Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7944 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעקבות קצת זמן פנוי+פורד פוקוס שנת 2004 עם דלקן,עלתה בראשי השאלה האם האוטו הנעה קדמית או אחורית?

 

עד עכשיו חשבתי שקדמית,אבל האמת שאתמול הבנתי לפי ההתנהגות (היה נחמד.....:razz: ) שהאוטו עם הנ(א)ה אחורית.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קשה לסובב את הראש ולראות אם יש לרכב תעלת גל הינע או לא... :?

 

אני כבר לא מדבר על להתכופף מתחת לרכב.

 

ברמה העקרונית , יש היום יצרנים בודדים מאוד עם הנעה אחורית.

ב.מ.וו , מרצדס . זהו בערך (לפחות בדגמים נגישים , אני לא מדבר על פורשה ושות').

פורסם
הנעה קדמית בלבד !!!

בעל מנוע של מזדה לנטיס.

איזה התנהגות??!!!

מנוע של מאזדה ? איך הגעת לזה ?! :screwy:

לפוקוס יש מנוע Z-TEC 1600 ואילו למאזדה יש מנוע - או ליתר ליתר דיוק - אין ספור סוגי מנועים שלכל אחד מהם רצועת טיימינג שונה ומק"ט מנוע שונה במקצת - בלגאן שלם הולך שם....

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
הנעה קדמית בלבד !!!

בעל מנוע של מזדה לנטיס.

איזה התנהגות??!!!

1.יש כמה אמריקאים שהכניסו לפוקוס מנוע V8 5.0 של מוסטנג והפכו את המכונית להנעה אחורית.

2.לפוקוס יש גיר אוטומטי של מזדה,לא מנוע.

 

http://www.carsonline.bz/col?use=UC4_ManagePostings&cmd=showPosting&postingID=16969

03focus16969-A.JPG

03focus16969-B.JPG

אייל

פורסם

כמו שאמרתי,גם אני ידעתי שלפוקוס יש רק הנעה קדמית,ושהנעה אחורית "שמורה" לגרמניות ה"רציניות",אבל פשוט ההתנהגות של הרכב היתה שונה מאוד בצורה קיצונית מכל המכוניות שנהגתי עליהן עד כה (ונהגתי על הרבה),והיא הכי הזכירה לי את ההתנהגות של ב.מ.וו 320I שהיתה ברשותי לפני כשנתיים, ובקיצור היא התנהגה הכי קרוב להנעה אחורית (ובגלל זה העלתה לי ספקות).

 

 

נ.ב

 

וכן,קשה בשעה 23:00 בלילה בכביש חשוך להתכופף מתחת לאוטו כדי להתחיל לחפש גל הינע (אם היה קצת אור לא הייתי נאלץ לשאול את השאלה הבנאלית הזאת).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בעקבות קצת זמן פנוי+פורד פוקוס שנת 2004 עם דלקן,עלתה בראשי השאלה האם האוטו הנעה קדמית או אחורית?

 

עד עכשיו חשבתי שקדמית,אבל האמת שאתמול הבנתי לפי ההתנהגות (היה נחמד.....:razz: ) שהאוטו עם הנ(א)ה אחורית.

 

נשגב מבינתי איך אפשר להבין לפי ההתנהגות שהפוקוס היא הנעה אחורית. אתה עושה פה טייק אוף על הת'רד המשובח "איזו הנעה יש לפורד סיירה"??

 

בשביל לזהות בעזרת נהיגה רכב בעל הנעה קדמית דרוש ידע בסיסי ביותר ומקסימום סיבוב אחד בעבר על רכב עם הנעה כפולה או אחורית, אשר ההרגשה בו שונה לחלוטין. אין לי שמץ של מושג איך הצלחת להאמין שלפוקוס הנעה אחורית, מלבד הסיבה הטיפשית כשלעצמה שחשבת שבגלל שיש לו התנהגות כביש טובה, כנראה שהוא הנעה אחורית כי הרי הנעה אחורית = התנהגות כביש טובה (שזה בולשיט אחד גדול, כמובן)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כמו שאמרתי,גם אני ידעתי שלפוקוס יש רק הנעה קדמית,ושהנעה אחורית "שמורה" לגרמניות ה"רציניות",אבל פשוט ההתנהגות של הרכב היתה שונה מאוד בצורה קיצונית מכל המכוניות שנהגתי עליהן עד כה (ונהגתי על הרבה),והיא הכי הזכירה לי את ההתנהגות של ב.מ.וו 320I שהיתה ברשותי לפני כשנתיים, ובקיצור היא התנהגה הכי קרוב להנעה אחורית (ובגלל זה העלתה לי ספקות).

 

מכונית הנעה קדמית לא יכולה להתנהג "הכי קרוב להנעה אחורית". זה מראה על חוסר ידע מאוד בסיסי שאתה לוקה בו. זה לא דבר שצריך להיות לך בו ספקות כשאתה נוהג ברכב בעל הנעה קדמית. זה פשוט בלתי אפשרי להעלות על הדעת שרכב כזה הוא הנעה אחורית, ולא משנה כמה הוא מתנהג. (ולא שהפוקוס היא כזאת אמת מידה בתחום...)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בשביל לזהות בעזרת נהיגה רכב בעל הנעה קדמית דרוש ידע בסיסי ביותר ומקסימום סיבוב אחד בעבר על רכב עם הנעה כפולה או אחורית, אשר ההרגשה בו שונה לחלוטין.

רוני

או פשוט יותר ללחוץ הרבה גז על משטח חלק (חול) ולשים לב מה מסתובב
פורסם

רוני,שוב תודה על המחמאות,אני יודע טוב מאוד שרכב עם הנאה קדמית לא יכול להתנהג כמו הנאה אחורית,אבל כן,במצבים מסויימים הוא יכול לשדר תחושה מעט דומה.

