Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פיאסטה החדשה ידנית - HILL HOLD


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4808 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

קיבלתי את הרכב לפני כמה כמה שבועות, אצל היבואן נאמר לי שאין HILL HOLD בדגם הידני אלא ברובוטי בלבד, אבל אני בטוח שברכב שקיבלתי יש את המערכת, שאני מתחיל נסיעה בעליה או ירידה(ברברס) אז הרכב לא זז 3 שניות אחרי שאני משחרר את הברקס.

 

למי שיש את הרכב, גם אצלכם זה ככה, או שבטעות קיבלתי רכב עם HILL HOLD?

פורסם
אהלן,

 

קיבלתי את הרכב לפני כמה כמה שבועות, אצל היבואן נאמר לי שאין HILL HOLD בדגם הידני אלא ברובוטי בלבד, אבל אני בטוח שברכב שקיבלתי יש את המערכת, שאני מתחיל נסיעה בעליה או ירידה(ברברס) אז הרכב לא זז 3 שניות אחרי שאני משחרר את הברקס.

 

למי שיש את הרכב, גם אצלכם זה ככה, או שבטעות קיבלתי רכב עם HILL HOLD?

 

 

מה זה משנה אם בטעות או לא בטעות?

יש לך HILL HOLDER.

תתחדש!

פורסם

בניגוד לסובארו של פעם, למשל, במכוניות החדשות זו בסה"כ פונקציה של ABS/ESP. לא אמור להיות הבדל בין הידניים לרובוטיים כל עוד יש את המערכת.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אם כבר העלתה את זה, הרבה יותר אהבתי את המערכת בסובארו שנוחה ובטיחוטית בהרבה.

המערכת הזאת נוטה להחליט על דעת עצמה לנעול את הדוושה, למשל בהטה חדה למהירות איטית מאוד ולחיצה נוספת שנתקעה לי הדוושה מעט (כפעולה של ההיל הולד, לפחות אצלי).

פורסם

אין לי ניסיון עם המערכת של סובארו, אני פשוט יודע שהיא קיימת. מהניסיון שלי בפאנדה שכורה עם מערכת מבוססת ESP דווקא לא מצאתי כשלים בהפעלה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

חחחח בידיוק היום חשבתי על זה ....

גם אצלי אותו סיפור !

חשבתי כבר שהאוטו לא זז כי אני רגיל לגיר של פונטו ישנה .... אבל מסתבר שגם לי יש היל הולד !

למרות שבפרוש כתוב שאין בדגם הידני .

נורא מצחיק שהיבואן לא מתקן את זה :)

פורסם
חחחח בידיוק היום חשבתי על זה ....

גם אצלי אותו סיפור !

חשבתי כבר שהאוטו לא זז כי אני רגיל לגיר של פונטו ישנה .... אבל מסתבר שגם לי יש היל הולד !

למרות שבפרוש כתוב שאין בדגם הידני .

נורא מצחיק שהיבואן לא מתקן את זה :)

 

 

בדיוק! בהתחלה חשבתי שאני עושה משהו לא טוב עם ההילוכים וזה גורם לרכב לא לזוז, או שיש תקלה, ברגע ששמתי לב שזה קורה רק בעליות ירד לי האסימון....

פורסם

מגניב ! אפשר להוסיף לקורות חיים :)

 

איך הפיאסטה בינתיים ? עושה בעיות ?

אצלי הכל בסדר ! אתמול עשיתי נסיעה ארוכה יחסית .... פשוט תענוג !

סופר מיני שמרגישה כמו משפחתית .

הבעיה היחידה שהיא קצת חלשה בטורים נמוכים ... אבל זה רק גורם לי לנהוג רגוע שזה כבר טוב !

פורסם

http://www.ford.co.uk/Cars/Fiesta/Safety

Extra control during hill starts

Hill Start Assist temporarily stops you rolling backwards when making a hill start. The system works by maintaining pressure to the braking system for an extra 2.5 seconds, giving you more time and control as you move your foot from brake pedal to accelerator. It’s also useful when you’re stopping and starting on slippery surfaces.

.We apologise for the inconvenience

פורסם
מגניב ! אפשר להוסיף לקורות חיים :)

 

איך הפיאסטה בינתיים ? עושה בעיות ?

אצלי הכל בסדר ! אתמול עשיתי נסיעה ארוכה יחסית .... פשוט תענוג !

סופר מיני שמרגישה כמו משפחתית .

הבעיה היחידה שהיא קצת חלשה בטורים נמוכים ... אבל זה רק גורם לי לנהוג רגוע שזה כבר טוב !

 

אני נהנה מכל רגע! עברה כבר 700 ק"מ ללא שום בעיה.

 

מסכים איתך, הדבר היחד שמפריע זה שאין מספיק כוח.

×
×
  • תוכן חדש...