Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני. 1000 קמ ראשונים לא עברתי את ה2500 סלד. אלו היו הקילומטרים הכי חסכוניים שלו...

 

ומצד שני אני היחידי אצלנו שמכניס את הרכב למוסך בעצמו.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • אחראי פורום
פורסם
לא מביע כאן דעה כלשהי, אבל בכל אופן זה שמישהו אוהב מכוניות ספורטיביות איכותיות, לא אומר שהוא אוהב יונדאי מליסינג .

 

אין קשר לאהבה לדגם מסויים, יש קשר לכבוד בסיסי לרכוש שהוא לא שלך.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אני מסכים איתך איתי-סמוראי, רק שלפי נקודת המבט ה"שניה" (וזה ממש לא ייחודי לאדם אחד או שניים),

אתה כן יכול להרוס את כל מה שאתה משתמש בו ושאינו שלך.

חבל.

alfa 156 2.5.

פורסם
אין קשר לאהבה לדגם מסויים, יש קשר לכבוד בסיסי לרכוש שהוא לא שלך.

 

אם ככה אז מי שהרכוש שלו צריך שיהיה אכפת לו. לגבי עצמי אני יכול לומר שרכב הליסינג היה הרכב הראשון בחיי שקיבלתי כחדש ולא היה לי מושג מה צריך להריץ ואיך. נציג הליסינג הראה לי "אלה המפתחות, זה האפוד הזוהר, משולש, פח אשפה, יש לך מיכל דלק מלא - לתדלק רק 95 עם דלקן. זהו, סע."

נראה שלחב' הליסינג לא ממש אכפת אם תעשה הרצה.

 

 

נזכרתי בסיפור שהיה בחברה שבה עבדתי...

בחור היה צריך להשאיר את רכב הליסינג שלו לטיפול ארוך (תיקון של תקלה כלשהי). אז נתנו לו רכב חלופי - פאסאט חדשה מהניילונים.

בסוף אותו יום עבודה הבחור מתקשר לקצין הרכב ואומר לו שמשהו לא בסדר עם הפאסאט, "תוך כדי נסיעה נוריות אזהרה נדלקו לגבי מפלס שמן ועכשיו הרכב לא מניע". למקום נשלח גרר.

לאחר בירור התברר שהבחור נסע בכביש קטן ומפותל שצמוד למקום העבודה, באמצע הכביש יש מין עליה חדה ואחריה ירידה. כנראה שהוא טס שם במהירות כזאת שהוא התרומם באוויר, נחת על האף והמנוע נתלש מהתושבות שלו.

הקטע המדהים הוא שלא נפתחו כריות האוויר.

 

אני בטוח שאותו בחור עשה הרצה כדת וכדין לכל אחד מרכבי הליסינג שהיו ברשותו. :lol:

פורסם

כן, עשיתי הרצה לרכב כנדרש.

הרכב הרי אמור לשרת אותי כשלוש שנים אין סיבה שלא לתת לו יחס ראוי.

האמור לעיל מתייחס למאזדה 3 חדשה שקבלתי, מצד שני ברכב הקודם שלי מסוג גטס שקבלתיי בירושה הייתי לוחץ על דוושת הדלק כאילו אין מחר.

פורסם
לא מביע כאן דעה כלשהי, אבל בכל אופן זה שמישהו אוהב מכוניות ספורטיביות איכותיות, לא אומר שהוא אוהב יונדאי מליסינג .

 

ואללה צודק.

אני לא אוהב את השכנה שלי.

איפה הנבוט?

 

מה הקשר בין אהבה לבין שמירה וכיבוד רכוש שהוא לא שלך? אהבה ושנאה תשאיר לערוץ ויוה. יש לך רכוש שעלה כסף רב ומשרת אותך ביומיום.

אם חברות הליסינג היו מנהלות רשימות שחורות ומסרבות להשכיר רכבים לפושעים כאלו, אולי היחס היה משתנה.

 

ואני דואג לשטוף את הרכב שלי לפחות פעם בשבועיים כולל וקס וג'נטים.

אני בטח מה זה דפוק...