 

אם הייתי סתם זורק את זה לאויר בלי להתנסות כלל בהנעה אחורית אז יכול להיות שהיית צודק,אבל כמו שאמרתי,כבר יצא לי לא פעם ולא פעמיים לנהוג גם על הנעה אחורית,אז אם פתחתי את התר'ד הזה זה באמת בגלל שבאיזשהו מקום ההרגשה היתה קרובה במצבים מסויימים להנעה אחורית.

 

אבל מכאן ולהגיד "אתה לוקה בחוסר ידע מאוד בסיסי" המרחק מאוד גדול.

 

גם להגיד שמכונית משנות ה-90 המוקדמות תגן על יושביה באותה מידה כמו מכונית חדשה עם 5 כוכבי בטיחות בהתנגשות ב-50 קמ"ש זה חוסר ידע בסיסי,אבל ראית אותי אומר משהו על זה ?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

וכן,עשיתי TAKE OFF על התר'ד (הבאמת איכותי) שדיברת עליו.........

 

אבל אני שמח שתיקנת אותי,כי באמת חשבתי שרק מכוניות עם הנעה אחורית מתנהגות (או שבעצם כל מכונית מתנהגת היא עם הנאה אחורית?!..........).

 

מזל שיש את הפורום בשביל זה......

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
רוני,שוב תודה על המחמאות,אני יודע טוב מאוד שרכב עם הנאה קדמית לא יכול להתנהג כמו הנאה אחורית,אבל כן,במצבים מסויימים הוא יכול לשדר תחושה מעט דומה.

 

אם הייתי סתם זורק את זה לאויר בלי להתנסות כלל בהנעה אחורית אז יכול להיות שהיית צודק,אבל כמו שאמרתי,כבר יצא לי לא פעם ולא פעמיים לנהוג גם על הנעה אחורית,אז אם פתחתי את התר'ד הזה זה באמת בגלל שבאיזשהו מקום ההרגשה היתה קרובה במצבים מסויימים להנעה אחורית.

 

אבל מכאן ולהגיד "אתה לוקה בחוסר ידע מאוד בסיסי" המרחק מאוד גדול.

 

גם להגיד שמכונית משנות ה-90 המוקדמות תגן על יושביה באותה מידה כמו מכונית חדשה עם 5 כוכבי בטיחות בהתנגשות ב-50 קמ"ש זה חוסר ידע בסיסי,אבל ראית אותי אומר משהו על זה ?

 

1. התגובה שלי לא מופנית אליך אישית. אני מקווה שאתה מבין את זה.

2. איך בדיוק הוא יכול לשדר תחושה דומה? ואם זה קורה במצב מאוד מסוים, איך זה שבשאר המצבים לא שמת לב שזה לא כך?

3. אם כבר התנסית בהנעה אחורית זה אפילו יותר גרוע - אתה אמור לשים לב להבדלים בקלות רבה.

4. בנוגע למשפט האחרון שלך - האם כתבתי באיזה שהוא מקום שמכונית משנות ה-90 המוקדמות תגן על יושביה באותה מידה כמו מכונית חדשה עם 5 כוכבי בטיחות? אתה מוזמן לחפש. כל שטענתי הוא שבהתנגשות מאוד ספציפית ב-50 קמ"ש לא יגרם שום נזק ליושבי המכונית. ואם יש לך משהו להגיד על זה אתה מוזמן, לא עצרתי מבעדך. וזה בוודאי לא יעצור ממני להעיר לך בנושא הזה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כמו שאמרתי,גם אני ידעתי שלפוקוס יש רק הנעה קדמית,ושהנעה אחורית "שמורה" לגרמניות ה"רציניות",אבל פשוט ההתנהגות של הרכב היתה שונה מאוד בצורה קיצונית מכל המכוניות שנהגתי עליהן עד כה (ונהגתי על הרבה),והיא הכי הזכירה לי את ההתנהגות של ב.מ.וו 320I שהיתה ברשותי לפני כשנתיים, ובקיצור היא התנהגה הכי קרוב להנעה אחורית (ובגלל זה העלתה לי ספקות).

 

 

נ.ב

 

וכן,קשה בשעה 23:00 בלילה בכביש חשוך להתכופף מתחת לאוטו כדי להתחיל לחפש גל הינע (אם היה קצת אור לא הייתי נאלץ לשאול את השאלה הבנאלית הזאת).

 

 

לא ברור לי איך הפוקוס קורבה לאיזושהי הנעה אחרוית ,לא משנה מה היא (ונהגתי גם על פוקוס) ,אבל נעזוב זה.

 

אין שום צורך להתכופף מתחת לרכב כדי לראות גל הינע. מספיק להציץ אחורה ברכב ממושב הנהג - לא תטעה בין סתם תעלה לבין תעלת גל הינע. תאמין לי.

פורסם
לא ברור לי איך הפוקוס קורבה לאיזושהי הנעה אחרוית ,לא משנה מה היא (ונהגתי גם על פוקוס) ,אבל נעזוב זה.

 

אין שום צורך להתכופף מתחת לרכב כדי לראות גל הינע. מספיק להציץ אחורה ברכב ממושב הנהג - לא תטעה בין סתם תעלה לבין תעלת גל הינע. תאמין לי.

אז למה בכלל יש את התעלה המעצבנת ברכבי הנעה קדמית?

עובדה שניתן לייצר רכב בעל רצפה שטוחה (סיוויק), אז למה שאר היצרנים לא עושים זאת (בדגמי הנעה קדמית)???

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...