Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיבה שאני מפנה את השאלה לבעלי ליסינג היא שרוב הרכבים שעולים לכביש הם לליסינג.

אני מנחש שאף אחד לא טורח לעשות שום הרצה לרכבים הללו, מה שמוביל אותי לשאלה השניה- האם רכבי הליסינג סובלים בעקבות כך מירידה בהספק המנוע ומצריכת שמן מוגברת?

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא נראה לי שאתה שואל במקום הנכון.

לאבא שלי יש רכב מליסינג שעבר הרצה לפי ההוראות בספר הרכב וכאן בפורום.

"ai motoare capul doare"

פורסם

לא.

כשהיה לי ליסינג גרתי באזור הררי.

נאלצתי לוותר על זה :(

אני מנסה לחשוב על תשובה שלא תוציא אותי גייז, לא תגרום לי לתאר לך את הג'ונסון שלי ולא תזכה אותי בהתראה. אין כזו.
פורסם

אגב שכחתי לכתוב, כשהיה לי ליסינג שהגיע אלי עם 30 ק"מ, לא עשיתי שום הרצה.

ברכבים הפרטיים שלי שרכשתי כחדשים עשיתי.

פורסם

ברכבי הליסינג שהיו לי, הייתי תמיד מבצע הרצה. לעולם לא יורד מ 6000 סל״ד.

כמו כן, כאשר קיבלתי רכב עם טורבו קטן, הבנתי שהכי טוב בהרצה ללחוץ כמה שיותר, לנסות להגיע לגדישה כמה שיותר גבוהה ואז מיד לכבות את הרכב. האם אני פועל נכון ?

פורסם
ברכבי הליסינג שהיו לי, הייתי תמיד מבצע הרצה. לעולם לא יורד מ 6000 סל״ד.

כמו כן, כאשר קיבלתי רכב עם טורבו קטן, הבנתי שהכי טוב בהרצה ללחוץ כמה שיותר, לנסות להגיע לגדישה כמה שיותר גבוהה ואז מיד לכבות את הרכב. האם אני פועל נכון ?

 

איזו הקפדה כפייתית! כבוד.

מי שייקנה את הרכב מחברת הליסינג ייזכה.

פורסם
ברכבי הליסינג שהיו לי, הייתי תמיד מבצע הרצה. לעולם לא יורד מ 6000 סל״ד.

כמו כן, כאשר קיבלתי רכב עם טורבו קטן, הבנתי שהכי טוב בהרצה ללחוץ כמה שיותר, לנסות להגיע לגדישה כמה שיותר גבוהה ואז מיד לכבות את הרכב. האם אני פועל נכון ?

כל זה עם בלם-יד שלא שוחרר עד סוף ההרצה, תקן אותי אם אני טועה.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
טוב שנשבעתי בחיים לא לקנות רכב מליסינג..

מכר שלי דפק דלת פתוחה של פורטה בעץ..עכשיו היא נסגרת כמו צוהר של טנק.

 

article-2301610-18F98E35000005DC-224_634x286.jpg

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

חבר שלי קיבל רכב ליסינג ידני, האמת? חשבתי גם את ההרצה בוא לא ישרוד.

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם

בהחלט.

1000 קילומטרים ראשונים לפי הספר.

למה לא? זה רכב שלי שאני יכול להרוס אותו?

 

בעל החברה מממן לי רכב ודלק, באיזו זכות אני רשאי לפגוע ברכוש שאינו שלי?

פורסם

כן

כי אני מכבד ומעריך את המכונה ומי שייצר אותה

מי שאוהב מכוניות בחיים לא יגרום להן נזק!!

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

גועל נפש לראות את כל חברי הפורום מתייפיפים בשרשורים של קניית רכבי ליסינג ואומרים בשום אופן לא ושאלו רכבים שקרעו אותם, ובד בבד לכתוב פה על היחס שהם נותנים לרכבים אלו לעומת רכבם הפרטי בבית.

מה ההבדל? זה שהרכב לא שלכם נותן לגיטימציה להרוס אותו? מה הסיפוק בלהסב נזק לרכב שהוא לא שלכם.

תמשיכו להתרברב בכמה אתם הורסים את הרכב ליסינג שלכם לעומת כמה אתם שומרים על הרכב הפרטי.

פורום של אוהבי רכב-עלאק.

שיעורי פיסיקה גרעינית באוף טופיק.

את הריתוך יש לבצע כך שהאלקטרודה תמוקם מחוץ למאיץ באופן שיהיה קו ראייה ישיר להיקף הפנימי של הדוד, אחרת המיסוך של המאיץ יפגע אנושות באפקט ההגנה.

פורסם

לא מביע כאן דעה כלשהי, אבל בכל אופן זה שמישהו אוהב מכוניות ספורטיביות איכותיות, לא אומר שהוא אוהב יונדאי מליסינג .


×
×
  • תוכן חדש...