Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 208GTi, רשמי נהיגה מההשקה


קרמבו
שימו לב! השרשור הזה בן 4083 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

504L כתב:

1.בהשואה ישירה בין הרנו לפיז'ו, האם למי מהשתיים יש יתרון מוחץ בסעיף כלשהו על האחרת?

2.למי מהשתיים התחברת יותר ברמה האישית? מי הותירה אותך עם חיוך רחב יותר?

3.האם ידוע לך משהו על הגעת הפיאסטה ST לישראל? האם שולחים את העתונות הישראלית להשקתה?

4.האם קורסה OPC, ילידת 2007, עדיין מרגישה ברת תחרות ליד צמד הצרפתיות הטריות(אופיה שונה כמובן. אני מדבר עליה כמוצר שלם)?

 

לפני התשובות, אני אציין כי אמנם נהגתי בשתיהן, ורק חודש הפריד בין זו לזו, אך תנאי הנהיגה היו שונים בתכלית. בכל זאת אנסה לעמוד על מספר מאפיינים.

לגבי שאלותיך:

1. כמובן שבהיבט השימושיות יש יתרון למרכב 5 הדלתות של רנו, כמו גם לתיבה הרובוטית. תא הנוסעים של קליאו טוב יותר, שתיהן מתבססות על הגרסאות הרגילות בסופו של דבר וזה של רנו מעט טוב יותר בבסיסו ועל כן טוב יותר גם בגרסאות אלו. צליל המנוע ברנו מגרה הרבה יותר, באס עמוק וגרוני. לעומת זאת לפיז'ו נסיעה שקטה יותר ואני חושב שגם נוחה יותר. ההגה עצמו בפיז'ו זכור לי כנעים יותר לאחיזה. השליטה במרכב תחת עומס והעברות משקל טובה יותר בפיז'ו.

2. תרשה לי לצטט את השיר "צרות טובות" כתשובה:

 

בעירי היו שתי עלמות

שתי עלמות יפות ותאומות.

הן היו תמיד כל כך דומות,

כל כך דומות היו העלמות.

 

ואהבתי את שתיהן, אלי,

זאת שלי היתה וזאת שלי,

ככה באו לי צרות טובות

שתים הן ולא יודעות

זאת על זו, וזו על זאת.

 

האחת נשאתי להרים

כדי לראות בזרוח החמה

ואת השניה ליערים

לראות כיצד השמש נעלמה.

 

איך שהימים חולפים מהר

ואיך הליל הולך ומתקצר,

והמלאכים רומזים לי כבר -

מה אעשה, במי מהן אבחר?

 

כי אהבתי את שתיהן, אלי...

 

ועכשיו באמת, שתיהן נעמו לי מאוד. אלו שתי נציגות מובחרות של מה שאני מעריך יהיה הדור הבא של סופר מיני חמות. אם אני צריך לעלות על מסלול ולהוציא מהמכונית את הזמן הטוב ביותר - קליאו RS. אם אני רוצה לחגוג בבליץ הררי רק אני האייפקסים וההד שחוזר מקירות המצוק - פיז'ו 208GTi.

בחיי שאני מת לעשות להן מבחן השוואתי, בחיי שאני יודע שזה הולך להיות מאוד קשה לסמן פה מנצחת מבין השתיים.

 

3. מצטער, אני לא יכול לכתוב בנקודת הזמן הנוכחית על זה. אולי תהיינה חדשות בהמשך, תחזיק אצבעות.

 

4. לגבי הקורסה. היא משהו קצת שונה. היא ממש Old school בכל כך הרבה קווי אופי שלה. היא גסה, נוקשה, מחוספסת לפרקים, שופכת את ההספק שלה בהטחת כ"ס בוטה. היא אמנם ניצחה מבחן השוואתי בין פולו GTI, קליאו RS היוצאת ובינה שכתבתי בעבר, אך זה קרה בעיקר בשל מחירה של קליאו שהיה מופקע.

אני לא חושב שהיא עדיין אטרקטיבית (למעט המחיר) מול הבציר הנוכחי. שתי הצרפתיות בנויות טוב יותר, נוחות יותר, מהירות יותר, שימושיות יותר ובעיני גם בעלות הופעה פחות מצועצעת וזולה.

יתירה על כך, קורסה חדשה עתידה להפציע אוטוטו ובאופטימיות זהירה אני מהמר שסמוך אליה גם OPC חדשה.

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מדובר כבר ב"תפירה" לשוק הישראלי. קשה לי להאמין שהצרפתים יתעסקו עם תפירה כזאת בשביל מספר המכוניות שצפויות להימכר כאן. אולי הם יתפרו כזאת גרסה לשווקים מתפתחים באופן כללי, לא יודע.