פורסם

בליסינגים של אמא שלי (4 לאורך השנים) לא עשינו הרצה, נהגנו רגוע אבל זה בלתי אפשרי לא לעבור 2500 סל"ד בנסיעות בית שמש - ירושלים

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

בכל הרכבים הקודמים שהיו לי לא עשיתי הרצה, ברכב הנוכחי (פוקוס 2.0), עשיתי, רק כדי להיות בטוח שעשיתי כל מה

שאפשר כדי להמנע מצריכת שמן גבוהה שהייתה לי קודם לכן במזדה 3 2.0.

זה היה קשה, אבל נסעתי ב-1000 ק"מ הראשונים מאד בעדינות, סל"ד עד 3-3.5K.

למרות זאת הוא אוכל שמן (בהתחלה זה היה ליטר כל 3-4K, עכשיו אני ב-50K וזה התמתן קצת ל-8K בערך).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

כששאלתי את הנציג לגבי הרצה,הוא אמר שהרכב עובר הרצה אצל היצרן.

בכל מקרה 1000 ראשונים עברו ברוגע.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

אצלי כל הרכבים בין אם ליסינג ובין אם קנייה ישירה ננהגים ומקבלים יחס כמו רכב שנקנה במיטב כספו של העובד כי אחרת הוא פשוט לא יעבוד אצלי.

 

מי שמזלזל ברכוש שלי כמעסיק (וזה לא משנה אם קניתי או ליסינג) הוא לא אדם שאוכל לסמוך עליו שלא יזלזל בי ובמקום העבודה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
גועל נפש לראות את כל חברי הפורום מתייפיפים בשרשורים של קניית רכבי ליסינג ואומרים בשום אופן לא ושאלו רכבים שקרעו אותם, ובד בבד לכתוב פה על היחס שהם נותנים לרכבים אלו לעומת רכבם הפרטי בבית.

מה ההבדל? זה שהרכב לא שלכם נותן לגיטימציה להרוס אותו? מה הסיפוק בלהסב נזק לרכב שהוא לא שלכם.

תמשיכו להתרברב בכמה אתם הורסים את הרכב ליסינג שלכם לעומת כמה אתם שומרים על הרכב הפרטי.

פורום של אוהבי רכב-עלאק.

 

יש בודדים ששומרים על רכבי הליסינג שלהם.

הרוב במדינה הזו מתייחס אליהם כמו לזבל מסיבות שאינן ידועות לי.

אני החלפתי צמיגים על חשבוני ברכב הליסינג שהיה לי ממקום העבודה כי החברת ליסינג שמה צמיגי שקר כלשהו.

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

יש הבדל בין לא לעשות הרצה, לבין להתעלל ברכב. רוב רובם של הנהגים לא עושים הרצה לרכבם החדש(גם פרטי וגם ליסינג) ובספרי רכב של רכבים מודרניים מופיע שהרכב עבר הרצה במפעל.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
יש הבדל בין לא לעשות הרצה, לבין להתעלל ברכב. רוב רובם של הנהגים לא עושים הרצה לרכבם החדש(גם פרטי וגם ליסינג) ובספרי רכב של רכבים מודרניים מופיע שהרכב עבר הרצה במפעל.

 

בספר הרכב שלי רשום חד משמעית איך לבצע הרצה בקילומטרים הראשונים של הרכב, לא רשום שהרכב עבר הרצה במפעל.

קיה ריו 2013 ידנית.

פורסם

האמת שפתחתי את השירשור לא כדי להלין על יחסו של הנהג הממוצע לרכב הליסינג שלו אלא כי אני תוהה לגבי נחיצותה של ההרצה.

בספר הרכב החדש שלי כתוב במפורש לעשות הרצה ואני בימים אלה עושה כפי שכתוב.

 

אבל אז עלתה אצלי המחשבה, מה היה ברכב הליסינג שהיה לי? זה היה פורד פוקוס מודל 2007.

כפי שכבר כתבתי, אף אחד לא ביקש ממני לעשות הרצה ואפילו ספר רכב לא שמו לי בתא כפפות.

השאלה ששאלתי הייתה די רטורית, למרות שרוב חברי הפורום מבצעים הרצה, אני בטוח ש 90% מנהגי הליסינג לא עושים זאת.

 

אז מה המסקנה? רכבי ליסינג זוללים יותר שמן? אורך החיים של המנוע שלהם נפגע? או שאין לכך שום השפעה?


×
×
  • תוכן חדש...