Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4790 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נחיצות ההרצה ברכבים מודרנים היא שולית , בכל מקרה הרצה לא תזיק .... ולמה זה מופיע בספר הרכב ? מעין כסתח או ספיח מהעבר , דוגמא נוספת היא ההוראה לטעון סוללות מודרניות של מכשירים סלולאריים טעינה ראשונה ארוכה במיוחד, זה היה נכון לסוללות ניקל קאדיום , היום כל הסוללות הם ליתיום וממש אין חשיבות להטענה ראשונה , אבל כל המפעילים עדיין מבקשים טעינה ראשונה ארוכה.....

Golf MK7 1.4 TSI Blue Motion

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נחיצות ההרצה ברכבים מודרנים היא שולית , בכל מקרה הרצה לא תזיק .... ולמה זה מופיע בספר הרכב ? מעין כסתח או ספיח מהעבר , דוגמא נוספת היא ההוראה לטעון סוללות מודרניות של מכשירים סלולאריים טעינה ראשונה ארוכה במיוחד, זה היה נכון לסוללות ניקל קאדיום , היום כל הסוללות הם ליתיום וממש אין חשיבות להטענה ראשונה , אבל כל המפעילים עדיין מבקשים טעינה ראשונה ארוכה.....

שקניתי אייפון חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי מידע על טעינה ראשונה.

לעומת זו האפליקציה של הבטרי דוקטור ממליצה על טעינה של לא יותר מ6-7 שעות.

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם
לא מביע כאן דעה כלשהי, אבל בכל אופן זה שמישהו אוהב מכוניות ספורטיביות איכותיות, לא אומר שהוא אוהב יונדאי מליסינג .

זה משרת אותך

תהרוס את האוטו תתקע עם גורטאה 3 שנים ותעשה לעצמך בושות מול הקצין רכב שלך

שלא לדבר על המוסך שעדיף שלא ייגע בכלום עד תום תקופת הליסינג

אין כמו מקורי הכי איכותי-כל מה שיוחלף או יתקנו לא יהיה מקורי וסתם אתה תוכל להכנס להרפתקאות ולסבב תיקונים

אין דבר יותר מעצבן מלשלוח את הרכב שלך לטיפול/תיקון טסט!! להתחיל לרוקן את האוטו

 

ט.ל.ח

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

כשאבא שלי קנה פיאט (לפני איזה 40 שנה) הוא נסע 10 פעמים עכו - כרמיאל וחזרה. פשוט כדי לשרוף 500 ק"מ ראשונים בתנאים נוחים.

למכוניות הליסינג לא עשיתי הרצה פורמלית, רק נהיגה רגועה ככל האפשר. כמובן שאי אפשר להמנע מקצת העלאת סל"ד בעת טיפוס על הכרמל עם מאזדה 3. תיבת ההילוכים אונסת אותך.

 

מעבר לכך - "הרצה" של הנהג עד שיכיר את הרכב החדש רצויה גם היא. נכון - כולנו חכמים, כולנו מבונים וכולנו בעלי רשיון נהיגה כבר 25 שנה, אבל צריך להתרגל לרכב ספציפי, ואם מתכוונים לנהוג בו 3 שנים (ואולי יותר) עדיף להכיר אותו היטב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
נחיצות ההרצה ברכבים מודרנים היא שולית , בכל מקרה הרצה לא תזיק .... ולמה זה מופיע בספר הרכב ? מעין כסתח או ספיח מהעבר , דוגמא נוספת היא ההוראה לטעון סוללות מודרניות של מכשירים סלולאריים טעינה ראשונה ארוכה במיוחד, זה היה נכון לסוללות ניקל קאדיום , היום כל הסוללות הם ליתיום וממש אין חשיבות להטענה ראשונה , אבל כל המפעילים עדיין מבקשים טעינה ראשונה ארוכה.....

לא שולית בכלל ולא רק המנוע עובר הרצה ואל תשווה בכלל מנוע של רכב לסוללה

פורסם

עשיתי הרצה. וגם אח"כ בדקתי שמן באופן קבוע, לחץ אוויר, שטיפה וגם פלסטלינה פוליש וקס. וגם נסעתי קילומטראג' נמוך יחסית...

 

ובסוף אכלתי אותה !

 

כשרציתי לרכוש אחת מהן לא הסכימו למכור לי בשום אופן למרות תום תקופה.

הסיבה הייתה שבטיפול האחרון מישהו בחברת הליסינג שם עליה עין וראה מכונית בובה עם קילומטראג' נמוך. בוצע רישום פנימי שהרכב הזה לא ימכר ומישהו מחברת הליסינג סידר אותה לעצמו או למכרים שלו...!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אם אתה מתכוון לנסיעה עם מאזדה 3 בתנאי שטח שלא היו מביישים סופה אז הרב לא עושים הרצה לרכב ליסינג.

ההרצה היחידה שהם עושים היא הרצת מחוג הסל"ד כמה שיותר גבוה.

 

גילוי נאות:

*אני הייתי בעל רכב ליסינג בעבר שלא היה מעולם במוסך חוץ מטיפולים שוטפים (הרכב ננהג בזהירות לאורך כל הדרך וגם נקנה בסוף התקופה)


×
×
  • תוכן חדש...