 

שורשי התפירה הזאת כמו שאתה קורא לה, התחילו אי שם בשנות השמונים שם סיטרואן החליפה מנוע ל GTI שלה מ 1900 ל 1600 רק בגלל המיסוי בארץ הקודש.

כנ"ל סובארו עם מנועי ה 1300 ועוד ועוד.

עד היום ישנן גרסאות שעטנז שלא שמעתי עליהן בחיים.

דוגמא קטנה אחת. פורד גלקסי עם צמיגי 16 וחישוקי פלדה, מערכת שמע בסיסית, ללא גג שמש וברשיון כתוב טיטניום.. רק בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורסה דומה הרבה יותר לצרפתיות של פעם מאשר ה- 208GTI שהיא למעשה המשך ישיר ל- 207 GTI, המון אחיזה, המון יכולת מ- A ל- B אבל התחושות וההנאה אבדו להן בדרך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורסה דומה הרבה יותר לצרפתיות של פעם מאשר ה- 208GTI שהיא למעשה המשך ישיר ל- 207 GTI, המון אחיזה, המון יכולת מ- A ל- B אבל התחושות וההנאה אבדו להן בדרך.

 

 

↘אני מבין שגם אתה הספקת לנהוג עליה.

אולי גם אתה תכבד אותנו באיזו סקירה משלך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורסה דומה הרבה יותר לצרפתיות של פעם מאשר ה- 208GTI שהיא למעשה המשך ישיר ל- 207 GTI, המון אחיזה, המון יכולת מ- A ל- B אבל התחושות וההנאה אבדו להן בדרך.

 

הקורסה לא דומה לצרפתיות של פעם או הנוכחיות!.

להשוות את הקורסה לנוכחיות זאת הלצה.

להשוות ל06 זאת כבר בדיחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-205gti הזו הייתה פשוט מדהימה. כאילו היא נפלטה עכשיו מפס הייצור דרך מכונת זמן.

אני לא זוכר את המספר, אבל אם אני לא טועה יש לה עשרות בודדות של ק"מ בספידומטר.

יכולתי ללעוס את כיסויי הוונטילים שלה מרוב שהם היו טריים

העברתי אצבע על החלק הפנימי של בית הגלגלים שלה והיא יצאה נקייה

האמת שעשיתי את זה כי קיוויתי שמישהו השאיר שם את המפתח...

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על הסקירה. התאכזבתי לקרוא את זה, קיוויתי למעט יותר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אחרי ה-207 הפושרת, נשמע כי יש שיפור ניכר. ואם הוא אומר שהיה לוקח לסשן הררי אותה ולא את ה-RS. כנראה השיפור ממשי וקיים.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי רף הציפיות של גבוה מדי. כשבאה צרפתיה קטנה עם האותיות GTI אני רוצה שייספר לי שזה כל מה שקיוויתי. בכל מקרה, אני חושב שהיא שווה נסיעת מבחן.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא אחרי ה-207 הפושרת, נשמע כי יש שיפור ניכר. ואם הוא אומר שהיה לוקח לסשן הררי אותה ולא את ה-RS. כנראה השיפור ממשי וקיים.

 

אני חושב שזה אומר יותר לחובת הקליאו ולא בהכרח לזכות ה- 208.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הקורסה לא דומה לצרפתיות של פעם או הנוכחיות!.

להשוות את הקורסה לנוכחיות זאת הלצה.

להשוות ל06 זאת כבר בדיחה.

 

כתבתי שהקורסה דומה לצרפתיות של פעם יותא מה- 207GTI וכנראה גם ה- 208GTI כי לפי פתוח השרשור זו ממשיכה את דרכה, קרי, הרבה אחיזה, זמנים מעולים, ופחות דגש על התנהגות ספורטיבית באמת. ה- 207 למשל מזכירה הרבה יותר וואגית מודרנית כמו הגולף GTI.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי דווקא יש הרבה שבבוא יום המבחן, על אותם הכבישים, הקורסה עשויה להתגלות כבחירת חובב ההגה, דווקא בהיותה אולד-סקול ולא מתפשרת בחויה שהיא מעבירה, לטוב ולרע. מי שלא נהג אותה, לא יבין זאת.

 

כעת, עם מותה של קליאו 3 RS זצ"ל, אין יותר מכוניות אולד סקול זולת הקורסה.

 

כולי תקוה שהפיאסטה תתגלה ככזו או כמשהו באמצע - ובעיקר, שתיובא - ובמחיר אטרקטיבי.

 

ימים יגידו.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4083 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...