Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומות. 

אני תוהה ביני לבין עצמי, ומשתף אותכם בלבטים :lol:.

צץ לי הצורך במלטשת לפינות. 

לפני שנים רבות (מאד) רכשתי מלטשת רוטטת מרובעת, שהיום אני משתמש בה או בתור ויברטור ליציקות בטון קטנות או שאני שם עליה מטלית לחה לניקוי לכלוכים קשים :lol:. ליותר מזה היא לא שווה כלום. 

אין לי ניסיון עם מלטשות רוטטות של חברות איכותיות, ובכנות אני גם לא בקיא בתחום הרוטטות. 

אני מניח שאלו של בוש\מקיטה\דהוולט אכן עושות את העבודה.

נתקלתי בבוש ירוק (אני לא צריך יותר מזה) וב EINHEL שנכנסות לתקציב. 

השאלה אם כדאי לי בכלל לחשוב על זה או לרדת מזה? 

שימושים- שיוף פיניש בתוך קופסאות ושטחים שקשה להגיע אליהם עם האורביטלית. 

תודה לעונים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לעבודות מזדמנות קטנות אתה יכול להשתמש במולטי-טול עם ראש משולש ונייר ליטוש עם סקוצ' שנדבק עליו.
לשטחים גדולים יותר - מלטשת.

  • אהבתי 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

המחשבה על מולטיטול עברה לי גם בראש, הבעייה היא שהוא ארוך וזה יצור בעיות להגיע לאיפה שאני צריך בעבודות שאני עושה. 

הצורך עלה לי בעקבות ארגז קטן שבניתי (40X26 ס"מ). אני לא משוכנע שאני יכול להכניס את המולטיטול לתוך הקופסא הזו (מודה- לא ניסיתי לבדוק, בחלקו בגלל ש), הגודל הזה נחשב לחריג אצלי- הוא גדול יחסית בהשוואה לרוב מה שאני בונה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מלטשת כדי שתעשה את העבודה צריכה להיות כבדה. אם היא קלה אז נייר הליטוש עומד במקום והגוף רוטט.

אם היא שוקלת כמו שצריך היא תעשה את העבודה. שלי פניאומטיות אז לא יודע להמליץ על דגם.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

אתה רק מחכה שאגיע, אה?!

מי צריך פיניש בתוך קופסה?

חוץ מניקוי קל של שאריות דבק אני לא טורח לעולם עם גימור של חלקים פנימיים או תחתיים. כל הרהיטים בבית עם סימונים מקוריים בתחתית 😅 

 

אבל ספציפית לשאלתך - אם יש לך תקציב לך על זה, בסהכ כלי שימושי מאוד לייעוד הספציפי הזה של "אוף לא נוח".

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 12 שעות, ברווז כתב:

אני גם לא בקיא בתחום הרוטטות

כותרת לסרטון בpornhub קטגוריית Amateur 

  • מצחיק 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

הסדר הוא, בדרך כלל - 

1. הקצעה

2. בנייה

3. שיוף

4. גימור

 

לפעמים נוח יותר לשייף ולמרוח גימור על חלקים מסוימים לפני ההרכבה/ההדבקה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 14 שעות, hans כתב:

מי צריך פיניש בתוך קופסה?

הקופסא הנ"ל היא TOOL TOTE במקרה הספציפי הזה. כן החלטתי לשים פיניש בחלק הפנימי כדי להגן קצת על העץ משריטות וכו. 

מצד שני, אני עדיין לא ממש מבין למה. זה עץ משטחים :lol:

לפני 8 שעות, cohen motor 377 כתב:

אם זה לא לעבודה מאסיבית אז האינייל נראת בסדר גמור

https://www.payngo.co.il/317004.html

מחיר מעולה למלטשת הזו, תודה- נתקלתי בה רק סביב 250 עד עכשיו.

לפני 8 שעות, cohen motor 377 כתב:

אנטר מעולים והמחירים שלהם מאד הגיוניים

אם תמצא אנטר זו עיסקה טובה.

אני מכיר את הכלים של האנטר. 

בכנות, אני מעדיף להימנע מהם, מניסיון עם מספר כלים חשמליים שלהם. כולל מלטשת אקסנטרית, אגב.

לפני 5 שעות, avargel כתב:

אתה לא משייף את העץ לפני הבניה? למה לבנות ורק אז לשייף?

גם. כן. גם. וגם. וגם... 

משייף בזמן העיבוד של החלקים. 

משייף שוב לפני ההדבקה.

מנקה את השאריות דבק ומשייף. באותה הזדמנות משייף גם מבחוץ, כשהכל מורכב. 

עובר על כל הפינות עם הראוטר לעיגול הקצוות החדים. 

משייף גם את זה. 

משייף עם גרעין גבוה יותר. 

שם שכבה ראשונה של פיניש. 

נחש מה? משייף אותה.

שם שכבה שנייה של פיניש. אולי משייף גם אותה. אולי לא. תלוי אם אני:

שם שכבה שלישית של פיניש. כנראה אותה כבר לא אשייף.

.

.

.

משייף בכל זאת :lol: 

(סתם. את השכבה האחרונה אני לא משייף)

לפני שעתיים, hans כתב:

לפעמים נוח יותר לשייף ולמרוח גימור על חלקים מסוימים לפני ההרכבה/ההדבקה.

קצת פחדתי מזה לפרוייקט הזה, האמת- 

בניתי TOOL TOTE כמו שאמרתי, עם חיבורי DOVETAILS (זו הפעם השנייה בחיים שלי שאני עושה חיבורים אלו בפרויקט).

הם יצאו כל כך מדוייקים, שפחדתי שהעץ יתנפח והם כבר לא יתאימו. זה גם למה לא השפרצתי מים להרים את הגרעין לפני הפיניש. אורן סופח נוזלים בקלות. 

ואחרי ההדבקה כבר התעצלתי להשפריץ... מאחר וממילא אני צריך לשייף, החלטתי לשייף את השכבה הראשונה של הפיניש, זה נותן תוצאה לא רעה בכלל.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)

אחזור שוב על דעתי, משם תיקח לאן שבא לך: אין שום צורך לגמר שום קופסה מבפנים, ever, בטח ובטח קופסא/מנשא לכלים.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני שעתיים, ברווז כתב:

מחיר מעולה למלטשת הזו, תודה- נתקלתי בה רק סביב 250 עד עכשיו.

אני שמח שזה עזר לך.

לפני שעתיים, ברווז כתב:

בכנות, אני מעדיף להימנע מהם, מניסיון עם מספר כלים חשמליים שלהם. כולל מלטשת אקסנטרית, אגב.

יש לי דיסק שלהם שעובד יפה מאד וחזק, ברוך ה.

שאר הכלים שלהם אני רק השתמשתי הם לא שלי אבל עשו את העבודה מעולה.

בכל זאת קבלתי את מה שכתבת, שווה בדיקה.

×
×
  • תוכן חדש...