מס' אחד של עולם הרכב, יותר מדי הגבלות יאטו את הפיתוחים בעולם הרכב.

 

השנה יש שינויים מרחיקי לכת יחסית ע"מ להחזיר את הצופים המשועממים ממופע היחיד של שומאכר ופרארי בעונה שעברה.

מתחילת העונה יאסר על שימוש במנוע מיוחד להקפות הדירוג ושינוי SET-UP למירוץ עצמו.

לכל נהג תהיה הקפת דירוג אחת "נקיה" ביום שישי וביום שבת (לבד על המסלול).

החל מסילברסטון (המירוץ העשירי) יאסר השימוש בעזרים אלקטרוניים כמו בקרת משיכה, זינוק ושליטה מהפיטס על הרכב.

 

אבל עדיין מישהו חושב שתהיה אופוזיציה לפרארי השנה?

×
×
  • תוכן חדש...